SEMSTORM
e-book
e-book
Jesteś o krok od pobrania e-booka Wszystko, co powinien wiedzieć dyrektor marketingu o SEMSTORM. Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany e-mail.

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Co znajdziesz w pliku?

Katarzyna Ambrożewicz z SEMSTORM i Mateusz Szteliga z Ideo Force pokazują, że SEMSTORM jest narzędziem usprawniającym pracę Dyrektora Marketingu w zakresie działań SEO i kampanii Google Ads. Wspiera analizę rynku i konkurencji, która jest niezbędna do przygotowania skutecznego (bo opartego na danych) planu działania firmy w zakresie marketingu. SEMSTORM ułatwia wyznaczenie celów, ocenę wyników kampanii i nadzorowanie pracy całego zespołu, a e-book zawiera omówienie najważniejszych funkcjonalności przydanych w pracy Dyrektora Marketingu.

  1. Słowa kluczowe.

    Działania SEO i content marketingowe oraz kampanie PPC opierają się na słowach kluczowych. Z tej części dowiesz się, jak wykorzystać potencjał słów kluczowych. SEMSTORM w zakładce Słowa kluczowe udostępnia narzędzie SEO, dzięki któremu znajdziesz propozycje fraz kluczowych. Propozycje słów o największym potencjale sprzedażowym znajdziesz w narzędziu E-commerce. Z kolei Suggester podpowie słowa i dostarczy dane o ich konkurencyjności, średniej liczbie wyszukiwania i średniej stawce za kliknięcie. Generator tematów przyda się podczas tworzenia treści i zarządzania contentem. Opcja Film sprawdzi się, jeśli tworzysz materiały wideo i poszukujesz danych do tworzenia opisów, nazw i tagów.

  2. Generator tematów.

    Tutaj dokładniej opisano działanie Generatora tematów SEMSTORM. Narzędzie pomoże Ci znaleźć pomysły i tematy na treści, np. wpisy na blogu. Wyniki zawierają również informacje o liczbie miesięcznych wyszukiwań, stawce CPC i konkurencyjności frazy. Dowiesz się, na jakiej zasadzie system wyświetla propozycję tematów i skąd czerpie dane (np. Google, YouTube, Pinterest), a także jak do Generatora tematów wpisywać frazy i co daje korzystanie z tego narzędzia.

  3. Analiza stron.

    Z funkcją Konkurenci w panelu SEO sprawdzisz wspólne słowa kluczowe dla swojego serwisu i strony konkurencyjnej. Otrzymasz tabelę z zestawieniem konkurencji wraz z ilością jej fraz kluczowych oraz wielkością ruchu. SEMSTORM generuje również wykres w formie grafiki. Kolejna funkcja to Strony i dzięki niej przejrzysz strony przynoszące konkurencji najwięcej korzyści. Do analizy witryn służy także przystawka Google Ads – Reklamy. Sprawdzisz, jakie produkty i usługi reklamują konkurencyjne serwisy, porównasz kampanie reklamowe i frazy.

  4. Kondycja strony i optymalizacja.

    Dzięki opcji Analiza stron otrzymasz wykresy z danymi i przejrzysz informacje o ilości słów kluczowych w wynikach wyszukiwania i ruchu, jaki generują oraz widoczności pod kątem SEO i PPC. Pod wykresem znajdują się diagramy ułatwiające porównanie witryny ze stroną konkurencyjną. W sekcji SEO – Słowa kluczowe znajdziesz w tabeli listę słów kluczowych (najważniejsze frazy, ilość wyszukiwań, ruch, jaki generują oraz pozycję), na które widoczna jest Twoja strona i strony konkurencji. Tutaj dowiesz się, jak analizować słowa i dlaczego warto wykonać audyt contentu oraz jak ocenić działania konkurencji, by zlecić optymalizację serwisu.

  5. Edytor.

    Edytor SEMSTORM to narzędzie pomagające nie tylko Dyrektorom Marketingu, ale też copywriterom i specjalistom SEO. Służy do tworzenia i weryfikacji treści pod kątem SEO i ocenia jej łatwość w odbiorze. Tutaj zobaczysz z jakich funkcjonalności składa się Edytor, a więc Panel, Sugestie, Oceny, Statystyki, Pytania.

  6. Analiza efektów.

    SEMSTORM wprowadziło integrację z Google Analytics. W zakładce Monitoring, po dodaniu nowej kampanii i wprowadzeniu danych, widać jak zmienia się pozycja strony w określonym czasie. Krok po kroku zobaczysz, jak zacząć monitoring strony, dodać słowa kluczowe do monitoringu, zarządzać ustawieniami nowej kampanii, przywrócić skasowane słowa kluczowe, stworzyć widok zbiorczy wszystkich kampanii i raportowanie. Analiza stron przydaje się również podczas sprawdzania skuteczności kampanii. Na wykresie widoczności sprawdzisz pozycję strony na wybrane słowa kluczowe i porównasz pozycję strony konkurencyjnymi. Skuteczność kampanii sprawdzisz też za pomocą Monitoringu pozycji SEMSTORM – zweryfikujesz aktualne pozycje, przeanalizujesz pozycje wytypowanych słów kluczowych, dopasujesz wyniki wyszukiwania do lokalizacji.

  7. Komentarz ekspercki.

    Na zakończenie, Katarzyna Ambrożewicz, Marketing Manager w SEMSTORM omawia kluczowe tendencje w SEO 2020 – 2021. Dowiesz się, dlaczego algorytm BERT zmienił tak wiele w SEO, jak narzędzia SEMSTORM pomagają w szukaniu słów kluczowych odpowiadających potrzebom internautów i co dla firm oznaczają ulepszone fragmenty treści w wynikach wyszukiwania. O czym jeszcze pamiętać w 2021 roku w kontekście SEO? Pobierz e-book i przygotuj się na zmiany z SEMSTORM!