Nie da się ukryć, że social media skradły serca ludzi. Aż 19 milionów Polaków korzysta z serwisów społecznościowych - jest to aż połowa całej populacji. Jednak z jakich portali korzystamy najczęściej? Za tym wynikiem kryje się zacięta walka najpopularniejszych platform społecznościowych, a rezultat jest dosyć zadziwiający.
Według raportu Hootsuite “Digital 2020” opublikowanego w lutym 2020 roku, największą popularnością w Polsce cieszy się… YouTube (aż 92% użytkowników social mediów). Facebook, którego prawdopodobnie typowałeś na pierwsze miejsce, depcze mu po piętach z wynikiem 89%. Ostatnie miejsce na podium zajął Facebook Messenger, którego do komunikacji używa 72% badanych. Te serwisy zdecydowanie królują w Polskim Internecie, jednak nie należy zapominać o ich pozostałych konkurentach. Tuż za Messengerem, z wynikiem 55% uplasował się (najpopularniejszy na świecie) Instagram. Zaraz za nim, światowy konkurent Messengera - Whatsapp (45%). Zaskakujący jest też wynik bardzo popularnego na całym świecie Twittera - tylko 35%. Być może jesteś ciekaw, jak w tym zestawieniu wypadł zyskujący coraz większą popularność TikTok? Bardzo słabo - korzysta z niego zaledwie 15% użytkowników.