Mapa kanałów e-komunikacji

e-book
e-book
Jesteś o krok od pobrania naszego ebooka "Mapa kanałów e-komunikacji". Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany adres e-mail. Życzymy miłej lektury!

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Co znajdziesz w e-booku?
 
Mapa kanałów komunikacji internetowej została przygotowana przez zespół Ideo Force, po to aby wskazać kierunki działań promocyjnych, które pomogą wznieść komunikację na wyższy poziom. Znajdziesz w niej wskazówki postępowania w poszczególnych segmentach: social media, strona internetowa, zewnętrzne źródła, wyszukiwarka oraz wiele innych. 
 
Zawarte w dokumencie informacje pozwolą na trafniejsze decyzje dotyczące promocji w sieci. Oddajemy w Wasze ręce drogowskaz, który wskaże najlepsze ścieżki do zdobycia uwagi klienta. 
 
 
  1. Ściąga w większym formacie.

    Poniższy ebook jest swego rodzaju ściągą i instrukcją postępowania w e-marketingu. Obejmuje zagadnienia związane z podstawowymi działaniami wybieranymi przez marki na całym świecie w celu wypromowania w sieci. Każda gałąź jest opisana w postaci podpunktów, które nakreślają konkretne działania w danej sekcji. Czyli np. jeśli chcesz zwiększyć ruch w swojej witrynie, mapa kanałów wskaże Ci jakie działania możesz podjąć na własnej stronie internetowej, na zewnętrznych serwisach, w social media, czy w wyszkuiwarce. Prawda, że przydatna ściąga?

  2. 7 gałęzi.

    Wszystkie działania, które realizujemy jako agencja e-marketingowa są ściśle oparte o określony cel. W dokumencie wyróżniliśmy 7 naszym zdaniem najważniejszych gałęzi: budowanie wizerunku, generowanie popytu i zainteresowanie usługą, wzrost ruchu na stronie, pozyskanie i generowanie leadów, wzrost sprzedaży, budowanie lojalności klientów oraz employer brandingu.