Konsulting i doradztwo

"Celem marketingu jest poznać i zrozumieć konsumenta tak dobrze, że produkt czy usługa doskonale mu pasują i sprzedają się same." Peter F. Drucker

Oferujemy Ci stworzenie kompleksowej strategii marki, wszechstronne wsparcie marketingowe oraz profesjonalne doradztwo naszych ekspertów.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Managing Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 211)
Napisz do mnie

Planujemy strategie

Strategia marki to w rzeczywistości budowanie jej tożsamości i świadomości pośród odbiorców. Jest nierozerwalnie związana z wizją firmy, jej kulturą organizacji, polityką oraz wyznaczonymi celami biznesowymi. Pozwala na tworzenie spójnego, przejrzystego i wiarygodnego wizerunku, a także określanie kierunków jego rozwoju.

Dobrze przygotowany plan wymaga jednak odpowiedniej wiedzy - znajomość rynku, działań konkurencji, panujących trendów a przede wszystkim potrzeb i oczekiwań konsumentów. To w końcu ich trzeba pozyskać i przywiązać do marki - nie wiedząc czego chcą, nie możemy im tego dać.

Tworzymy plany e-marketingowe

Jak wydobyć drzemiący w Twojej firmie potencjał? Jak sprawić, żeby Twoja marka cieszyła się popularnością i uznaniem? To proste! Potrzebujesz profesjonalnie opracowanej strategii e-marketingowej, czyli najprościej mówiąc - spójnego planu działań. Chętnie pomożemy Ci go przygotować! 

Świadczymy kompleksowe usługi doradcze z zakresu e-marketingu, e-commerce i nowoczesnych technologii internetowych.

Z chęcią podejmiemy współpracę nad kształtowaniem i rozwojem Twojej marki w sieci. Przeprowadzamy szczegółowe analizy rynku oraz konkurencji, wskazujemy oczekiwania i przyzwyczajenia konsumentów. Dobieramy odpowiednie narzędzia i kanały promocji a finalnie integrujemy strategie e-biznesowe z ogólną koncepcją Twojej firmy.

Zapytaj o ofertę
 

 

Wykorzystujemy Inbound Marketing

Inbound Marketing jest aktualnie jedną z najpopularniejszych ideologii prowadzenia działań e-marketignowych. Zgodnie z tą ideologią zwiększamy rozpoznawalność firm, przyciągamy użytkowników na strony, konwertujemy ruch na konwersje, pomagamy domykać leady oraz podtrzymujemy dobre relacje.

Jako efekt działań, czyli konwersję, uznaje się pozostawienie swoich danych kontaktowych, podanie e-maila, rejestrację w newsletterze bądź założenie konta w serwisie.

Oczywiście finalnie chodzi o realny zarobek – dla sklepu internetowego będzie to każda jednorazowa sprzedaż, dla producenta wygenerowanie wzrostu wolumenu sprzedaży, a dla serwisów informacyjnych po prostu powiększania bazy odbiorców przekazu, co finalnie i tak jest monetyzowane.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: inbound marketing