Zadania i cele
Ruch to jeden z najważniejszych współczynników dla każdego sklepu internetowego. Jednym z jego źródeł są social media. Konsekwentnie budowany wizerunek w tym kanale komunikacji pozwala pozyskać licznych nowych klientów i zbudować trwałą świadomość marki.
W celu zrealizowania tak postawionych celów zaplanowaliśmy kompleksową strategię działań na Facebooku. Pracę rozpoczęliśmy od przeprowadzania wnikliwego audytu dotychczasowego fanpage’a. Wraz z właścicielem określiliśmy główne cele oraz charakterystykę przyszłego wyobrażenia marki.
Opracowany plan posłużył jako punkt wyjścia do konkretnych działań wizerunkowych. Skupiliśmy się na stworzeniu atrakcyjnego contentu o tematyce edukacyjno-rozrywkowej. Tradycyjne posty produktowe zastąpiliśmy wdrożonym na fanpage’a sklepem. Stałym elementem działalności profilu stały się comiesięczne konkursy. Ciesząca się dużym powodzeniem wśród fanów rywalizacja pomogła zaangażować dotychczasowych użytkowników i przekształciła profil w bujnie rozwijającą się społeczność amatorów zwierząt.
Zasięgi organiczne uzupełnione zostały płatnymi działaniami reklamowanymi. Kampania na polubienia i promocja opublikowanych postów wymiernie przyczyniły się do zbudowania zasięgu prezentowanych treści. Nie bez znaczenia okazał się również remarketing dynamiczny, który poprawił konwersję i zwiększył tym samym wyniki biznesowe sklepu.
Opracowanie i wdrożenie kompleksowych działań w mediach społecznościowych pozwoliło znacząco zwiększyć zaangażowanie użytkowników i pozyskać nowych fanów zainteresowanych działaniem marki. Zbudowana w ten sposób aktywność przejawia się nie tylko we wzroście sprzedaży, ale również w licznych wiadomości prywatnych wysyłanych przez użytkowników, którzy pragną podzielić się chwilami szczęścia spędzonymi w towarzystwie swoich pupilów. Dziękujemy za zaufanie.
Główne korzyści dla klienta
- Wzrost liczby fanów fanpage’a o 15 500.
- Wzrost ilości sesji z social media o 142%.
- Zbudowanie zaangażowanej w profil działalności fanpage’a społeczności.
- Dostarczenie interesujących z punktu widzenia użytkowników treści.