CSR - odpowiedzialność społeczna

Jesteśmy odpowiedzialni społecznie.

 Bierzemy na siebie odpowiedzialność za miejsce, w którym żyjemy i pracujemy. Mając na uwadze dobro wspólne, udzielamy się społecznie. Budujemy biznes skoncentrowany na ludziach, oparty na poszanowaniu otoczenia, wspieraniu potrzebujących i edukowaniu.

CSR (Corporate Social Responsibility)

Społeczna odpowiedzialność biznesu to działania przedsiębiorstwa uwzględniające zasoby ludzkie firmy, środowisko naturalne, partnerów biznesowych i klientów, działania charytatywne, rozwój i innowacje w branży.

Jak każda firma, prowadzimy działalność komercyjną. Jednak równie ważne jest dla nas podejmowanie wyzwań całkowicie pozbawionych korzyści finansowych. Jesteśmy przekonani,  że nawet z pozoru mało istotne czynności, ale powtarzane regularnie oddziałują na otaczającą nas rzeczywistość. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Ideo Force koncentruje się na pięciu płaszczyznach, które dotyczą ludzi, dóbr niematerialnych, takich jak doświadczenie i wiedza, ekologii i wspierania potrzebujących.

Dbamy o pracowników

W centrum Ideo Force jest zawsze pracownik. Wierzymy, że sukces jest sumą wspólnych działań. Pomyślne rezultaty naszych projektów są konsekwencją zaangażowania wielu osób. W naszej firmie dbamy o standardy pracy, a ma to miejsce już na poziomie rekrutacji i późniejszego wdrażania pracowników w kulturę organizacyjną firmy. Koncentrujemy nasze zasoby na poprawie i utrzymaniu właściwego poziomu czynników oddziałujących na warunki pracy.

Staramy się, aby osoby u nas pracujące i budujące swoją aktywnością pozycję firmy na rynku, odczuwały satysfakcję zawodową. W tym celu zapewniamy równe szanse na rozwój zawodowy poprzez podnoszenie kwalifikacji pracowników zarówno w ramach szkoleń, jak i udziału w wydarzeniach branżowych. Nasza załoga pracuje na nowoczesnym sprzęcie i może korzystać z wielu benefitów. Dodatkowo, dwa razy w roku odbywa się impreza integracyjna. Nasze wartości to dialog, jasna komunikacja, otwartość i  partnerstwo.

Przekazujemy naszą wiedzę

Staramy się, by nasze działania miały realny wpływ na branżę. Nasz autorski projekt Konferencja Lunch z e-commerce z każdą edycją przyciąga coraz więcej zainteresowanych rozwojem sprzedaży online.

dzielimy się wiedzą

Nasi specjaliści goszczą na scenach prestiżowych wydarzeń branżowych, takich chociażby jak Internet Beta, semKRK, IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach czy Kolbuszowa 2.0. Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem na wielu płaszczyznach. Bierzemy udział w tworzeniu raportów i publikacji. Jedną z nich jest chociażby „E-commerce, czyli jak skutecznie sprzedawać w Internecie. Porady ekspertów” z udziałem Wojciecha Szymańskiego, który na co dzień zarządza Ideo Force. Wspieramy lokalne inicjatywy społeczno-biznesowe, czego przykładem jest partnerstwo LinkedIn Local Rzeszów.

Współpracujemy z edukacją

Wiedza jest zasobem, który warto nie tylko pomnażać, ale dzielić się nim. Dlatego od wielu lat współpracujemy z uczelniami i chętnie przyjmujemy zaproszenia na bezpłatne wystąpienia. Prowadzimy prelekcje w ramach wykładów otwartych, co miało miejsce m.in. na Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie czy Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Prezes Ideo Force występował w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Krynicy-Zdroju, przybliżając uczniom kwestie związane z marketingiem internetowym.

Tematy wykładów są ściśle związane z naszą profesją, a więc e-marketingiem i e-commerce. Wojciech Szymański był inicjatorem, organizatorem i prowadzącym zajęcia w ramach trzydniowego szkolenia Wakacyjna Akademia SEO. Na  stronie Ideo Force użytkownicy mogą pobrać bezpłatnie e-booki, wśród których jest m.in. ponad 100 stronicowe opracowanie „Leksykon pozycjonowania”.

Troszczymy się o środowisko naturalne

eco agencyProcesy energetyczne w budynku, który jest miejscem naszej pracy, zarządzane są w sposób najkorzystniejszy dla środowiska. Spojrzenie na planetę w ujęciu globalnym spowodowało podjęcie decyzji o rezygnacji z drukowanych ulotek i plastikowych długopisów, zamiast których używamy ołówki. Obieg dokumentów w firmie odbywa się drogą elektroniczną, co pozwala nam na znaczne ograniczenie zużycia papieru. Zadbaliśmy o segregację odpadów zgodną z aktualnymi wytycznymi organów zarządzających. Dążymy do maksymalnej efektywności przy jak najmniejszym udziale czynników mogących negatywnie oddziaływać na środowisko naturalne. Ekologia ma związek również ze zdrowym stylem życia, dlatego zachęcamy pracowników do aktywności fizycznej, czego odzwierciedleniem jest ich liczne uczestnictwo w zawodach i maratonach.

Udzielamy się charytatywnie

agencja e-commerce - csrCzujemy się odpowiedzialni za innych. Biznes to nie tylko budowanie pozycji na rynku, ale także umiejętność szerokiego spojrzenia na to, co dookoła i w razie konieczności – reagowanie. Bezinteresowne wspieranie potrzebujących, słabszym i wymagającym szczególnej opieki jest jednym z przejawów naszej społecznej odpowiedzialności. Dlatego wpieramy finansowo fundacje, które opiekują się dziećmi, osobami starszymi, czy też chorymi i zwierzętami. Zaangażowaliśmy się w Ogólnopolską Akcję Charytatywną "Okruszek", a naszą pomoc otrzymały organizacje, takie jak: Fundacja Agnieszka, Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci, Schronisko Kundelek.