Kampanie rekrutacyjne

To, jak kandydaci widzą firmę w internecie, wpływa na ich decyzję dotyczącą udziału w procesie rekrutacji. Kampanie rekrutacyjne prowadzimy z wykorzystaniem social media, reklamy czy video marketingu i skupiamy się na wizerunku firmy oraz potrzebach kandydatów.

Kandydaci poszukują informacji o pracodawcy w Internecie. Sprawdzają opinie o firmie w mediach społecznościowych i na forach. Internet jest więc niezbędnym narzędziem do prowadzenia działań employer brandingowych oraz kampanii rekrutacyjnych. Wizerunek firmy ma kluczowe znaczenie w procesie rekrutacji, a my pomożemy Ci go budować.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • tel. 782 387 793
Napisz do mnie

Employer branding

Rynek pracy nieustannie ewoluuje – zmienia się zarówno charakterystyka pracowników i pracodawców, a także sposoby komunikacji. Internet służy firmom zarówno do promocji oferty i działalności, jak i prowadzenia marketingu rekrutacyjnego.

Budujemy wizerunek pracodawcy z wyboru, między innymi poprzez kampanie rekrutacyjne. Na wynik rekrutacji wpływa to, jak firma jest postrzegana przez potencjalnych kandydatów. Każdą współpracę poprzedzamy wnikliwą analizą rynku, po to, by wiedzieć, co firma może zaproponować swoim przyszłym pracownikom, wyróżniając się tym samym wśród innych pracodawców. Zapoznajemy się z wartościami firmy i na ich podstawie tworzymy metody ich komunikowania zgodne z charakterem przedsiębiorstwa i jego misją. 

Wyznaczenie kierunku komunikacji i narracji

Komunikacja to sztuka, która wymaga zaangażowania i przemyślanego działania. Aby być w pełni efektywna, musi rozpocząć się od poznania celów oraz mocnych stron własnego przedsiębiorstwa. Nie jest to jednak zadanie łatwe, a niejednokrotnie wymaga holistycznego i zewnętrznego spojrzenia na strukturę i relacje panujące w jego obrębie.

Każde działanie rozpoczynamy od zdefiniowania grupy docelowej, do której będzie prowadzona komunikacja. Ustalenia w tym względzie pozwalają na dobór odpowiednich narzędzi oraz sposobu prowadzonej komunikacji. Każdy człowiek jest inny, dlatego tak ważne jest, aby prowadzony dialog indywidualizować w oparciu o potrzeby i preferencje poszczególnych grup. Tylko wtedy będziemy mogli wnikliwie i efektywnie docierać z informacją do zainteresowanych podjęciem zatrudnienia, a nasze komunikaty zostaną poprawnie odczytane.

 

Kampanie offline

Nie ograniczamy się wyłącznie do działań online. Przygotowujemy materiały na targi pracy w postaci ulotek, plakatów, wizytówek, zaproszeń, roll-upów czy ścianek wystawowych. Posiadamy własny dział kreacji i grafiki, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać nawet najbardziej nietypowym potrzebom klientów. Współpracujemy z partnerami zewnętrznymi, drukarniami, które dostarczają nam wysokiej produkty w bardzo szybkim czasie.

Dlaczego warto?

Budowanie atrakcyjnego i wiarygodnego wizerunku to czasochłonne i wymagające zadanie. Jest jednak niezbędne, jeśli chce się odnieść sukces. Najważniejsza w nim jest prawdziwość – promowany obraz firmy musi być taki sam lub bardzo zbliżony do tego w rzeczywistości.

Dobieramy narzędzia wspomagające realizację kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych. Wiemy, że cele i specyfika komunikacji są różne, dlatego inne środki wykorzystujemy w przypadku internal brandingu, inne zaś przy external brandingu. Podchodzimy kompleksowo kampanii rekrutacyjnej – tworzymy strategię, media plan i wdrażamy je w życie, a następnie monitorujemy efekty.

  • Zbudujesz wizerunek atrakcyjnego pracodawcy, dzięki wykorzystaniu różnorodnych narzędzi e-marketingowych.
  • Wyróżnisz swoją markę na rynku pracodawców poprzez nietypowe, oryginalne akcje, które będą zauważane przez odbiorców.
  • Zoptymalizujesz czas i koszty związane z tworzeniem ogłoszeń, dystrybucją oraz pozyskaniem aplikacji.
  • Zmniejszysz koszty rekrutacji poprzez precyzyjne dotarcie do grupy docelowej.
  • Osiągniesz większą konwersję w postaci zwiększonej ilości wartościowych aplikacji.
Mało CV w skrzynce? Pomożemy ją zapełnić!

Dlaczego my?

  • Kreujemy wizerunek marki pracodawcy w social media za pomocą Facebooka, Instagrama, Snapchata.
  • Docieramy do profesjonalistów na LinkedIn.
  • Odpowiadamy za przygotowanie filmów rekrutacyjnych oraz ich promocję na YouTubie oraz w pozostałych kanałach społecznościowych.
  • Projektujemy atrakcyjne kreacje graficzne spójne z opracowanym wcześniej Key Visualem.
  • Wspieramy działy HR w kampaniach rekrutacyjnych. Tworzymy oryginalne opisy ofert, które przemawiają do kandydatów.
  • Przeprowadzamy kampanie promujące ogłoszenia o pracę, wykorzystując w tym celu różnorodne kanały reklamowe, począwszy od Google Ads, reklam na Facebooku oraz LinkedInie, kończąc na e-mail marketingu. Wyświetlamy ogłoszenia wszędzie tam, gdzie znajdują się kandydaci zainteresowani podjęciem zatrudnienia w Twojej firmie. Przypominamy im o trwających rekrutacjach poprzez remarketing.
  • Dbamy o widoczność ofert pracy w wynikach wyszukiwania. Projektujemy i wdrażamy serwisy www dedykowane karierze. Badamy ich użyteczność, optymalizujemy pod kątem seo, aby jak najlepiej wypozycjonować markę na tle konkurencji.
  • Podczas tworzenia strategii employer brandingowej wspólnie z klientem określamy cele do zrealizowania oraz sposoby mierzenia efektów wykonanych prac.
  • Na bieżąco monitorujemy ilość wejść w zakładkę kariery, ilość przejść z kanałów społecznościowych czy liczbę wysłanych CV z uwzględnieniem ich źródła. W procesie tym wykorzystujemy Google Analytics, za pomocą którego możemy obserwować wzrost zainteresowania pracą w danej firmie.
  • Z naszych usług korzystają firmy: Pratt & Whitney Rzeszów, Pratt & Whitney Aeropower Rzeszów, Pratt & Whitney Kalisz, Pratt & Whitney Tubes, Mostostal.

 

Klienci o nas

Dlaczego my?

Dlaczego_warto_z_nami_wspolpracowac_ideo_force

Znamy współczesne realia. Sami jesteśmy pracodawcą, zatrudniamy 70 specjalistów, doskonale wiemy jak ciężko jest pozyskać wartościowe aplikację oraz zatrzymać talenty w firmie.

Podchodzimy kompleksowo do Klienta – tworzymy strategię, media plan oraz wdrażamy w życie, a następnie monitorujemy efekty.

Mamy duże doświadczenie na swoim koncie w realizowaniu kampanii wizerunkowych oraz rekrutacyjnych.

Współpracujemy z ekspertami zewnętrznymi: doradcami HR oraz coachami.

Tworzymy Key Visuale, projektujemy i dostarczamy materiały graficzne: ulotki, plakaty rekrutacyjne, gadżety firmowe, rollu-upy.

Posiadamy własny dział kreacji i grafiki, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać nawet najbardziej nietypowym potrzebom.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który łączy rolę kierownika projektu oraz doradcy marketingowego.

Prace rozpoczynamy zawsze od analizy preferencji i potrzeb konsumenckich.

Wśród naszych klientów są liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie.

Kanały social media są idealnym polem do działań employer brandingowych. Na profilach marki pokazują swoją kulturę organizacyjną, prezentują sylwetki pracowników, celebrują wspólnie sukcesy oraz zachęcają do szybkiej interakcji z potencjalnym pracodawcą.
Indeks satysfakcji wśród badanych pracowników pozwala w sposób prosty zobrazować nastroje w firmie. Dzięki analizie odpowiedzi możliwa jest typologizacja pracowników ze względu na ich zadowolenie z pracy oraz przywiązanie do firmy.
Strona internetowa jest najważniejszym kanałem dystrybucji content marketingu, a dla firmy stanowi miejsce, w którym mówi o swojej ofercie, zamieszcza aktualne informacje o działalności i dane kontaktowe.
W dobie komunikatorów i połączeń telefonicznych oraz dostępu do informacji wciąż ogromne znaczenie w komunikacji klientami ma newsletter. Tworzymy newslettery na podstawie przemyślanego szablonu.
Kreujemy wizerunek zewnętrzny poprzez intensywne działania w Internecie wykorzystując w tym celu serwisy social media, content marketing oraz video marketing. Realizujemy niestandardowe rozwiązania: grywalizacje, konkursy itd.
Dzięki ścisłej współpracy z Ideo nasza oferta obejmuje również opracowywanie i wdrażanie dedykowanych narzędzi do internal brandingu. Układamy procesy przekazywania tożsamości marki, wartości i wizji pracownikom.
Przeprowadzamy audyty i warsztaty wewnętrze, które są podstawą do zbudowania strategii EB. Badamy również postrzeganie marki pracodawcy na rynku. Analizujemy konkurencję, sprawdzamy ich ofertę i komunikację.
Doradzamy w wyborze kanałów komunikacji, narzędzi i rozwiązań informatycznych. Usprawniamy istniejące rozwiązania i tworzymy nowe