Pinterest Ads

Użytkownicy szukają na Pintereście informacji o produktach. Obraz wpływa na to, jak je postrzegają, dlatego reklama w serwisie, który umożliwia dzielenie się zdjęciami produktów, wpłynie na Twoją sprzedaż.

Bezplatna konsultacja
Martyna Miłek
Martyna Miłek
Key Account Manager
  • tel. 518 976 205

Jedną z naszych usług jest kompleksowe prowadzenie profili w social media, a więc również obsługa kampanii reklamowych, w tym Pinterest Ads. Platforma ta pozwala użytkownikom na wyszukiwanie produktów, pomysłów i inspiracji, dlatego tak chętnie korzystają z niej sklepy internetowe, które właśnie tutaj znajdują swoich klientów.

Pinterest Ads

Na Pintereście zapiszemy piny i linki w postaci zdjęć, do których możemy w każdej chwili wrócić. Jest to możliwe dzięki wcześniejszemu utworzeniu własnej "tablicy", na której w ramach bloków tematycznych umieszczamy wybrane materiały. Na Pintereście możemy też dzielić się naszą tablicą z innymi użytkownikami, pozwalać im na przeglądanie inspiracji, polubienie poszczególnych elementów, komentowanie i umieszczenie materiałów w swojej kolekcji.

Żadna inna sieć społecznościowa nie koncentruje się aż tak na inspirowaniu swoich użytkowników. Pinterest odpowiada na naturalną potrzebę dzielenia się informacjami o swoich zainteresowaniach oraz umożliwia poszukiwanie i obserwowanie osób o podobnym hobby. Znajdują tutaj swoje miejsce marki, które nie tylko inspirują, ale i promują swoje produkty dzięki Pinterest Ads.

Formaty reklam na Pinterest

Pinterest jako reklama? Jak najbardziej! Jednym z najczęstszych pytań związanych z reklamą na tym kanale social media jest: jak zareklamować się na Pinterest? Menedżer reklam Pinterest (Pinterest Ads Manager) daje możliwości skutecznego zaprezentowania oferty. Narzędzie pozwala tworzyć, edytować i zarządzać kampaniami Ads Pinterest, udostępniając markom cztery formaty reklam.

  • Reklamy (Promoted Pins) – promowane piny to podstawowy format zawierający wyróżniony obraz z krótkim opisem, realizowany przy założeniu jednego z wybranych celów marketingowych (budowanie świadomości, rozważenie zakupu, konwersja).
  • Promowane piny filmowe (Promoted Video Pins) – reklama wideo przystosowana do każdego celu kampanii, dostępna w wielu rozmiarach, z możliwością dodawania nakładek i napisów. 
  • Promowane piny karuzelowe (Promoted Carousels) – format reklamy złożony z maksymalnie pięciu zdjęć, które użytkownicy mogą przesuwać.
  • Promowane piny aplikacji (Promoted App Pins) – reklama pozwala na instalowanie aplikacji z poziomu Pinteresta, bez konieczności wychodzenia ze strony. W ramach optymalizacji możemy wskazać współczynnik CPI (Cost Per Install).
     
Porozmawiajmy o Pinterest Ads dla Twojego biznesu!

Pinterest a e-commerce

Kampania Pinterest Ads doskonale sprawdzi się w e-commerce. Dla 60% użytkowników Pinteresta platforma jest miejscem rozpoczęcia zakupów, a 72% twierdzi, że w czasie, kiedy nie szukali produktów, zdecydowali się na zakup. Blisko 70% użytkowników to właśnie tutaj dowiedziało się o nowych produktach. Pinterest jest medium, które warto rozważyć, zwłaszcza jeśli działasz w sektorze B2C. W szczególności, jeśli grupą docelową są kobiety, ponieważ to one stanowią blisko 70% użytkowników całej platformy.  

pinterest ads

Dlaczego warto korzystać z Pinteresta?

  • Jedna z najpopularniejszych stron internetowych na świecie – serwis jest jedną z najczęściej odwiedzanych stron w Internecie z 322 milionami aktywnych użytkowników w ciągu miesiąca.
  • Skuteczna forma przedstawienia oferty w wybranych branżach – o ile mechanik samochodowy nie będzie w stanie uzyskać z prowadzenia profilu na Pinterest wymiernych korzyści, o tyle w niektórych branżach, takich jak moda, zdrowie i uroda, wyposażenie wnętrz czy dieta, kanał pozwala docierać do użytkowników zainteresowanych konkretnymi produktami.
  • Pinterest generuje konwersje wspomagane – serwis bezpośrednio nie sprzedaje, jednak jest narzędziem do inspirowania i tworzenia w świadomości odbiorców potrzeb. Pinterest generuje blisko 33% więcej przejść na stronę docelową, niż Facebook. Użytkownicy szukają najczęściej pomysłów  na dekoracje i aranżację wnętrza.
  • Pomaga podjąć decyzję o zakupie – prawie 90% aktywnych użytkowników Pinteresta twierdzi, że serwis pomaga im w podejmowaniu decyzji zakupowych. Za pomocą Pinteresta dowiadują się o markach i zapoznają treściami brandowymi.
  • Niska konkurencyjność – reklama na Pinterest w Polsce z uwagi na mniejszą liczbę reklamodawców, jest łatwiej dostrzegalna przez użytkowników. 

Obsługa Pinterest Ads

Pierwszym krokiem do stworzenia kampanii Pinterest Ads, jest założenie profilu firmowego. Pokażemy Twoim odbiorcom, że warto być na bieżąco z pinami, które udostępniasz. Uzupełnimy profil wysokiej jakości contentem, stworzymy  tablice podzielone na sekcje, dodamy odpowiednie hashtagi. To dzięki prawidłowemu oznaczaniu zdjęć, użytkownicy znajdą treści, a my dostaniemy szansę na zaangażowanie ich Twoją ofertą. I zamierzamy ją w pełni wykorzystać!

Tworzymy reklamy, wybieramy cel kampanii, określamy budżet i harmonogram, mając na uwadze wytyczne dla reklam na Pinterest. Kierujemy reklamę na zainteresowania użytkowników, odbiorców, czyli osoby mające styczność z firmą, a także na słowa kluczowe korzystając przy z tym z opcji wykluczania słów i raportów o wyszukiwanych wyrażeniach. Kierowanie na odbiorców pozwoli nam przygotować listę osób podobnych do klientów. Targetowanie może odbywać się również na podstawie danych demograficznych (np. tylko kobiety) i miejsca docelowe (np. wyniki wyszukiwania, podczas przeglądania Pinteresta).   

Prowadzimy kampanie reklamowe z użyciem narzędzia Pinterest Ads, używając tagu Pinteresta. Tag możemy wykorzystać do śledzenia konwersji (zobaczyć co użytkownicy robią na stronie po kliknięciu w reklamę), mierzenia wyników kampanii i stworzenia grupy odbiorców do kolejnej kampanii według danych uzyskanych w trakcie prowadzenia obecnej.  

Klienci o nas

Dlaczego my?

Dlaczego_warto_z_nami_wspolpracowac_ideo_force

Wykorzystujemy wiele serwisów społecznościowych do prowadzenia zróżnicowanych reklam.

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który łączy rolę kierownika projekt oraz doradcy marketingowego.

Nasze kompetencje potwierdzone są certyfikatami: Google Partner i Meta Business Partners.

Dostosowujemy się do modelu i stylu komunikacji klienta (np. ticketowanie w Redminie, Asana).

Posiadamy wiedzę na temat projektowania stron internetowych, dlatego możemy stworzyć nowe funkcjonalności.

Opracowujemy reklamy w zgodzie ze standardem dowolnego medium społecznościowego.

Wśród naszych klientów są liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie.

Z naszą pomocą zbudujesz stałą grupę odbiorców, zrealizujesz skuteczny remarketing, pozyskasz klientów.

W ramach reklam na Facebooku oferujemy kompleksową obsługę kampanii. Zarządzamy kampanią, monitorujemy, mierzymy jej skuteczność, konfigurujemy Pixel Facebooka.
Obsługujemy kampanie na Instagramie, wykorzystując przy tym pełny potencjał narzędzia Instagram Ads. Założymy konto (lub przekształcimy je w profesjonalne), skonfigurujemy narzędzia, zaplanujemy czas kampanii i budżet.
LinkedIn Ads umożliwia precyzyjne targetowanie reklamy na podstawie danych takich, jak stanowisko i funkcja pełniona w organizacji, zakres działalności firmy, wykształcenie czy obecność użytkownika w grupach serwisu.
W Pinterest Ads Manager mamy do dyspozycji promowane piny w formie grafiki, filmu, piny karuzelowe oraz piny promujące aplikacje. Wybierzemy odpowiedni format i przygotujemy kreację pozwalającą zrealizować cele.
Poprzez Snapchat Ads promujemy markę w jednej z popularniejszych aplikacji opartej na przekazie wizualnym. Wybieramy cel adekwatny do Twoich potrzeb, jak na przykład ruch w witrynie, kontakt użytkowników z firmą czy budowanie świadomości marki.
Nasi specjaliści określą cel kampanii i dopasują reklamę do grupy docelowej – z Twitter Ads można precyzyjnie targetować reklamę – oraz skierują przekaz na podstawie słów kluczowych.
Kampanie reklamowe wygenerują ruch na Twojej stronie, liczbę pobranych aplikacji, przyciągają konwertujących użytkowników (np. zostawiających dane kontaktowe).
Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.