- Strona główna
- pobierz
Mapa kanałów e-komunikacji
![e-book](/gfx/ideo-2015/_thumbs/pl/defaultdownloadebook/231/21/1/mapa-kanalow-komunikacji_4,p4SE3W2Vr1fUpcXRWKOT.png)
Wypełnij formularz i odbierz ebooka
![](/gfx/ideo-2015/pl/defaultdownloadebook/231/21/1/mapa-kanalow-komunikacji_3.png)
- Ściąga w większym formacie.
Poniższy ebook jest swego rodzaju ściągą i instrukcją postępowania w e-marketingu. Obejmuje zagadnienia związane z podstawowymi działaniami wybieranymi przez marki na całym świecie w celu wypromowania w sieci. Każda gałąź jest opisana w postaci podpunktów, które nakreślają konkretne działania w danej sekcji. Czyli np. jeśli chcesz zwiększyć ruch w swojej witrynie, mapa kanałów wskaże Ci jakie działania możesz podjąć na własnej stronie internetowej, na zewnętrznych serwisach, w social media, czy w wyszkuiwarce. Prawda, że przydatna ściąga?
- 7 gałęzi.
Wszystkie działania, które realizujemy jako agencja e-marketingowa są ściśle oparte o określony cel. W dokumencie wyróżniliśmy 7 naszym zdaniem najważniejszych gałęzi: budowanie wizerunku, generowanie popytu i zainteresowanie usługą, wzrost ruchu na stronie, pozyskanie i generowanie leadów, wzrost sprzedaży, budowanie lojalności klientów oraz employer brandingu.