Zadania i cele
Jednym z kluczowych elementów pozwalających odnieść marce sukces w internecie jest widoczność. Ta bezpośrednio przekłada się jej istnienie w świadomości konsumentów oraz na zwiększanie się ruchu na stronie www. Z drugiej strony większa ilość odwiedzin może wiązać się z ryzykiem pozyskiwania ruchu spamerskiego lub po prostu – użytkowników, którzy trafili do serwisu przez przypadek.
Odpowiednio prowadzone działania z zakresu SEO, pozwalają jednak zminimalizować występowanie powyższych zjawisk. Odpowiednio dobrane słowa kluczowe i towarzyszące im działania zapleczowe, umożliwiają dotarcie do ściśle określonego odbiorcy, potencjalnie zainteresowanego ofertą marki.
Główne korzyści dla klienta
- Wzrost ruchu użytkowników w serwisie.
- Zwiększenie ilości słów kluczowych w wynikach TOP10 i TOP50.
- Zwiększenie widoczności marki w sieci.
Efekty w liczbach
Po upływie 6 miesięcy:
- wzrost ilości sesji o 114%,
- wzrost ilości fraz w TOP50 o 230%,
- wzrost ilości fraz w TOP10 o 344%.
-