Planowanie kampanii

Każda firma ma inne potrzeby, możliwości i pozycję w branży. I każda firma potrzebuje kampanii zaplanowanej, a więc takiej, która ma wyznaczony cel i sposoby jego realizacji, określony budżet i czas, w którym chce osiągnąć wyniki.

Bezplatna konsultacja
Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • 697 258 148

Wiemy, że działanie bez planu może przynieść skutki odwrotne do oczekiwanych, dlatego zawsze planujemy kampanie promocyjne. Oferujemy planowanie kampanii marketingowych, w tym stworzenie harmonogramu wydarzeń i wybór kanałów komunikacji. Pomagamy wdrażać narzędzia i organizować pracę przygotowującą do kampanii. 

Planujemy kampanie

Planowanie kampanii marketingowych to standardowa, a co najważniejsze, niezwykle skuteczna praktyka – zarówno w kontekście okazjonalnych kampanii, jak i długofalowej promocji. Plany pozwalają na efektywne wykorzystanie dostępnego czasu i zasobów budżetowych oraz przygotowanie się do kampanii, podczas której możemy określić potencjalne efekty, ale i problemy. Planowanie kampanii minimalizuje ryzyko pomyłek i zamieszania w trakcie trwania kampanii.

Istnieją oczywiście zdarzenia, których nie da się przewidzieć, a które mogą wymusić na firmie zmianę przyjętej koncepcji. W taki sposób należy także podchodzić do media planu – jako do ogólnej wizji działań, która jest elastyczna, podlega modyfikacjom wraz z potrzebami firmy, a wpływają na nią nowe okazje i zmiany na rynku.

Porządek zwiększa efektywność

Nie istnieje jeden schemat media planów. Zawsze dopasowujemy je do potrzeb klienta – zarówno pod względem samej konstrukcji, jak i zawartości. W każdym jednak przypadku, ich niezaprzeczalną zaletą jest możliwość stałej koordynacji działań – bez względu na wielkość firmy, zespołu projektowego czy ilości wykonawców.

Podczas tworzenia harmonogramów jesteśmy w kontakcie z naszymi klientami. Wybieramy odpowiednie kanały komunikacji, planujemy ich wykorzystanie w czasie i dopasowujemy do dostępnych budżetów reklamowych. Projektujemy działania tak, aby przyniosły marce, jak największe korzyści i zwrot z inwestycji (ROI) – zarówno w kampaniach okazjonalnych, długofalowych, wizerunkowych, jak i sprzedażowych. 

Zapytaj o ofertę
 

 

Klienci o nas

Dlaczego my?

Dlaczego_warto_z_nami_wspolpracowac_ideo_force

Analizujemy rynek i konkurencję. Wskazujemy rozwiązania. Wyznaczamy cele.

Opracowujemy kompleksową koncepcję komunikacji, która uwzględnia indywidualne wartości i potrzeby marki.

Bazując na opracowanych personach, dobieramy najbardziej trafne komunikaty oraz media.

Podejmujemy się wyboru odpowiedniego kanału komunikacji, a więc takiego, który będzie odpowiadał wizerunkowi marki.

Prace rozpoczynamy zawsze od analizy preferencji i potrzeb konsumenckich.

Wśród naszych klientów są liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie.

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który łączy rolę kierownika projektu oraz doradcy marketingowego.

W naszej pracy wykorzystujemy szereg narzędzi wspierających komunikację - np. SentiOne, Brand24, Sotrender, Ahrefs.

Kanały social media są idealnym polem do działań employer brandingowych. Na profilach marki pokazują swoją kulturę organizacyjną, prezentują sylwetki pracowników, celebrują wspólnie sukcesy oraz zachęcają do szybkiej interakcji z potencjalnym pracodawcą.
Indeks satysfakcji wśród badanych pracowników pozwala w sposób prosty zobrazować nastroje w firmie. Dzięki analizie odpowiedzi możliwa jest typologizacja pracowników ze względu na ich zadowolenie z pracy oraz przywiązanie do firmy.
Strona internetowa jest najważniejszym kanałem dystrybucji content marketingu, a dla firmy stanowi miejsce, w którym mówi o swojej ofercie, zamieszcza aktualne informacje o działalności i dane kontaktowe.
W dobie komunikatorów i połączeń telefonicznych oraz dostępu do informacji wciąż ogromne znaczenie w komunikacji klientami ma newsletter. Tworzymy newslettery na podstawie przemyślanego szablonu.
Kreujemy wizerunek zewnętrzny poprzez intensywne działania w Internecie wykorzystując w tym celu serwisy social media, content marketing oraz video marketing. Realizujemy niestandardowe rozwiązania: grywalizacje, konkursy itd.
Dzięki ścisłej współpracy z Ideo nasza oferta obejmuje również opracowywanie i wdrażanie dedykowanych narzędzi do internal brandingu. Układamy procesy przekazywania tożsamości marki, wartości i wizji pracownikom.
Przeprowadzamy audyty i warsztaty wewnętrze, które są podstawą do zbudowania strategii EB. Badamy również postrzeganie marki pracodawcy na rynku. Analizujemy konkurencję, sprawdzamy ich ofertę i komunikację.
Doradzamy w wyborze kanałów komunikacji, narzędzi i rozwiązań informatycznych. Usprawniamy istniejące rozwiązania i tworzymy nowe
Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.