
Zadania i cele
Social media to potężne narzędzie budowania wizerunku i platforma komunikacji z konsumentami. Wykorzystaliśmy siłę Facebooka aby poprawić rozpoznawalność marki i zwiększyć ruch na stronie sklepu.
Stworzyliśmy i prowadziliśmy fanpage iParts, a dla wzmocnienia efektów, wdrożyliśmy kampanie reklamowe. Skorzystaliśmy z możliwości Real Time Marketing - kiedy Robert Lewandowski w ciągu 9 minut strzelił 5 goli dla Bayernu Monachium zmienilismy logo profilu, na nawiązujące do piłki nożnej. Ten post zobaczyło łącznie aż 22 453 osoby.
Główne korzyści dla Klienta
- Dwukrotny wzrost liczby polubień (z 6 086 do 11 556 ) w ciągu pół roku.
- Precyzyjne dotarcie do grupy docelowej.
- Wynik dla najpopularniejszego postu to 40 polubień i 126 komentarze z zasięgu organicznego.