Wśród działań Inbound Marketingowych mających na celu przekształcenie ruchu na sprzedaż lub leady, które stosujemy możemy wymienić: zastosowanie systemów marketing auto, praca nad i z listami remarketingowymi oraz listami subskrypcyjnymi. Na tym etapie niezmiernie ważne jest odpowiednie segmentowanie użytkowników produktów i usług, a także praca z systemami statystycznymi (nie tylko Google Analytics). Analizujemy przychodzący ruch, dogłębnie badamy statystyki, podłączamy narzędzia śledzące użytkowników w ramach witryny – doskonale wiemy (i Tobie też dostarczymy te informacje), co robią użytkownicy i który etap procesu decyzyjnego należy zoptymalizować. Szczegółowym analizom pod kątem użyteczności i dostępności poddajemy sklepy internetowe. Podpowiemy, co warto zmienić w strategii komunikacji.
Co obejmuje konsulting i doradztwo? Oferujemy Ci stworzenie kompleksowej strategii marki, wsparcie i doradztwo naszych ekspertów do spraw e-commerce i marketingu internetowego. Doradzamy w wyborze kanałów komunikacji, narzędzi i rozwiązań informatycznych. Usprawniamy istniejące rozwiązania i tworzymy nowe.

- tel. 500 226 626
Planujemy strategie
Strategia marki to budowanie jej tożsamości i świadomości pośród odbiorców. Jest nierozerwalnie związana z wizją firmy, jej kulturą organizacyjną, polityką oraz celami biznesowymi. Pozwala na tworzenie spójnego, przejrzystego i wiarygodnego wizerunku, a także określanie kierunków jego rozwoju.
Dobrze przygotowany plan wymaga jednak odpowiedniej wiedzy o rynku, działaniach konkurencji, trendach dotyczących wybranego typu biznesu oraz wiedzy o potrzebach i oczekiwaniach konsumentów. To w końcu ich uwagę trzeba pozyskać i utrzymać ich zainteresowanie firmą. Jeśli wiemy, czego oczekują, łatwiej będzie ich przekonać do większej aktywności niż jednorazowa aktywność. Doradzamy, jakie narzędzia wybrać, jak analizować potrzeby firmy, jak planować działania marketingowe.
Tworzymy plany e-marketingowe
Jak wydobyć drzemiący w Twojej firmie potencjał? Jak sprawić, żeby Twoja marka cieszyła się popularnością i uznaniem? To proste! Potrzebujesz profesjonalnie opracowanej strategii e-marketingowej, czyli najprościej mówiąc spójnego planu działań. Chętnie pomożemy Ci go przygotować!
Świadczymy kompleksowe usługi doradcze z zakresu e-marketingu, e-commerce i nowoczesnych technologii internetowych. Podejmiemy się pracy nad kształtowaniem i rozwojem Twojej marki w sieci. Przeprowadzamy szczegółowe analizy rynku oraz konkurencji, wskazujemy oczekiwania i przyzwyczajenia konsumentów. Dobieramy odpowiednie narzędzia i kanały promocji a finalnie integrujemy strategie e-biznesowe z ogólną koncepcją Twojej firmy.
Dzisiejszy biznes jest zdominowany przez technologię i rozwiązania cyfrowe. Rynek przepełniony jest narzędziami wspomagającymi rozwój, niejednokrotnie brakuje jednak wiedzy, które z nich będą wartościowe w przypadku danego biznesu. We współpracy z Ideo eCommerce Software House pomagamy podejmować właściwe wybory oraz stosując najnowsze narzędzia IT wykorzystujemy w pełni potencjał Twojego biznesu. Sprawdź ofertę rozwiązań informatycznych dedykowanych dużemu biznesowi.
Wykorzystujemy Inbound Marketing
Inbound Marketing jest aktualnie jedną z najpopularniejszych strategii prowadzenia działań e-marketignowych. Dzięki technikom Inbound Marketingu zwiększamy rozpoznawalność firm, przyciągamy użytkowników na strony, konwertujemy ruch na konwersje, pomagamy domykać leady oraz podtrzymujemy dobre relacje. Jako efekt działań, czyli konwersję, uznaje się pozostawienie swoich danych kontaktowych, podanie e-maila, rejestrację w newsletterze bądź założenie konta w serwisie.
Oczywiście finalnie chodzi o realny zarobek – dla sklepu internetowego będzie to każda jednorazowa sprzedaż, dla producenta wygenerowanie wzrostu wolumenu sprzedaży, a dla serwisów informacyjnych po prostu powiększaniw bazy odbiorców przekazu, co finalnie i tak jest monetyzowane.
W pierwszym etapie Inbound Marketingu prowadzimy działania nastawione na klienta, które mają mu dostarczyć informacji, jakich właśnie potrzebuje. W tym celu wykorzystujemy wysokiej jakości, atrakcyjne wizualnie treści, czyli np. e-booki, artykuły eksperckie. Treści takie opracowujemy samodzielnie przy wsparciu merytorycznym klienta bądź wykorzystujemy otrzymane materiały. Wysokiej jakości content pomaga dostrzec ofertę firmy pośród wielu innych propozycji, w tym i reklamy, a także podtrzymywać kontakt z odbiorcami.
W ten oto sposób użytkownicy, którzy otrzymają wartościowe materiały, interesujące i pomocne w rozwiązaniu ich problemu sami zaczną poszukiwać informacji o firmie. Przyciągać uwagę można również poprzez inne osoby. Jeśli jest taka potrzeba, pomagamy znaleźć i nawiązać współpracę z influencerami. To co wyróżnia nas od konkurencji to to, że podchodzimy całościowo do wszystkich kanałów komunikacji i jednocześnie każdy portal traktujemy indywidualnie.
Nasi certyfikowani specjaliści, dzięki planowanym strategiom zwiększą sprzedaż Twoich produktów i usług, dotrą do precyzyjnie określonej grupy klientów wykorzystując wszystkie dostępne możliwości.