Prelekcja na Śniadaniu Biznesowym

Jeśli śniadanie, to tylko w doborowym towarzystwie, najlepiej pasjonatów, którzy każdego dnia wykorzystują swą wiedzę, aby kreować nową rzeczywistość. Kierując się tym przekonaniem, Ideo Force objęło patronatem 7.edycję Śniadania Biznesowego w G2A Arenie.
22 listopada 2018

W Ideo Force wierzymy, że wiedza i doświadczenie mają realny wpływ na budowanie nowego, lepszego jutra, dlatego objęliśmy patronatem 7. edycję wydarzenia. Śniadanie Biznesowe to znana inicjatywa gromadząca specjalistów zajmujących się szeroko pojętym rozwojem przedsiębiorczości. Tematyką, która znalazła się w centrum ich uwagi tym razem, były social media i narzędzia budowania marki osobistej.

Ideo Force reprezentowała Joanna Tymowicz, która przedstawiła prelekcję pt. Z siecią na pracowników, czyli kreatywny employer branding w mediach społecznościowych. Joanna zauważyła, że obecny rynek pracy bez wątpienia należy do pracownika. Kandydaci mogą przebierać w wielu ofertach zatrudnienia i wybierać te, które najbardziej odpowiadają ich preferencjom i oczekiwaniom. Przerost podaży nad popytem sprawia, że pracodawcy powinni docierać do najlepszych kandydatów za pomocą wszystkich możliwych kanałów komunikacji. Jednym z tych najważniejszych są media społecznościowe.

Ponadto uczestnicy, dzięki wystąpieniom Szymona Mierzwy oraz Agaty Koman mogli zapoznać się z interesującymi case study i porozmawiać o najnowszych trendach istniejących w mediach społecznościowych, których wykorzystanie pozwoli osiągnąć sukces także w świecie analogowym.

Wszystkim uczestnikom spotkania dziękujemy za obecność i życzymy wielu obserwujących na Waszych profilach społecznościowych.