Ideo Force na SemKRK #10

9 listopada Kraków zamienił się w niekwestionowaną stolicę polskich semowców. To właśnie tutaj spotkali się liczni specjaliści zajmujący się budowaniem pozycji w sieci. Wśród nich obecny był również Wojciech Szymański, managing director Ideo Force.
13 listopada 2018

Tegoroczne spotkanie to już 10 edycja wydarzenia, które uchodzi za jedno z najważniejszych spotkań branży SEM. Konferencja odbyła się w stolicy małopolski – Krakowie i po raz kolejny przyciągnęła dziesiątki osób zainteresowanych tematyką pozycjonowania – zarówno praktyków gotowych podzielić się swoją wiedzą, jak i adeptów, którzy chcieli dowiedzieć się, w jaki sposób poprawić wyniki swojego biznesu.

Prelegenci przedstawili najpopularniejsze metody zdobywania pozycji w wyszukiwarkach i zwrócili uwagę na rozwiązania, które należy wziąć pod uwagę w przyszłości. Co zrobić natomiast, gdy większość z popularnych metod pozyskiwania pozycji w wyszukiwarce została zrealizowana, a wyników wciąż brak? To właśnie wtedy nadchodzi czas na niesztampowe działania, które pozwolą przezwyciężyć stagnację i osiągnąć więcej.

O metodach tego rodzaju wynikających z wieloletniego doświadczenia w budowaniu pozycji marek w wyszukiwarkach internetowych opowiedział Wojciech Szymański. Podzielił się obserwacjami dotyczącymi między innymi wpływu parametrów behawioralnych na wielkość ruchu organicznego z Google, roli przekierowań 301 z podobnych tematycznie witryn czy znaczeniu contentu w budowaniu silnej pozycji w sieci.

W imieniu Wojciecha Szymańskiego, jak i całego Ideo Force dziękujemy za okazję do spotkania i wymiany poglądów. Mamy nadzieję, że przekazane doświadczenia zaowocują wieloma sukcesami biznesowymi.