Employer Branding

"Content jest ogniem, social media benzyną." Jay Baer

Rynek pracy nieustannie ewoluuje – zmienia się zarówno charakterystyka pracowników i pracodawców, a także sposoby wzajemnej komunikacji. Wraz ze wzrostem znaczenia Internetu, firmy zaczęły go wykorzystywać nie tylko do własnej promocji ale i budowania własnego wizerunku i marketingu rekrutacyjnego. W końcu ponad połowa pracowników przebywa codziennie w sieci.

Wiktor Deręgowski
Wiktor Deręgowski
Account Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 139)
Napisz do mnie

EB w social media

Budowanie atrakcyjnego i wiarygodnego wizerunku to czasochłonne i wymagające zadanie. Jest jednak niezbędne, jeśli chce się odnieść sukces na współczesnym rynku. Najważniejsza w nim jest spójność – promowany obraz firmy musi być taki sam lub bardzo zbliżony do tego w rzeczywistości.

Zanim przystąpimy do opracowania koncepcji obecności marki w sieci, spędzamy sporo czasu na rozmowach z klientem i poznawaniu jego firmy. Zgłębiamy udostępniane nam dokumenty dotyczące polityki firmy, strategii marketingowych, misji i celów – wszystkiego co może okazać się niezbędne w doborze odpowiednich narzędzi employer brandingowych.

Analizujemy marki i konkurencję

Dla Klientów prowadzimy audyty ich wizerunku zarówno pośród pracowników jak i otoczenia firmy. Pozwalają one zdiagnozować aktualną sytuację – znajomość, rozpoznawalność i ocenę marki. Często tylko wydaje się, że marka jest dobrze wszystkim znana. Analizy pozwalają skonfrontować te przekonania z rzeczywistością. Z kolei wiedza o tym, co robi i jak jest postrzegana konkurencja, pomaga określić rzeczywistą pozycję własnej marki. To punkt odniesienia, który zwiększa obiektywizm oceny i zapewnia szerszy punkt widzenia.

Prowadzimy akcje rekrutacyjne

W Employer Brandingu stawiamy na nietypowe, oryginalne akcje, które są zauważane przez odbiorców. Precyzyjnie określamy grupy docelowe kampanii reklamowych, dzięki czemu potrafimy dotrzeć do nich z dedykowaną i atrakcyjną treścią. Projektujemy kompleksowe działania marketingowe na Facebooku, GoldenLine, LinkedIn oraz innych mediach społecznościowych. Przygotowujemy i prowadzimy nietypowe akcje takie jak np. konkursy o staże / pracę w firmie – atrakcyjne dla odbiorców i pozwalające znaleźć wartościowych pracowników. Z największą troską dbamy także o wizualną oprawę prowadzonych akcji. Tworzymy dedykowane landing page, brandujemy konta w social media, projektujemy atrakcyjne banery reklamowe i newslettery. Wiemy jak przykuć uwagę odbiorców w sieci i wyróżnić się spośród konkurencji.

Monitorujemy wizerunek

Trzeba pamiętać, że obecność w sieci, może wiązać się z problemami i negatywnymi reakcjami odbiorców. Nie zostawiamy naszych klientów samym sobie. Wspieramy ich w sytuacjach kryzysowych, wskazujemy kierunki działań i pomagamy minimalizować straty w wizerunku.

Zapytaj o ofertę