Okiem ekspertki o zaangażowaniu Gen Z w sieci na DOFE #Marketing Meeting

Joanna Tymowicz, wiceprezeska zarządu Ideo Force, uczestniczyła w panelu DOFE Marketing Meeting, gdzie poruszyła temat „Echo cyfrowego pokolenia: zaangażowanie Gen Z w sieci”.

Prezentacja Joanny skupiała się na unikalnym podejściu pokolenia Z do technologii i ich wpływie na strategie marketingowe. Joanna podzieliła się także prognozami dotyczącymi przyszłych trendów i najlepszych praktyk w komunikacji z młodszymi odbiorcami, co stanowi kluczowe znaczenie dla marek dążących do efektywnej obecności w cyfrowym świecie.

Jak więc kształtować strategię marketingową marki tak, by była zgodna z wartościami Gen Z? Joanna dzieli się z uczestnikami wydarzenia nie tylko wskazówkami do wykorzystania w teraźniejszości, ale także prognozami na przyszłość. 

A to temat, z którym warto być na bieżąco, bo najstarsi reprezentancie pokolenia Z to dzisiaj osoby w wieku 28 lat, co oznacza, że są wśród nich Twoi potencjalni klienci.

DOPE Marketing Meeting to event, organizowany przez Rzeszowską Agencje rozwoju Regionalnego S. A w Podkarpackim Parku Biznesowym w Jasionce. Podczas eventu, liderzy branży zgłębiają tematy kluczowe z perspektywy współczesnego marketingu i biznesu.