Social Media dla iParts Sp. z o.o.

Klient

iParts to wiodący na rynku sklep specjalizujący się w internetowej sprzedaży zamiennych części samochodowych. W swojej ofercie posiada ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich marek.

Klient

iParts to wiodący na rynku sklep specjalizujący się w internetowej sprzedaży zamiennych części samochodowych. W swojej ofercie posiada ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich marek.

Zadania i cele

Social Media to potężne narzędzie budowania wizerunku i platforma komunikacji z konsumentami. Wykorzystaliśmy siłę Facebooka aby poprawić rozpoznawalność marki i zwiększyć ruch na stronie sklepu. 

Stworzyliśmy i prowadziliśmy fanpage iParts, a dla wzmocnienia efektów, wdrożyliśmy kampanie reklamowe. Skorzystaliśmy z możliwości Real Time Marketing - kiedy Robert Lewandowski w ciągu 9 minut strzelił 5 goli dla Bayernu Monachium zmienilismy logo profilu, na nawiązujące do piłki nożnej. Ten post zobaczyło łącznie aż 22 453 osoby.

Główne korzyści dla Klienta
  • dwukrotny wzrost liczby polubień (z 6 086 do 11 556 ) w ciągu pół roku,
  • precyzyjne dotarcie do grupy docelowej,
  • wynik dla najpopularniejszego postu to 40 polubień i 126 komentarze z zasięgu organicznego.

iparts strona internetowa

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?