Planowanie kampanii

Każda firma ma inne potrzeby, możliwości i pozycję w branży. I każda firma potrzebuje kampanii zaplanowanej, a więc takiej, która ma wyznaczony cel i sposoby jego realizacji, określony budżet i czas, w którym chce osiągnąć wyniki.

Wiemy, że działanie bez planu może przynieść skutki odwrotne do oczekiwanych, dlatego zawsze planujemy kampanie promocyjne. Oferujemy planowanie kampanii marketingowych, w tym stworzenie harmonogramu wydarzeń i wybór kanałów komunikacji. Pomagamy wdrażać narzędzia i organizować pracę przygotowującą do kampanii.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • 697 258 148
Napisz do mnie

Planujemy kampanie

Planowanie kampanii marketingowych to standardowa, a co najważniejsze, niezwykle skuteczna praktyka – zarówno w kontekście okazjonalnych kampanii, jak i długofalowej promocji. Plany pozwalają na efektywne wykorzystanie dostępnego czasu i zasobów budżetowych oraz przygotowanie się do kampanii, podczas której możemy określić potencjalne efekty, ale i problemy. Planowanie kampanii minimalizuje ryzyko pomyłek i zamieszania w trakcie trwania kampanii.

Istnieją oczywiście zdarzenia, których nie da się przewidzieć, a które mogą wymusić na firmie zmianę przyjętej koncepcji. W taki sposób należy także podchodzić do media planu – jako do ogólnej wizji działań, która jest elastyczna, podlega modyfikacjom wraz z potrzebami firmy, a wpływają na nią nowe okazje i zmiany na rynku.

Porządek zwiększa efektywność

Nie istnieje jeden schemat media planów. Zawsze dopasowujemy je do potrzeb klienta – zarówno pod względem samej konstrukcji, jak i zawartości. W każdym jednak przypadku, ich niezaprzeczalną zaletą jest możliwość stałej koordynacji działań – bez względu na wielkość firmy, zespołu projektowego czy ilości wykonawców.

Podczas tworzenia harmonogramów jesteśmy w kontakcie z naszymi klientami. Wybieramy odpowiednie kanały komunikacji, planujemy ich wykorzystanie w czasie i dopasowujemy do dostępnych budżetów reklamowych. Projektujemy działania tak, aby przyniosły marce, jak największe korzyści i zwrot z inwestycji (ROI) – zarówno w kampaniach okazjonalnych, długofalowych, wizerunkowych, jak i sprzedażowych. 

Zapytaj o ofertę
 

 

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas

Dlaczego my?

Analizujemy rynek i konkurencję. Wskazujemy rozwiązania. Wyznaczamy cele.

Opracowujemy kompleksową koncepcję komunikacji, która uwzględnia indywidualne wartości i potrzeby marki.

Bazując na opracowanych personach, dobieramy najbardziej trafne komunikaty oraz media.

Podejmujemy się wyboru odpowiedniego kanału komunikacji, a więc takiego, który będzie odpowiadał wizerunkowi marki.

Prace rozpoczynamy zawsze od analizy preferencji i potrzeb konsumenckich.

Wśród naszych klientów są liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie.

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który łączy rolę kierownika projektu oraz doradcy marketingowego.

W naszej pracy wykorzystujemy szereg narzędzi wspierających komunikację - np. SentiOne, Brand24, Sotrender, Ahrefs.