Facebook Ads

Prowadzenie strony na Facebooku doskonale uzupełniają kampanie reklamowe. Dzięki promocji zwiększysz swoje zasięgi i dotrzesz do osób, które nie tylko odwiedzą profil Twojej firmy, ale przejdą na stronę internetową i wykonają oczekiwane działanie.

Facebook jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie, o czym świadczy ponad 2,5 miliarda aktywnych kont. W Polsce też nie ma sobie równych. Liczba użytkowników przekłada się na wyniki reklamowe. W ramach kampanii Facebook Ads zaprezentujesz reklamę wybranej grupie odbiorców, zwiększając tym samym jej skuteczność.

Renata Grodzka
Renata Grodzka
Key Account Manager
  • tel. 601 240 168
Napisz do mnie

Co to jest Facebook Ads?

Facebook Ads to system reklamowy Facebooka. Reklama wyświetlana jest nie tylko na Facebooku, ale także w Messengerze, na Instagramie i w sieci Audience Network. Zaawansowane narzędzie, jakim jest Menadżer reklam (Facebook), pozwala nam tworzyć kampanie ukierunkowane na wybrane grupy odbiorców, co znacząco wpływa na ich efektywność, bo reklama dotrze do właściwych osób.

Reklama na Facebooku pokazuje się użytkownikom znajdującym się na różnych etapach procesu zakupowego. Z uwagi na precyzyjne kierowanie, każdy z nich może stać się potencjalnym klientem. Oznacza to, że odpowiednia konfiguracja reklamy pozwala dotrzeć do osób z grupy docelowej. Korzystanie z Facebook Ads nie tylko przyciągnie nowych klientów, budując tym samym świadomość o marce, ale przypomni stałym klientom o firmie.

Cele kampanii

Jak zareklamować firmę na Facebooku? Przede wszystkim należy wybrać cel marketingowy zgodny z ogólnymi założeniami biznesowymi firmy. Cel reklamy na Facebooku określa czynność, do której ma zachęcić reklama. System Facebook Ads pozwala na zdefiniowanie celu kampanii w trzech ogólnych kategoriach: Rozpoznawalność, Branie pod uwagę, Konwersja. Określenie celu reklamy wpływa na jej lokalizację, format i wybór odbiorców, którym zostanie zaprezentowana. 

Cele kampanii zmieniają się. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie rozwoju biznesowego jest firma.  Początkowo reklama może koncentrować się na budowaniu rozpoznawalności i zasięgu, a z czasem zachęcać do zakupu, udziału w wydarzeniu i pozyskiwaniu nowych klientów. 

Na koncie reklamowym Facebook Ads możemy określić cele w następujących obszarach:

  1. Rozpoznawalność – rozpoznawalność marki, zasięg.
  2. Działania – ruch, aktywność, instalacje aplikacji, wyświetlenia filmu, pozyskiwanie kontaktów, wiadomości.
  3. Konwersja – konwersje, sprzedaż z katalogu, ruch (wizyta) w firmie.

Zadaniem celów z kategorii Rozpoznawalność jest wzbudzenie zainteresowania marką i tym, co ma do zaoferowania (produkty/usługi). Można powiedzieć, że jest to pierwszy etap na lejku sprzedażowym. W przypadku kategorii Działania chodzi o dotarcie do osób, które są już zainteresowane tym, co firma ma im do zaoferowania. Jest to kolejny etap lejka sprzedażowego, na którym reklama zostanie skierowana do osób angażujących się lub chcących uzyskać więcej informacji na temat oferty. Cele z grupy Konwersja mają za zadanie wygenerowanie konkretnej, istotnej dla firmy akcji (konwersji) i domknięcie sprzedaży czy pozyskanie leada. 

Lejek sprzedażowy to narzędzie, które warto zastosować w każdym biznesie. System Facebook Ads możemy stosować na każdym etapie lejka.

Zapytaj o ofertę na kampanie w Facebook Ads!

Formaty reklamy na Facebooku

Kampanie Facebook Ads dają możliwość tworzenia przekazu przy pomocy kilku uniwersalnych formatów reklam. Do użytkowników możemy docierać przy pomocy zdjęć, filmów, zdarzeń (stories), formatu karuzelowego (filmy lub obrazy), pokazu slajdów, kolekcji (przedstawienie oferty), demo (interaktywny podgląd aplikacji przed jej pobraniem), a także prezentując reklamę na Messengerze. 

Kampania reklamowa na Facebooku pozwoli nam osiągnąć cel dzięki dostępności uniwersalnych formatów reklam. 

  • Zdjęcie – prosty format reklamy w postaci obrazu, który możemy stworzyć bezpośrednio ze strony na Facebooku. Wystarczy opublikować i wypromować post z obrazem.
  • Filmy – reklamy wideo możemy przygotować z własnych zdjęć i filmów lub skorzystać z bazy. Filmy mogą być wyświetlane w aktualnościach, relacjach i jako In-Stream, czyli wideo targetowane według grup odbiorców. 
  • Zdarzenia/relacje – reklama Stories to dynamiczny, pełnoekranowy format, który może pojawić się zarówno na Facebooku i w Messengerze, jak i na Instagramie w postaci obrazu, filmu lub karuzeli wyświetlanej między relacjami.
  • Messenger – użytkownicy zobaczą reklamę na karcie Czaty w aplikacji. Reklama po kliknięciu przekieruje odbiorcę do widoku w Messengerze z wezwaniem do działania, a następnie do jednego z wybranych miejsc: witryna, aplikacja lub konwersacja w Messengerze.
  • Karuzela – format dostępny jest na  Facebooku i Messengerze oraz na Instagramie i w Audience Network. Pozwala na umieszczenie w jednej reklamie nawet 10 obrazów lub filmów z oddzielnymi linkami. 
  • Pokaz slajdów – format reklamy podobny do wideo, a więc tani, szybki do utworzenia i  odtwarzający się przy dowolnej prędkości łącza. Pokaz slajdów można utworzyć na podstawie istniejącego filmu lub korzystając z bezpłatnych obrazów Facebooka.
  • Kolekcja – pozwala na przejście od odkrycia produktu do jego zakupu. Reklama zawiera podstawowy film lub obraz z czterema mniejszymi obrazami. Facebook daje do dyspozycji 4 szablony reklamy w formacie kolekcji: błyskawiczny sklep, błyskawiczna prezentacja, narracja i błyskawiczne pozyskiwanie klientów.
  • Reklamy demo – interaktywna reklama wideo na Facebooku i w Audience Network, przeznaczona do promowania aplikacji mobilnych. Składa się z trzech części: zwiastun, demo gry i wezwanie do działania. 
  • Materiał błyskawiczny – format umożliwiający stworzenie pełnoekranowej, szybko ładującej się reklamy zoptymalizowanej pod urządzenia mobilne. W reklamie mogą znaleźć się zdjęcia, filmy, karty karuzeli, zdjęcia z oznaczonymi produktami. 

formaty reklamy na facebooku

Zalety reklam na Facebooku

Główne zalety systemu Facebook Ads i korzyści, jakie daje reklama firmy na Facebook to: 

  • Targetowanie – wybór grupy odbiorców na podstawie zachowań, zainteresowań i informacji takich, jak lokalizacja, dane demograficzne i połączenia (nawiązanie kontaktu z fanpage lub wydarzeniem na Facebooku). Oznacza to, że firma decyduje, kto zobaczy reklamę. 
  • Narzędzie do wyboru grup odbiorców – emisja reklam może być targetowana do trzech grup odbiorców: podstawowych, niestandardowych (osób, które już weszły w interakcję) i podobnych (użytkownicy o zainteresowaniach zbliżonych do klientów).
  • Dopasowanie miejsca emisji – Facebook Ads automatycznie umiejscowi reklamę w jednym miejscu lub kilku (np. Instagram, aplikacje mobilne). Nie ma konieczności ręcznego dopasowania miejsca emisji reklam, dzięki czemu uzyskujemy najwyższą skuteczność, eliminując ewentualne błędy wynikające z niewłaściwego skierowania.
  • Wiele formatów – reklamy angażujące różne grupy użytkowników: obrazy, filmy, kolekcje, kanwy – materiały błyskawiczne, pokazy slajdów, oferty, reakcje na wydarzenia, polubienia strony, reklamy kontaktowe.
  • Mierzenie skuteczności i zarządzanie kampanią – po uruchomieniu reklamy możemy mierzyć jej efekty i w razie potrzeby edytować. Menedżer reklam daje dostęp do statystyk, a więc wszystkie informacje o kampanii dostępne są w jednym miejscu, co znacząco ułatwia zarządzanie reklamą na Facebooku.
  • Tworzenie kampanii remarketingowych – możesz dotrzeć do osób, które już odwiedziły witrynę i wykonały na niej określone działanie, np. oglądały konkretne produkty w sklepie internetowym. 
  • Niski budżet minimalny – kampanię możesz rozpocząć z minimalnym budżetem kierując reklamę do precyzyjnie targetowanej grupy odbiorców, a po osiągnięciu zadowalającego efektu skalować wydatki. To reklamodawca ma pełną kontrolę nad wydatkami. 
  • Cross-device – użytkownicy korzystający z Facebooka są zalogowani, a więc nie ma problemu z identyfikowaniem tego samego użytkownika na różnych urządzeniach.
  • Budowanie stałej grupy odbiorców – reklamy na Facebooku zwiększają liczbę fanów, do których możesz docierać w sposób organiczny z kolejnymi komunikatami.
  • Generowanie leadów – masz możliwość pozyskiwania leadów na Facebooku bez konieczności przechodzenia użytkownika na Twoją stronę. 

Jak pracujemy?

Pracę nad kampanią reklamową zaczynamy od poznania potrzeb naszego klienta. Na tym etapie zależny nam na uzyskaniu, jak największej ilości informacji o działalności biznesowej firmy i środowiska, tj. klientów, branży i konkurencji. Na podstawie tych danych określamy grupę docelową i wspólnie wyznaczamy cele kampanii. Następnie przygotowujemy propozycje pomysłów kampanii, określamy jej potencjał i wdrażamy w życie. Podczas tworzenia kreacji reklamowych i treści, nasi klienci mają dyspozycji grafików i copywriterów. Jesteśmy w stałym kontakcie z klientami, informując ich o szczegółach, w tym efektach i budżecie.

Realizując założenia kampanii optymalizujemy ją zgodnie z najnowszymi trendami, korzystając z dostępnych rozwiązań systemu Facebook Ads. Testujemy różne formaty i komunikaty reklamowe, aby wybrać jak najskuteczniejsze opcje. W zależności od potrzeb projektu, konfigurujemy Pixel Facebooka i z jego pomocą opracowujemy strategię działań remarketingowych, docieramy do użytkowników Lookalike Audiences (grup podobnych odbiorców). Dla e-commerce prowadzimy kampanie sprzedażowe i remarketingu dynamicznego, wykorzystujące katalogi produktów. Reklama tego typu pozwala zaprezentować użytkownikom Facebooka produkty, które już wcześniej oglądali na stronie sklepu. 

Jaka jest cena reklamy na Facebooku? Facebook działała na zasadzie aukcji. Koszt reklamy na fb może zostać ustalony w budżecie dziennym lub całkowitym przy określeniu emisji reklam. Na Facebooku płaci się za kliknięcie, wyświetlenie lub wykonanie akcji. Cena za kliknięcie uzależniona jest od konkretnych ustawień, np. od umiejscowienia i grupy docelowej.

Najczęstsze pytania

Google Ads czy Facebook Ads?

Reklama na Facebooku tworzona jest w oparciu o system reklamowy noszący nazwę Facebook Ads. Stworzenie takiej reklamy wymaga założenia dodatkowego konta, do którego podepniemy konto właściwe firmy. Konieczne jest także utworzenie tzw. piksela Facebooka, czyli fragmentu kodu, który umieścimy na stronie w celu pozyskiwania danych o użytkownikach. Korzystanie z piksela umożliwia prowadzenie kampanii remarketingowych, czyli reklam skierowanych do osób, które na stornie internetowej firmy przeglądały ofertę, ale nie zdecydowały się na skorzystanie z niej.  Facebook stwarza szerokie możliwości tworzenia płatnych kampanii reklamowych, w których możemy dokładnie określić cel (rozpoznawalność marki, zasięg, itp.), wybrać grupę odbiorców (precyzyjne i szerokie targetowanie), format reklamy (np. obraz, film, pokaz slajdów) i jej umiejscowienie (Marketplace, Facebook). Reklama na Facebooku buduje relację z klientami marki i utrzymuje stałe zainteresowanie jej działalnością.

Google Ads to najpopularniejsze narzędzie do prowadzenia kampanii reklamowych w środowisku Google i na stronach należących do tej sieci reklamowej. Google Ads daje szerokie możliwości targetowania reklamy, dzięki którym możemy realizować wybrane cele sprzedażowe i wizerunkowe oraz przyciągać nowych użytkowników. Możemy także wybrać obszar geograficzny, w którym reklama wyświetli się, czyli miasto, region lub kraj.

Tym, co odróżnia reklamę na Facebooku od reklamy Google jest z pewnością możliwość znaczenie większej precyzji w dopasowaniu jej do grupy odbiorców. Użytkownicy portalu są bardziej skłonni do reakcji na posty, wchodzenie w dialog w komentarzach czy udostępnianie postów – wszystko to stanowi konkretną informację o ich upodobaniach i  potrzebach. Facebook zna ich miejsce zamieszkania, wykształcenie, wiek, zainteresowania. Gogle Ads i Facebook Ads to narzędzia, które dają wiele możliwości, dlatego realizując cele marketingowe warto łączyć ich potencjał.

Zwiększanie ruchu – jak działać skutecznie?

Ruch w sklepie internetowym dzielimy ze względu na źródła. Użytkownik może dotrzeć na stronę internetową z bezpłatnych wyników wyszukiwania (Organic Search), płatnych wyników (Paid Search), poprzez wpisanie adresu lub otwarcie strony z zakładki (Direct), z linków znajdujących się na innych stronach (Referral), mediów społecznościowych, wiadomości e-mail.

Zwiększanie ruchu w sklepie online możemy uzyskać poprzez wdrożenie rozwiązań takich, jak chociażby:

  • Pozycjonowanie w wyszukiwarce – wysokie pozycje w Google generują ruch na stronie, a pierwsza pozycja otrzymuje większość kliknięć – im niższa pozycja, tym mniejszy ruch.
  • Google Ads – w zależności od rodzaju kampanii, reklama może pojawić się w wyszukiwarce, na poczcie Gmail, w serwisie YouTube, jako przekaz remarketingowy (ponowne zaprezentowanie produktu), reklama graficzna, w formie kampanii produktowych (Google Merchant Center).
  • Reklama w social media – reklama, ale i aktywna obecność na kanałach social media (np. stały kontakt z obserwatorami, publikowanie angażujących postów) przyciągają użytkowników na stronę sklepu.
  • Newsletter – wiadomości e-mail, które sklep wysyła w ramach newslettera mogą informować klientów o nowych produktach i wydarzeniach związanych z marką, oferować specjalne promocje, zachęcać do przejścia na stronę sklepu (np. personalizowanymi rabatami).
  • Zarządzanie treścią – content marketing w e-commerce należy do działań związanych z pozycjonowaniem strony (np. wpisy na blogu, opisy produktów i kategorii, grafika i elementy multimedialne).
  • Porównywarki cen (CSS) – to dodatkowy kanał sprzedaży i promocji sklepu internetowego, a transakcja może mieć miejsce na stronie porównywarki lub w witrynie sklepu.
  • Chatboty na Facebooku i stronie – stały kontakt klienta z wirtualnym asystentem dostarcza informacji niezbędnych do rozpoczęcia lub podtrzymania procesu zakupowego.
  • Powiadomienia push i web push – aplikacja lub przeglądarka wysyła powiadomienia, których główną korzyścią jest wysoki wskaźnik otwarcia.
  • Współpraca z influencerami – kampanie reklamowe z udziałem znanych osób promują produkty wśród ich fanów.

Jak realizujemy reklamy na Spotify?

Obsługa reklam Spotify w Polsce różni się od działań prowadzonych na innych popularnych serwisach internetowych takich jak np. Facebook czy Google, które udostępniają narzędzia ułatwiające zarządzanie nimi w sposób samoobsługowy. Obecnie wdrożenie Spotify Ads realizowane jest poprzez współpracę z agencją partnerską marki, która jako jedyna w naszym kraju posiada obecnie status jej oficjalnego przedstawiciela oraz dzięki której możliwe jest wykorzystanie tego serwisu do wybranych działań brandingowych marek w Polsce.

Zajmujemy się obsługą działań reklamowych Spotify Ads, współpracując z oficjalnym przedstawicielem tej marki w Polsce. Odciążamy Cię w podejmowaniu trudnych decyzji związanych z doborem odpowiedniego formatu do Twojej grupy docelowej, tworzenia kreacji, optymalizowania budżetu oraz monitorowania prowadzonych kampanii.

Przeprowadzamy Cię przez cały proces planowania, tworzenia i monitorowania kampanii. W zależności od obecnej sytuacji Twojej firmy może opierać się na podstawowych działaniach związanych z opracowaniem grupy docelowej i person, do których będziemy kierować reklamę w Spotify, dostosowaniu czasu trwania i budżetu oraz tworzeniu odpowiednich kreacji. Opracowujemy działania z wykorzystaniem Spotify Ads, które stają się spójną częścią wielokanałowej strategii promocji marki w sieci. Efektywnie dostosowujemy je do konkretnego etapu lejka sprzedażowego, na którym znajdują się Twoi potencjalni klienci, przyjmując podział budżetu na określone formaty w zależności od wyznaczonego wcześniej celu. Raportowanie wyników kampanii umożliwia nam zapoznanie się z efektami wprowadzonych działań, dzięki czemu wiemy jakiego rodzaju komunikaty i formaty najlepiej oddziałują na Twoich odbiorców.

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje reklama na Spotify?

Kampania reklamowa w systemie Spotify Ads jest dostępna przy minimalnej wartości zlecenia w wysokości 35 000 zł na miesiąc. Za tę kwotę uruchamiamy płatne, miesięczne działania na portalu w jednym z wyróżnionych formatów audio, wideo i display. Szacunki dotyczące konkretnych estymacji CPC w ramach budżetu będą się różnić w zależności od wybranej formy przekazu reklamowego oraz opcji targetowania. Każdy zestaw kampanii może zostać dobrany według charakterystyki grupy docelowej. Do dyspozycji mamy opcję bez targetowania oraz uruchomienie reklamy kierowanej do osób wyodrębnionych według wieku, płci i lokalizacji. Kampanie możemy także zaplanować z opcją targetowania rozszerzonego, która obejmuje wszystkie dostępne cechy determinującej wygląd grupy docelowej Twojej marki według czynników takich jak wiek, płeć, lokalizację, gatunek, playlistę i segmenty.

Jaki format reklamy najlepiej wybrać?

Format reklam audiowizualnych w Spotify Ads najlepiej wdrażać zgodnie z lejkiem sprzedażowym. W dotarciu do użytkowników tej platformy warto zastosować wszystkie trzy formaty (audio, wideo, banery), jednak stopień ich wykorzystania będzie nieco się różnił w poszczególnych krokach lejka. Sam format w dużym stopniu wpływa również na kreację konkretnej reklamy, co może być również czynnikiem decydującym, jeśli np. istnieje już na nią wstępny pomysł.

W fazie budowania świadomości marki warto w większym stopniu oprzeć się na reklamach audio, których współczynnik obejrzeń wynosi 100%. Pozostałą część działań można przeznaczyć na reklamy wideo, w najmniejszym stopniu na reklamy display. W kroku dotyczącym zaangażowania odbiorców zaleca się postawić na formaty wideo, które ogląda nawet 98% użytkowników, do których docieramy.

Reklama wideo to również możliwość stworzenia przyciągającego uwagę odbiorców przekazu marki, który oddziałuje na emocje i w konsekwencji zapewnia duże zaangażowanie z ich strony. Na ostatnim etapie, którego celem jest podjęcie akcji przez użytkownika warto użyć reklam displayowych z wyraźnym CTA. Powyższe założenia to jedynie wskazówki, które dostosowujemy do potrzeb każdej firmy i założeń strategicznych, które wpływają na prowadzone działania marketingowe w sieci. Pomagamy nie tylko dobrać format reklamy oraz jej kreację, ale również odpowiednio wcześniej opracować grupy docelowe i wyodrębnić persony, do których najlepiej jest kierować przekaz Twojej marki, aby zapewnić lepszą efektywność w tym kanale komunikacji.

Kto mówi w reklamie Spotify?

Reklamy audio z reguły wykorzystują nagrania lektorskie zlecone w ramach tworzenia kreacji do wybranej kampanii promocyjnej. Do przygotowania takiego formatu, oprócz samego scenariusza spotu potrzebne jest zlecenie nagrania komunikatu przez lektora oraz stworzenie kreacji audio z wykorzystaniem np. muzyki lub efektów dźwiękowych. Bardzo duże znaczenie ma jakość nagrania i głos lektora. Przyciągnięcie uwagi odbiorcy w reklamie bazującej wyłącznie na dźwięku wymaga zwięzłego przekazu reklamowego i wyróżniających się cech pozwalających utrwalić komunikat marki w jego pamięci oraz np. skłonić go do konkretnej akcji, gdy powróci do aplikacji.

Jak tworzyć reklamy na Spotify?

Samo tworzenie reklam audiowizualnych w ramach Spotify Ads przebiega podobnie jak opracowywanie reklam radiowych, popularnych dziś reklam wideo oraz banerów. Mając na uwadze wymagania techniczne, należy pamiętać, że w przypadku reklam audio i wideo w Spotify Ads ograniczeniem jest czas ich trwania, który w przypadku formatów Spotify powinny mieć maksymalnie 30 sekund. Jakość oraz formaty tworzonych plików określone są w szczegółowych wytycznych, które podaje nam serwis. W ramach kompleksowej pomocy zajmujemy się zarówno przygotowaniem scenariusza takich reklam, jak i wsparciem w nadzorowaniu procesu ich tworzenia. Czuwamy nad tym, by spełnione zostały wszystkie wymagania techniczne niezbędne do uzyskania akceptacji platformy. Następnie zlecamy wdrożenie reklamy przedstawicielowi marki Spotify oraz będąc z nim w kontakcie, monitorujemy osiągane wyniki i prezentujemy raporty z prowadzonych działań.

Klienci o nas

Dlaczego my?

Dlaczego my?

Wykorzystujemy wiele serwisów społecznościowych do prowadzenia zróżnicowanych reklam.

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który łączy rolę kierownika projekt oraz doradcy marketingowego.

Nasze kompetencje potwierdzone są certyfikatami: Facebook Business Partners i Google Premier Partner.

Dostosowujemy się do modelu i stylu komunikacji klienta (np. ticketowanie w Redminie, Asana).

Posiadamy wiedzę na temat projektowania stron internetowych, dlatego możemy stworzyć nowe funkcjonalności.

Opracowujemy reklamy w zgodzie ze standardem dowolnego medium społecznościowego.

Wśród naszych klientów są liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie.

Z naszą pomocą zbudujesz stałą grupę odbiorców, zrealizujesz skuteczny remarketing, pozyskasz klientów.

W ramach reklam na Facebooku oferujemy kompleksową obsługę kampanii. Zarządzamy kampanią, monitorujemy, mierzymy jej skuteczność, konfigurujemy Pixel Facebooka.
Obsługujemy kampanie na Instagramie, wykorzystując przy tym pełny potencjał narzędzia Instagram Ads. Założymy konto (lub przekształcimy je w profesjonalne), skonfigurujemy narzędzia, zaplanujemy czas kampanii i budżet.
LinkedIn Ads umożliwia precyzyjne targetowanie reklamy na podstawie danych takich, jak stanowisko i funkcja pełniona w organizacji, zakres działalności firmy, wykształcenie czy obecność użytkownika w grupach serwisu.
W Pinterest Ads Manager mamy do dyspozycji promowane piny w formie grafiki, filmu, piny karuzelowe oraz piny promujące aplikacje. Wybierzemy odpowiedni format i przygotujemy kreację pozwalającą zrealizować cele.
Poprzez Snapchat Ads promujemy markę w jednej z popularniejszych aplikacji opartej na przekazie wizualnym. Wybieramy cel adekwatny do Twoich potrzeb, jak na przykład ruch w witrynie, kontakt użytkowników z firmą czy budowanie świadomości marki.
Nasi specjaliści określą cel kampanii i dopasują reklamę do grupy docelowej – z Twitter Ads można precyzyjnie targetować reklamę – oraz skierują przekaz na podstawie słów kluczowych.
Z VKontakte Ads stworzymy reklamę, która wypromuje Twoją stronę VK lub wydarzenie, witrynę internetową, aplikację czy grę – wszystko to w ramach udostępnianych przez narzędzie formatów (np. posty sponsorowane).
Kampanie reklamowe wygenerują ruch na Twojej stronie, liczbę pobranych aplikacji, przyciągają konwertujących użytkowników (np. zostawiających dane kontaktowe).
Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.