Google ADS

"Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy". Stuart Henderson

Dla milionów ludzi na całym świecie, Internet to podstawowe źródło zdobywania informacji. Za jego pomocą szukają ofert, porównują produkty i wymieniają opiniami. Google Ads (dawniej Google AdWords) to efektywna forma promocji - pojawia się tam, gdzie tego oczekujemy. Jej elastyczność i precyzja pozwala dotrzeć do określonej grupy docelowej - w wyszukiwarkach, na portalach w sieci GDN czy z ofertą produktową poprzez Google Merchant Center.

Katarzyna Augustyn-Szurek
Katarzyna Augustyn-Szurek
Account Manager
  • tel. 512 170 206
Napisz do mnie

Google Ads

Google Ads (dawniej Google AdWords) to obecnie najskuteczniejszy system reklamowy w Internecie. Szacuje się, że obecnie ponad 25% wszystkich reklam jakie pojawiają się w sieci, publikowanych i rozpowszechnianych jest przy jego użyciu. Za pomocą linków sponsorowanych, nawet słabo wypozycjonowane serwisy, mają szansę pojawić się na pierwszej stronie wyszukiwania - kluczowej dla pozyskiwania ruchu użytkowników.

Google Ads umożliwia reklamowanie się zarówno w wyszukiwarce Google, jak i na różnych stronach internetowych należących do sieci reklamowej Google. Do naszej dyspozycji są reklamy tekstowe, banery statyczne oraz animowane, reklamy lightbox oraz reklama elastyczna, która wizualnie dostosowuje się do strony, na której jest wyświetlana.

Zalety Google Ads

Płatność tylko za wyniki

Ze względu na charakter działania reklamy PPC (Pay per Click) płatność pobierana jest tylko za kliknięcie w reklamę. Oznacza to, że jeśli kampania okaże się mniej skuteczna niż w pierwotnych założeniach to również jej koszt będzie mniejszy. Oczywiście dobrze skonfigurowana kampania i uwzględniająca realia biznesowe doprowadzi do realizacji efektów biznesowych i zakładanego ROI. Ważne jest również, że nie ma minimalnej inwestycji wymaganej do reklamowania się poprzez system Google Ads, dzięki czemu wszystkie firmy mają szansę wykorzystać potencjał Google Ads bez względu na wielkość budżetu marketingowego.

Mierzalność

Marketing online jest znacznie bardziej wymierny niż reklama tradycyjna - np. telewizyjna bądź billboardowa. Reklama PPC to jedna z najbardziej mierzalnych i przejrzystych metod reklamowych, pozwalająca szybko dowiedzieć się, czy realizowana kampania marketingowa skutecznie i efektywnie dociera do grupy docelowej. Szczegółowo widzimy między innymi to, które reklamy otrzymały najwięcej kliknięć, koszt tych kliknięć, najskuteczniejsze słowa kluczowe pod kątem konwersji i wiele innych potrzebnych danych.

Elastyczność

Kampanie Google Ads można łatwo dostosować, dzięki czemu można skupić się na określonych grupach docelowych i realizacji bardzo konkretnych celów. Google Ads oferuje bardzo dużo typów kampanii – począwszy od wizerunkowych, poprzez sprzedażowe na remarketingu kończąc. A to wszystko w wynikach wyszukiwania, aplikacjach mobilnych, platformach Gmail i YouTube czy stronach internetowych będących częścią sieci partnerskiej Google.

System daje również wiele możliwości targetowania reklamy:

  • kierowanie behawioralne: zainteresowania, wzorce zachowań, wyszukiwane frazy, odwiedzane strony, kategorie podobieństw, remarketing,
  • kierowanie kontekstowe: tematy stron, słowa kluczowe,
  • kierowanie automatyczne: wykorzystujące machine learning Google.

Zasięg

Google stało się częścią codziennego życia ludzi. Jest wiodącą i najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie, z ponad 1,5 miliardem użytkowników. Jest też właścicielem drugiej najpopularniejszej wyszukiwarki – YouTube. Google przetwarza średnio około 40 000 zapytań na sekundę. System daje możliwość wyświetlania reklamy potencjalnym klientom w promieniu kilku kilometrów od reklamowanej firmy, w danym województwie czy regionie ale także w całym kraju.

Zaangażowanie

System Google Ads wspiera wszelkie formy pomiaru zaangażowania grupy docelowej, której wyświetlane są reklamy. Reklamy budujące zaangażowanie są dobrym sposobem na skupienie uwagi odbiorcy i wejście z nim w interakcję, gdyż ich wyświetlenie uzależnione jest od wykonania przez niego konkretnych czynności. Istnieje możliwość analizy zaangażowania i optymalizacji prowadzonych działań. Np. można się dowiedzieć, jak użytkownicy wchodzą w interakcje z reklamami lightbox (rozwinięcie reklamy), reklamami wideo (interakcja z elementem, który nie przekierowuje do strony zewnętrznej, np. kliknięcie zwiastuna lub ikony, by rozwinąć kartę), reklamami wideo aplikacji (obejrzenie 10 sekund reklamy wideo lub całej, jeśli jest krótsza niż 10 sekund albo kliknięcie reklamy wideo) czy reklamami produktowymi z funkcją prezentacji (rozwinięcie reklamy na co najmniej 10 sekund lub kliknięcie jej przed upływem 10 sekund.)

Alternatywa bądź rozszerzenie dla pozycjonowania

Zarówno pozycjonowanie i wykorzystanie Google Ads mogą być efektywne i skuteczne – aby określić, które działanie będzie optymalne należy dokonać dogłębnej analizy branży oraz działań konkurencji. Dla wielu firm połączenie wyników organicznych i płatnych często działa najlepiej.

Porozmawiajmy o Twojej kampanii Google Ads

Formy reklamy Google Ads

Google Ads jest narzędziem elastycznym – to klienci Ideo Force (z naszym wsparciem) wybierają rodzaj reklamy, która będzie odpowiadała potrzebom wizerunkowym ich marki i przedstawi ofertę w najkorzystniejszy dla nich sposób. Poniżej prezentujemy możliwe formy kampanii reklamowe w Google:

Reklama tekstowa 

Znana również pod nazwą linku sponsorowanego, to reklama, która wyświetla się powyżej i poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google oraz na stronach korzystających z mechanizmów Google. Inaczej mówiąc, reklama odpowiada na potrzebę danej chwili, czyli tuż po wpisaniu przez użytkownika fraz kluczowej dotyczącej produktu czy usługi.

Pojawienie się reklamy, jako wyniku wyszukiwania znacząco zwiększa szansę na skorzystanie z oferty. Korzyści płynące z wykorzystania reklamy tekstowej to przede wszystkim bardzo szybki efekt – wyświetla się zaraz po opłaceniu kampanii, przy czym na bieżąco umożliwia sprawne wprowadzanie zmian w budżecie, treści i ustawieniach. Reklama rozliczna jest w modelu PPC (Pay Per Click), czyli płacimy wówczas, gdy użytkownik przejdzie na naszą witrynę, a nie jedynie wyświetli reklamę.

Reklama graficzna

Wyświetlana jest w sieci reklamowej Google Display Network. Kliknięcie w baner przenosi użytkownika na stronę internetową z ofertą. Google oferuje nam ogromny wybór rozmiarów grafiki dla komputerów i urządzeń mobilnych. Możemy także zdecydować się na konkretny typ reklamy graficznej. I w tym przypadku mamy do wyboru reklamę graficzną, elastyczną, dynamiczną oraz format lightbox. Co więcej, kampania Google Ads w tym formacie reklamowym umożliwia kierowanie przekazu do konkretnych grup odbiorców.

W tworzeniu reklamy graficznej nie możemy zapominać o skłonieniu do reakcji na nią, czyli umieszczeniu przycisku „call to action”. Do korzyści płynących z zastosowania reklamy graficznej z pewnością możemy zaliczyć niski koszt przy jednoczesnym docieraniu do licznej grupy odbiorców potencjalnie zainteresowanych ofertą. Reklama ta jest doskonałym sposobem na informowanie o nowościach w ofercie, remarketing i zaprezentowanie korzystnego wizerunku firmy w wirtualnym świecie.

Reklama video

Kampanie video umożliwiają wyświetlanie reklam w YouTube. Co skłania reklamodawców do promowania oferty w wersji wideo? Z pewnością jest to zasięg. YouTube to serwis należący do Google, z którego korzysta większość Polaków. Jest drugim najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie! Zdarza się, użytkownicy udostępniają reklamy na swoich stronach lub innych kanałach społecznościowych, co naturalnie przekłada się na zwiększenie zasięgu. Wszystko dlatego, że reklama video stwarza ogromne możliwości kreowania obrazu, na tyle atrakcyjnego, że odbiorca przekazuje go dalej.

Reklamę video można bardzo dokładnie targetować. Dotarcie do grup docelowych odbywa się poprzez wykorzystanie informacji wynikających ze słów kluczowych, kategorii tematycznych, danych lokalizacyjnych oraz demograficznych, zainteresowań użytkowników czy konkretnych filmów i kanałów. Skuteczność reklamy na YouTube możemy weryfikować. Google Ads udostępniając szczegółowe raporty, umożliwia mierzalność reklamy. Na YouTube możemy prowadzić również remarketing, kierując kampanię do użytkowników  już mających za sobą pierwszy kontakt z marką.

Reklama w poczcie Gmail

GSP, czyli Gmail Sponsored Promotions. Reklama jest wyświetlana na karcie „Oferta” lub „Społeczności” na górze listy skrzynki odbiorczej, tuż nad otrzymanymi wiadomościami. Wygląda jak e-mail i wyświetla się wraz z nazwą reklamodawcy (na urządzeniach mobilnych będzie to również logo), tematem i tekstem. Po kliknięciu możemy zobaczyć tekst, obraz, odtworzyć wideo, wypełnić formularz lub przejść do witryny z ofertą. Opłaty naliczane są za kliknięcia (Cost Per Click) rozwijające reklamę – nie płacimy za konkretne interakcje użytkowników z rozwiniętą reklamą.

Kampanie GSP stwarzają możliwości precyzyjnego skierowania oferty. Google analizuje ruch użytkowników i na tej podstawie dopasowuje reklamy do konkretnych grup odbiorców. Brane są pod uwagę, podobnie jak w przypadku innych kampanii Google Ads, dane dotyczące: wieku, płci, położenia terytorialnego czy używanego urządzenia. Wysoką skuteczność zapewniają kampanie prowadzone w oparciu o frazy kluczowe znajdujące się w wiadomościach e-mail. Możliwość połączenia GSP z Google Analytics i Google AdWords pozwala na dokładne śledzenie konwersji i tym samym badanie skuteczności obranej strategii (mierzalność). Jako, że reklama dociera do użytkowników codziennie przeglądających pocztę, jest duża szansa, że przyciągnie uwagę i skłoni do reakcji.

Kampanie produktowe

Kampanie reklamowe w Zakupach Google dedykowane są środowisku e-commerce. Reklama pojawia się w wynikach wyszukiwania Google oraz u partnerów oraz w zakładce „Zakupy”. Jest to  graficzne ujęcie prezentowanego produktu, jego nazwa wraz z nazwą sprzedawcy oraz cena. Kampanie produktowe znacząco zwiększają ruch w sklepie internetowym, nawet tym z małym asortymentem.

Są atrakcyjne pod względem wizualnym i praktycznym. Reklama na niewielkim formacie pokazuje najistotniejsze dla potencjalnego klienta informacje potrzebne mu do zakupu. Kampanie zakupowe Google Ads prowadzone są z wykorzystaniem narzędzia Google Merchant Center, służącego do przesyłania danych o produktach i sklepie. Koszt reklamy rozliczany jest w modelu PPC, czyli płacimy za kliknięcie w reklamę.

Zapytaj o rozwiązanie dedykowane dla Ciebie 

Efekty naszych prac

Na swoim koncie mamy wiele sukcesów związanych z kampaniami Google Ads - zarówno kampaniami wizerunkowymi jak i nakierowanymi na performance marketing (np. sklepy internetowe). Przykładowo dla klienta Senso Rex obniżyliśmy koszty konwersji o 44% i jednocześnie zwięszyliśmy współczynnik konwersji o 50%. Naszego klienta wsparliśmy również w wejściu na zagraniczne rynki konsumenckie.

Inny nasz kleint to CEWE Sp z o.o., który jest częścią międzynarodowego koncernu CEWE Stiftung & Co. KGaA. Posiada 13 przemysłowych laboratoriów fotograficznych, pozwalających obsługiwać klientów z dbałością o wysoką jakość i szybkie tempo realizacji zamówień. Ścisła współpraca z punktami handlowymi oraz efektywne strategie logistyczne pozwalają z powodzeniem realizować założone cele biznesowe i zdobywać uznanie klientów. Oferta CEWE obejmuje szeroki wachlarza fotoproduktów oraz możliwość wywoływania zdjęć przez internet.  Dla CEWE zrealizowaliśmy kampanie Google Ads dla 4 niezależnych serwisów wraz z optymalizacją innych kampanii reklamowych w AdWords. Zadanie to wymagało przebudowy kont reklamowych i wprowadzenia kompletnie nowych struktur. Finalnie udało się zwiększyć konwersje i obniżyć koszty.

Status Google Partner PREMIER

Ideo Force od wielu lat posiada status Google Partner PREMIER. Status ten jest potwierdzeniem naszej wiedzy i umiejętności w zakresie Google Ads i tego, że grono naszych klientów stale się powiększa. Wzrost dotyczy również zysków, które mają odzwierciedlenie w korzyściach dla obu stron – klientów i naszej. Status Google Partner PREMIER to prestiżowy certyfikat, którym mogą poszczycić się tylko najlepsze firmy w branży.

Współpraca z nami oznacza pewność, że usługa prowadzona jest na najwyższym poziomie, a konsekwencją podejmowanych działań jest maksymalna efektywność kampanii. Powierzaj swoje interesy, tym którzy widza jak o nie zadbać. Google to potwierdza!

Najczęstsze pytania

Czym jest Google Ads?

Google Ads (Adwords) to system reklamowy, dzięki któremu zwiększa się szansa na wzrost ruchu na Twojej stronie internetowej. System umożliwia reklamy w różnych postaciach. Najpopularniejsze z nich to reklamowa tekstowa w sieci wyszukiwania, graficzna w sieci reklamowej Google, Wideo w YouTube, produktowa, czyli. Zakupy Google.

Reklamy w Google mogą wyświetlać się na samej górze lub na samym dole wyników wyszukiwania oraz w wielu innych witrynach należących do sieci reklamowej Google.

Według badań, Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce, a korzysta z niej około 98% Polskich Internautów.  To zdecydowanie bezkonkurencyjny kanał promocji o ogromnym zasięgu.  Kampanie pozwalają wygenerować wartościowe leady sprzedażowe dzięki swoim założeniom: reklama wyświetla się tylko wtedy, gdy dana osoba szuka, bądź szukała (remarketing) zagadnień związanych z Twoją firmą lub ofertą, a opłata za reklamę pobierana jest wg ustawionej opcji: za wyświetlenie (CPM), kliknięcie (CPC), akcję (CPA), obejrzenie filmu (CPV), bądź jako zwrot nakładów na reklamę (ROAS).

Jak działa Google Ads?

Główną rolę grają tutaj słowa kluczowe. W momencie wpisywania przez Internautę hasła w wyszukiwarkę, Google przeszukuje miliony stron internetowych w poszukiwaniu treści, które pasują do danej frazy. W wynikach wyświetlają się setki stron internetowych firm o takim samym profilu, co Twoja. Dodając odpowiednie słowa kluczowe w panelu Google Ads masz pewność, że osoba wpisująca te konkretne lub powiązane z nimi hasła do wyszukiwarki, zobaczy Twoją stronę na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania, nawet jeśli nie zajmuje najwyższego miejsca w wynikach organicznych.

Poza wynikami wyszukiwania Twoja reklama może pojawiać się również w serwisie YouTube przy filmach o podobnej tematyce do Twojej działalności oraz na stronach ściśle związanych z branżą, w której się reklamujesz. Będą one miały postać filmików lub bannerów reklamowych odsyłających na witrynę internetową. Dzięki temu możesz wykreować potrzebę u konsumenta podczas jego codziennego surfowania po Internecie, co zwiększa prawdopodobieństwo, że zostanie Twoim klientem.

Jakie są korzyści Google Ads?

System reklamowy od Google został przygotowany tak, by zapewnić pełny komfort użytkowania zarówno z perspektywy reklamodawcy, jak i odbiorcy. Przede wszystkim, jako reklamodawca, sam decydujesz o tym, jakie słowa kluczowe będą przypisane do Twojej reklamy oraz kto będzie jej odbiorcą. Możesz zaplanować również harmonogram oraz lokalizację jej wyświetlania tak, by była jak najbardziej skuteczna.

Po drugie, masz pełną kontrolę nad swoimi pieniędzmi. Dzięki systemowi pay per click (PPC) Twoja reklama może wyświetlić się wiele razy, ale Ty płacisz za nią tylko wtedy, gdy zostanie kliknięta przez potencjalnego klienta. Nie ma z góry narzuconych kwot, jakie musisz przeznaczyć na kampanię. Wybierasz stawkę biorąc pod uwagę możliwości finansowe Twojej firmy i konkurencję.

Po trzecie, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Twoich przyszłych klientów: ułatwia im znalezienie najlepszej odpowiedzi na wyszukiwane zagadnienia, podając ją już na szczycie listy. Jest też całkowicie nieinwazyjna, ponieważ nie różni się znacząco od organicznych wyników wyszukiwania.

Jak sprzedawać więcej dzięki Google Ads?

Dzięki Google Ads potencjalny klient widzi Twoją reklamę tylko wtedy, gdy jest nią zainteresowany. Musi ona zatem być dokładnie dostosowana do jego oczekiwań, odpowiadać na jego pytania i potrzeby. Tworząc treści, przede wszystkim należy zadbać o staranne i trafne dobranie słów kluczowych oraz kreacji. Należy się zastanowić, co wpisują osoby szukające Twoich produktów oraz na czym najbardziej im zależy.

Ważne jest skupienie się na najmocniejszych cechach firmy. W treści reklamy (oraz przy użyciu dodatkowych rozszerzeń reklamy) dobrze jest poinformować o tym, co wyróżnia daną ofertę od konkurencji. Może to być np. dostępność limitowanej kolekcji lub aktualnej promocji na zakupy, darmowa dostawa lub natychmiastowa wysyłka – wtedy oferta już od pierwszych linijek tekstu sprawi wrażenie bardziej atrakcyjnej niż inne.

Robiąc zakupy przez Internet konsumenci są „nastawieni na produkt” – to znaczy, że mniej uwagi poświęcają stronie oferującej daną rzecz, a skupiają ją na wybranie najkorzystniejszej, najlepiej widocznej oferty.

Jaki jest koszt reklam Google Ads?

Umieszczając reklamę w systemie Google Ads, dzięki systemowi PPC (pay per click) płaci się tylko za najbardziej wartościowych konsumentów, czyli tych, którzy zainteresowali się Twoimi materiałami i zostali przekierowani na stronę internetową. Nie istnieje najmniejsza ani największa kwota, którą musisz zapłacić za jedno kliknięcie – wyznaczasz ją sam na podstawie własnych możliwości oraz analizy stawek ustalonych wcześniej przez konkurencję na te same słowa kluczowe.

Każda z reklam początkowo bierze udział w aukcji. System bierze pod uwagę przede wszystkim wynik jakości, czyli między innymi zgodność słów kluczowych z zapytaniem wpisanym do wyszukiwarki przez Internautę oraz jakość treści marketingowych i strony docelowej. Nawet jeśli stawka będzie niższa niż u konkurencji, ale trafność będzie na wyższym poziomie, szansę na wygranie aukcji są znacznie większe na wyświetlenie reklamy. Zatem jeśli nie tylko środki finansowe mają wpływ na przebieg kampanii. Warto jak najlepiej zoptymalizować kampanię i zadbać o wysoką jakość treści umieszczanych na stronie internetowej.

Jakie są sposoby płatności w Google Ads?

Tworząc konto Google Ads, w jednym z pierwszych kroków Google poprosi Cię o dodanie karty kredytowej lub debetowej, która będzie stanowiła podstawową formę płatności za reklamy. Opłacenie reklam następuje automatycznie po wyświetleniu reklam lub po 30 dniach od ostatniego obciążenia. Płatność następuje także wtedy, gdy koszty na koncie osiągną wcześniej ustalony limit. Wszystko zależy od tego, co nastąpi wcześniej.

Inną opcją, dostępną dla reklamodawców, którzy spełniają kryteria Google Ads, jest fakturowanie miesięczne, czyli możliwość skorzystania z limitu kredytowego. W tym przypadku reklamodawca najpierw generuje koszty, a co miesiąc otrzymuje fakturę, którą może opłacić przelewem lub czekiem. Jakie kryteria należy spełnić? Reklamodawca powinien mieć firmę zarejestrowaną co najmniej od roku, przez taki sam okres aktywne konto reklamowe, dobrą historię płatności i przestrzegania zasad, a miesięczne wydatki na reklamę w ciągu ostatnich trzech z ostatnich 12 miesięcy muszą wynosić 5 tys. USD. Po zgłoszeniu, Google sprawdza historię kredytową reklamodawcy i przesyła do niego ofertę.

 

Dlaczego my?

Jako Ideo Force świadczymy kompleksowe usługi z zakresu kampanii reklamowych i wizerunkowych. Nasi certyfikowani specjaliści, dzięki planowanym strategiom zwiększą sprzedaż Twoich produktów i usług, dotrą do precyzyjnie określonej grupy klientów, poprawią konwersję oraz zapewnią efektywne wykorzystanie budżetu. Gwarantujemy monitoring prowadzonych działań, regularne raporty oraz dostęp do panelu administracyjnego. Zadbamy dla Ciebie o każdy szczegół kampanii!

  • Już 18 lat pomagamy naszym klientom pozycjonować się w wyszukiwarkach (krajowych i zagranicznych). Nasze doświadczenie pozwala na ogląd sytuacji z lotu ptaka na to, co jest typowe dla przestrzeni, w której działa nasz klient.
  • Mamy na koncie zrealizowanych ponad 1000 projektów e-marketingowych - znaczna część tychże prac była związana z Google Ads.
  • Google oferuje reklamy, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania, wyświetlają się na witrynach z sieci partnerskiej, w aplikacjach czy poczcie Gmail. Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.
  • Certyfikaty Google Ads, które posiadają nasi eksperci to profesjonalna akredytacja, którą Google oferuje osobom, które wykazują biegłość w podstawowych i zaawansowanych aspektach reklam Google.
  • Jako agencja ze statusem Google Premium Partner mamy dostęp do zupełnie nowych metod i form promocji (beta), które wykorzystujemy aby lepiej realizować cele biznesowe naszych klientów.
  • Nasz zespół wie dokładnie, co działa, a co nie. Dążymy do zwiększenia współczynnika konwersji i poprawy zwrotu z inwestycji.
  • Każdy klient posiada swojego indywidualnego opiekuna, który łączy role kierownika projektów oraz doradcy marketingowego i doradcy biznesowego. Opiekun jest odpowiedzialny za koordynację wszystkich prac (SEO, link building, analityka, PPC, UX, programistyka, itd.) - dzięki temu kontakt jest zawsze z jedną osobą oraz panuje porzadek w komunikacji. Co więcej jeśli w firmie są wykorzystywane aplikacje od zarządzania projektami jesteśmy w stanie pracować z ich wykorzystaniem.
  • Wszyscy nasi menedżerowie mają doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu kampaniami Google Ads. Analizujemy model biznesowy i potrzeby klienta, a następnie ustalamy priorytety i projektujemy kampanie tak aby realizowały zakładane cele.
  • Nasza wszechstronność, edukacja i zamiłowanie do narzędzi oraz raportowanie zapewniają, że łączymy planowanie, analizę i strategię z taktykami w odpowiednich dawkach.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie - np.: Wolters Kluwer, iParts, BPH TFI, Wapteka, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →
Zapytaj o ofertę

Google Ads - komponenty

Audyt konta Google Ads to proces oceny skuteczności ogólnej konfiguracji oraz prowadzonych kampanii reklamowych. Audyt może ujawnić bolesne ukryte problemy, które należy rozwiązać. Po zidentyfikowaniu tych problemów należy pracować nad poprawą stanu i wydajności konta. Istnieje wiele zautomatyzowanych narzędzi i usług, które pozwalają w sposób automatyczny przeprowadzić taki audyt , jednak często brakuje im kontekstu celów marketingowych, grupy docelowej i unikalnych pożądanych wyników działań PPC.
Jest to format reklamy, który pojawia się w Gmailu nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Reklamy są wyświetlane na karcie promocji kont Gmail, jednak nie powinno to zniechęcać do korzystania z nich, ponieważ Gmail automatycznie sortuje pocztę na kartach, dzięki czemu wiele oryginalnych wiadomości e-mail ląduje na karcie promocji i nie jest to tylko karta wypełniona reklamami.
Kampanie reklamowe oparte na banerach to rozwiązanie znane i chętnie wykorzystywane od lat. Dobór odpowiednich dla grupy docelowej portali pozwala dotrzeć z komunikacją do konkretnych odbiorców. Atrakcyjna graficznie reklama to spora szansa, na to, że marka zostanie zauważona i zapamiętana. Google Display Network to wygodna alternatywa dla indywidualnego zakupu powierzchni reklamowych. Wykorzystuje wszystkie elastyczne mechanizmy Google Ads w wyszukiwarkach.
Google Merchant Center to narzędzie, które pozwala w automatyczny sposób przesyłać do Google dane o produktach w Twoim sklepie online, a następnie wyświetlać je w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy. To pojedynczy internetowy pulpit nawigacyjny służący do zarządzania danymi o swoich produktach (opis, ceny) w ekosystemie Google. Przygotowujemy konto od samych podstaw. Gwarantujemy jego poprawną konfigurację, stworzenie niezbędnych plików XML oraz wdrożenie na koncie Google Ads.
YouTube rozrósł się do ogromnych rozmiarów, pokazując jednocześnie jak popularną formą komunikacji jest wideo. Wiele firm na całym świecie zdaje sobie z tego sprawę i wykorzystuje ten kanał do promocji swojej marki. YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka po Google na świecie, dlatego ważne jest, aby rozważyć to jako część strategii marketingu cyfrowego.
Jest to usługa porównywania cen. Reklamy produktowe w wyszukiwarce Google są wyświetlane w imieniu sprzedawców za pośrednictwem podmiotów świadczących usługę. Nie jest to bezpośrednia sprzedaż, a szansa na jej wzrost. CSS odsyła zainteresowanego użytkownika do strony internetowej, poprzez którą może dokonać zakupu.
Remarketing jest jednym z najefektywniejszych narzędzi jakie udostępnia Google Ads (dawniej Google AdWords). Dzięki niemu komunikacja kierowana jest do użytkowników, którzy mieli już kontakt z marką w sieci – np. odwiedzili stronę lub sklep online. Wykorzystując mechanizmy Google Ads (zarówno search jak i GDN), reklama podąża za użytkownikiem. Wyświetla się w tych miejscach w sieci, w których jest aktualnie obecny.
Jest to narzędzie reklamowe Google służące do reklamowania aplikacji w wyszukiwarce Google, Google Play, YouTube, Gmail i sieci reklamowej Google przy użyciu wspólnego zestawu reklam i celów biznesowych. Uniwersalne kampanie promujące aplikacje są w stanie skutecznie dotrzeć do odpowiedniego segmentu użytkowników analizując miliony interakcji użytkowników z zasobami reklamowymi.
Linki sponsorowana są obecnie jedną z najbardziej skutecznych form reklamy w wyszukiwarce. Dzięki właściwie dobranym słowom kluczowym, ich przekaz jest dopasowany do oczekiwań odbiorcy. Inne zalety tego typu kampanii to możliwość uzyskania szczegółowych danych, dokonywanie zmian w trakcie ich trwania, rozliczenie wyłącznie za efekt – wejście użytkownika na stronę.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.