Stały wzrost sprzedaży w Wolters Kluwer dzięki Google Ads

Klient

Wolters Kluwer to jedno z największych wydawnictw na świecie, którego działalność obejmuje obszar ponad 180 państw. Firma obecna jest w Europie, Azji oraz w Ameryce Północnej i Południowej.

Jej priorytetem jest dostarczanie profesjonalnych informacji, rozwiązań programowych oraz usług w skali globalnej, dla branży prawniczej, finansowej, medycznej, a także dla oświaty, biznesu, administracji publicznej i innych.

Misja przedsiębiorstwa zawarta jest w haśle „Pomagamy podejmować właściwe decyzje we właściwym czasie”. Wydawnictwo skupia się na działaniach, których celem jest oferowanie rozwiązań, wspierających klientów w wykonywaniu obowiązków zawodowych.

Firma wspiera m.in. pracowników ochrony zdrowia, zapewniając im dostęp
do opartych na badaniach technologii, usprawniających ich codzienną pracę.

Wolters Kluwer

Klient

Wolters Kluwer to jedno z największych wydawnictw na świecie, którego działalność obejmuje obszar ponad 180 państw. Firma obecna jest w Europie, Azji oraz w Ameryce Północnej i Południowej.

Jej priorytetem jest dostarczanie profesjonalnych informacji, rozwiązań programowych oraz usług w skali globalnej, dla branży prawniczej, finansowej, medycznej, a także dla oświaty, biznesu, administracji publicznej i innych.

Misja przedsiębiorstwa zawarta jest w haśle „Pomagamy podejmować właściwe decyzje we właściwym czasie”. Wydawnictwo skupia się na działaniach, których celem jest oferowanie rozwiązań, wspierających klientów w wykonywaniu obowiązków zawodowych.

Firma wspiera m.in. pracowników ochrony zdrowia, zapewniając im dostęp
do opartych na badaniach technologii, usprawniających ich codzienną pracę.

O firmie

Wolters Kluwer to globalne przedsiębiorstwo, zatrudniające ok. 19 tys. osób na całym świecie. Personel firmy składa się z przedstawicieli wielu narodowości, w różnym wieku i o zróżnicowanych kompetencjach zawodowych. Jak podkreśla wydawnictwo, różnorodność jest kluczowa w pracy firmy, gdyż odzwierciedla także różnice występujące pomiędzy jej klientami, pochodzącymi z różnych branż i społeczności.

W zakresie działań internetowych, wydawnictwo prowadzi liczne witryny o tematyce informacyjnej i biznesowej. Od serwisu korporacyjnego, przez księgarnie online, platformy prawnicze, po szereg mniejszych stron z zakresu oprogramowania. Firma organizuje także liczne szkolenia i konferencje branżowe, podczas których dzieli się z odbiorcami swoją wiedzą i doświadczeniem.

Wolters Kluwer wspiera m.in. rozwój światowego handlu, gdyż oferuje szereg rozwiązań dla specjalistów pracujących w branży księgowo-podatkowej, czy też w obszarze administracji publicznej i biznesu. Rozwiązania projektowane m.in. w celu lepszego zarządzania efektywnością w korporacjach, czy też mniejszych firmach, zawsze cechują się nie tylko wykorzystaniem eksperckiej wiedzy, ale też dopasowaniem do przepływu pracy (ang. workflow) u konkretnego klienta.

Realizujemy wymagające projekty i inspirujemy do działań w e-marketingu. Zapisz się na newsletter i zyskaj dostęp do wiedzy ekspertów.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi świadczenie usług na Twoją rzecz. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Współpraca

Nasza współpraca z Wolters Kluwer trwa już od niemal dekady. Ideo Force wspiera Wolters Kluwer merytorycznie oraz stanowi dodatkową, zewnętrzną siłę marketingową, o natężeniu dostosowywanym do bieżących potrzeb Klienta. Razem przemierzamy drogę cyfrowej transformacji.

Na potrzeby Klienta zbudowaliśmy zespół złożony ze specjalistów, zajmujących się wieloma obszarami marketingu internetowego. Dzięki temu Klient uzyskał kompleksowe i profesjonalne wsparcie. Nasze długoletnie doświadczenie w e-marketingu sprawiło, że efektywnie wspieramy Wolters Kluwer, co przynosi mierzalne efekty. Nasz klient jest uznawany za cyfrowego lidera, w swojej branży.  Podstawą naszej współpracy jest performance marketing – rozumiany zarówno jako generowanie ruchu o wysokim potencjale konwersji, ale także jako badania i analizy ukierunkowane na poprawę użyteczności.

Grupa docelowa

Wolters Kluwer to międzynarodowy dostawca eksperckich informacji, rozwiązań w zakresie oprogramowania oraz usług dla osób przeprowadzających badania kliniczne, takich jak m.in. pracownicy z branży prawniczej czy medycznej.

Prowadzenie kampanii Google Ads

Kampanie Google Ads przyczyniają się do wielu korzyści dla promowanych firm. Główne cele prowadzenia tego typu kampanii to przede wszystkim:

  • Zwiększenie świadomości marki.
  • Wygenerowanie sprzedaży.
  • Wygenerowanie leadów.
  • Dotarcie do potencjalnych klientów, aby zwiększyć bazę użytkowników.
  • Zwiększenie świadomości marki w kategorii klienta.
  • Zwiększenie widoczności globalnie i lokalnie.

Co więcej, Google Ads pomaga w dotarciu do klientów, zarówno z sektora B2C, jak i B2B. Efektywność kampanii bardzo często jest wysoka, gdyż ich targetowanie jest niezwykle precyzyjne, zatem reklamy wyświetlane są użytkownikom o dużym potencjale konwersji.

Przebieg działań

Wieloletnia współpraca z Wolters Kluwer pozwoliła na wydobycie wysoce skutecznej strategii prowadzenia kampanii Google Ads. Udało się osiągnąć wysoki współczynnik konwersji na stronie oraz wysokie ROI całej kampanii. Dzieje się tak, ponieważ na bieżąco śledzimy oraz mierzymy wyniki, a w przypadku koniecznych zmian, szybko modyfikujemy swoje działania, aby zachować ciągłość skuteczności. Do pracy z Google Ads wykorzystujemy narzędzia, takie jak:

  • Kampania produktowa PLA (Google Shopping).
  • Remarketing dynamiczny.
  • Reklamy w wyszukiwarce.
  • Remarketing List for Search Ads.
  • Dynamic Search Ads.

Do współpracy zawsze podchodzimy holistycznie, co oznacza, że równolegle z prowadzeniem kampanii Google Ads, stale poprawiamy użyteczność, analizujemy ścieżki użytkownika na stronie, itd. Innymi słowy, robimy w zasadzie wszystko, aby zwiększać sprzedaż.

Wyniki

  • Wzrost ruchu organicznego.
  • Wzrost liczby powracających klientów.
  • Podniesienie wartości transakcji.
  • Stały wzrost sprzedaży.

Wnioski

Wyłonienie dedykowanego zespołu specjalistów po stronie agencji, skupionego i zaangażowanego w pracę nad jednym projektem, pozwala optymalizować koszty, poprzez szybsze i sprawniejsze zarządzanie działaniami dla Klienta.

Odpowiednie prowadzenie kampanii Google Ads pozwoliło osiągnąć zakładane cele. Skuteczny dobór formatów reklam oraz ich lokalizacji, a także stałe monitorowanie wyników sprawiło, że efektywnie dotarliśmy do docelowych użytkowników.  

Warsztaty briefujące to efektywne narzędzie do współpracy z Klientem. Mają one na celu zaangażowanie całego zespołu w tworzenie briefu. Można dzięki temu zaoszczędzić czas oraz lepiej poznać zespół po stronie Klienta. Dodatkowo takie warsztaty upewniają Klienta o tym, że wybrana agencja e-marketingowa doskonale wie, jakie potrzeby i oczekiwania powinna zaspokoić.

Jasna strategia oraz umiejętny dobór narzędzi reklamowych pozwoliły osiągnąć cele biznesowe klienta.

Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.