Konsulting i doradztwo

"Celem marketingu jest poznać i zrozumieć konsumenta tak dobrze, że produkt czy usługa doskonale mu pasują i sprzedają się same". Peter F. Drucker

Oferujemy Ci stworzenie kompleksowej strategii marki, wszechstronne wsparcie marketingowe oraz profesjonalne doradztwo naszych ekspertów.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Managing Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 211)
Napisz do mnie

Planujemy strategie

Strategia marki to w rzeczywistości budowanie jej tożsamości i świadomości pośród odbiorców. Jest nierozerwalnie związana z wizją firmy, jej kulturą organizacji, polityką oraz wyznaczonymi celami biznesowymi. Pozwala na tworzenie spójnego, przejrzystego i wiarygodnego wizerunku, a także określanie kierunków jego rozwoju.

Dobrze przygotowany plan wymaga jednak odpowiedniej wiedzy - znajomość rynku, działań konkurencji, panujących trendów a przede wszystkim potrzeb i oczekiwań konsumentów. To w końcu ich trzeba pozyskać i przywiązać do marki - nie wiedząc czego chcą, nie możemy im tego dać.

Tworzymy plany e-marketingowe

Jak wydobyć drzemiący w Twojej firmie potencjał? Jak sprawić, żeby Twoja marka cieszyła się popularnością i uznaniem? To proste! Potrzebujesz profesjonalnie opracowanej strategii e-marketingowej, czyli najprościej mówiąc - spójnego planu działań. Chętnie pomożemy Ci go przygotować! 

Świadczymy kompleksowe usługi doradcze z zakresu e-marketingu, e-commerce i nowoczesnych technologii internetowych.

Z chęcią podejmiemy współpracę nad kształtowaniem i rozwojem Twojej marki w sieci. Przeprowadzamy szczegółowe analizy rynku oraz konkurencji, wskazujemy oczekiwania i przyzwyczajenia konsumentów. Dobieramy odpowiednie narzędzia i kanały promocji a finalnie integrujemy strategie e-biznesowe z ogólną koncepcją Twojej firmy.

Wykorzystujemy Inbound Marketing

Inbound Marketing jest aktualnie jedną z najpopularniejszych ideologii prowadzenia działań e-marketignowych. Zgodnie z tą ideologią zwiększamy rozpoznawalność firm, przyciągamy użytkowników na strony, konwertujemy ruch na konwersje, pomagamy domykać leady oraz podtrzymujemy dobre relacje.

Jako efekt działań, czyli konwersję, uznaje się pozostawienie swoich danych kontaktowych, podanie e-maila, rejestrację w newsletterze bądź założenie konta w serwisie.

Oczywiście finalnie chodzi o realny zarobek – dla sklepu internetowego będzie to każda jednorazowa sprzedaż, dla producenta wygenerowanie wzrostu wolumenu sprzedaży, a dla serwisów informacyjnych po prostu powiększania bazy odbiorców przekazu, co finalnie i tak jest monetyzowane.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: inbound marketing

Stworzymy dla Ciebie idealny plan e-marketingowy!

Konsulting i doradztwo – zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić

Analizy e-marketingowe

Analiza jest procesem, który pomaga wyznaczać cele rozwojowe dla marki. Zrozumienie trendów rynkowych, oczekiwań odbiorców, ocena otoczenia zewnętrznego i działań własnych są podstawą do budowania strategii działań marketingowych, które przynoszą oczekiwane rezultaty.

Audyt komunikacji

Głównym kanałem komunikacji, z którego korzystają Twoi odbiorcy, są social media. Audyt komunikacyjny to kompleksowa analiza obecności marki na platformach społecznościowych. Analizując wiele czynników, rekomendujemy rozwiązania, które przekładają się na sukces w social media.

Audyt konta w Google Ads

Google Ads to bardzo skuteczne narzędzie reklamowe, jeśli tylko potrafimy w pełni wykorzystać jego potencjał. Audyt konta w Google Ads pozwala zweryfikować efektywność i poprawność wszystkich prowadzonych działań – od konfiguracji konta, przez koncepcję reklamową i dobór słów kluczowych, po analizę kluczowych wskaźników i wykorzystania budżetu.

Audyt SEO

Audyt SEO przeprowadzamy, by strony naszych klientów mogły osiągać jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy wszelkie parametry, które mają na to wpływ. Badamy elementy on-site i off-site. Używamy wielu specjalistycznych narzędzi. Korzystamy z naszego wieloletniego doświadczenia.

Inbound marketing

Inbound marketing to strategia marketingowa pozwalająca zbudować obustronną relację pomiędzy nadawcą i odbiorcą komunikatu. Jego skuteczność bazuje na autentycznym zaangażowaniu odbiorcy, który staje się otwarty na kontakt z marką. Inbound marketing buduje długofalowe i wartościowe relacje z marką.

Mobile friendliness

Dostosowanie stron internetowych do urządzeń mobilnych jest koniecznością. Znaczący wzrost udziału tych urządzeń w przeglądaniu treści pokazuje, jak zmieniły się nawyki komunikacyjne użytkowników. Nasi eksperci przeprowadzą niezbędny audyt, by w pełni dostosować witrynę do świata mobile.

Monitoring marki w internecie

Budowanie wizerunku marki w sieci i dbanie o niego to niezbędny element działań marketingowych. Opinie użytkowników i wypowiedzi o marce mają realny wpływ na jej pozycję – przekładają się na konsumenckie wybory, decyzje zakupowe. W ramach monitoringu marki w sieci integrujemy kanały komunikacji, śledzimy je i prowadzimy dialog z użytkownikami. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie Twoja marka i Twoi klienci. Odpowiednio reagujemy na kryzysy komunikacyjne, neutralizujemy negatywne skutki związane ze nieczystymi działaniami konkurencji.

Prototypowanie stron internetowych

Projektowanie makiet stron internetowych pozwala na przeanalizowanie i wybranie optymalnych  rozwiązań, które przekładają się na ich skuteczność i użyteczność. Ten proces pozawala zaoszczędzić sporo czasu na kolejnych etapach realizacji. Umożliwia również precyzyjne oszacowanie kosztów projektu.

Strategie e-marketingowe

Każda strategia e-marketingowa jest indywidualnym i złożonym planem działań, który przygotowujemy dla naszych klientów. Wyznaczamy najważniejsze cele marketingowe i określamy sposób osiągnięcia ich. Przeprowadzamy analizę w wielu obszarach związanych z marką, porządkujemy wiedzę. Dostarczamy dokument strategiczny, który stanowi podstawę dla spójnych i skutecznych działań marketingowych.


Zapytaj o ofertę