Promocja PROT za granicą? Skuteczne kampanie w Bing i LinkedIn Ads pomogły wypromować walory turystyczne Podkarpacia

Klient

Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT) to instytucja non-profit, której celem jest promocja regionu i rozwój turystyki w obrębie województwa podkarpackiego. Jedną z misji organizacji jest wzmacnianie wizerunku Podkarpackiego, jako miejsca, do którego warto podróżować.
PROT zajmuje się odkrywaniem i rozwijaniem produktów turystycznych oraz organizacją wydarzeń, których celem jest m.in. promocja walorów turystycznych województwa. Organizacja przygotowuje wiele branżowych szkoleń przeznaczonych dla osób pracujących w sektorze turystyki, które mogą dzięki nim podnosić swoje kwalifikacje zawodowe.

Podkarpacka ROT

Klient

Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT) to instytucja non-profit, której celem jest promocja regionu i rozwój turystyki w obrębie województwa podkarpackiego. Jedną z misji organizacji jest wzmacnianie wizerunku Podkarpackiego, jako miejsca, do którego warto podróżować.
PROT zajmuje się odkrywaniem i rozwijaniem produktów turystycznych oraz organizacją wydarzeń, których celem jest m.in. promocja walorów turystycznych województwa. Organizacja przygotowuje wiele branżowych szkoleń przeznaczonych dla osób pracujących w sektorze turystyki, które mogą dzięki nim podnosić swoje kwalifikacje zawodowe.

O firmie

Organizacja działa już od ponad 20 lat, opracowując produkty turystyczne, takie jak np. Szlak wodny Błękitny San, Spacerownik Rzeszowski czy Szlak Architektury Drewnianej. Eksperci PROT chętnie dzielą się swoją wiedzą zarówno w mediach, jak i uczestnicząc w branżowych spotkaniach. Regularnie prowadzą też badania nad ruchem turystycznym i wizerunkiem turystycznym, dzieląc się nie tylko przemyśleniami i opiniami na temat turystyki w Podkarpackiem, ale też specjalistycznymi ekspertyzami.

Jednym z zadań stowarzyszenia jest certyfikowanie punktów informacji turystycznej na terenie województwa. Organizacja podejmuje szereg aktywności na rzecz promowania Podkarpackiego zarówno wśród mieszkańców Polski, jak i innych krajów, wykorzystując do tego m.in. działania z zakresu e-marketingu.

Realizujemy wymagające projekty i inspirujemy do działań w e-marketingu. Zapisz się na newsletter i zyskaj dostęp do wiedzy ekspertów.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi świadczenie usług na Twoją rzecz. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Współpraca

Głównym celem współpracy z klientem jest wypromowanie walorów turystycznych województwa podkarpackiego, wśród osób zainteresowanych turystyką i produktami turystycznymi regionu. W ramach współpracy podejmujemy na rzecz organizacji szereg zróżnicowanych działań z zakresu e-marketingu, w których skupiamy się na dotarciu do osób, które mogą być skłonne do skorzystania z atrakcji turystycznych Podkarpackiego.

Zapewniamy nie tylko efektywność podejmowanych działań, ale także fachowe doradztwo na etapie tworzenia strategii promocyjnych. Prowadziliśmy na rzecz Klienta m.in. kampanie w Bing oraz w systemie LinkedIn Ads.

Grupa docelowa

Grupą docelową PROT są wszystkie osoby zainteresowane turystyką, a także samym Podkarpackiem, które są ciekawe kultury, historii i architektury tego rejonu Polski. Do grupy odbiorców działań organizacji zalicza się zarówno osoby, które już znają region, jak i te, które jeszcze nigdy go nie odwiedziły. Komunikacja kierowana jest jednak głównie do osób zamieszkujących województwa: podkarpackie, lubelskie, świętokrzyskie, małopolskie i śląskie. Wybrane rodzaje kampanii kierowane były także do osób mieszkających w krajach, takich jak Austria, Holandia, Czechy, Norwegia, Ukraina czy Niemcy.

Kampanie LinkedIn oraz Bing

Prowadzenie płatnych kampanii reklamowych w ekosystemie wyszukiwarki Bing pozwala na precyzyjne dotarcie do określonej grupy docelowej. System daje możliwość korzystania z różnych formatów reklamowych, takich jak np. dynamiczne reklamy tekstowe w wyszukiwarce, reklamy natywne Microsoft Audience Ads oraz reklamy produktowe. Bing cechuje się mniejszą liczbą reklamodawców niż Google, dzięki czemu szanse na dotarcie do potencjalnych klientów są większe.

Z kolei kampanie LinkedIn Ads zapewniają możliwość dotarcia z komunikatem do grupy docelowej tworzonej na bazie informacji związanych z pracą zawodową odbiorców. Dzięki temu możliwe jest wyświetlanie reklam użytkownikom pracującym w określonych firmach, branżach czy na określonych stanowiskach. Celem prowadzenia kampanii, zarówno w Bing, jak i w LinkedIn Ads dla PROT była budowa świadomości na temat oferty turystycznej Podkarpacia wśród grupy docelowej działań organizacji.

Przebieg działań

Kampanie, które prowadziliśmy dla Klienta w Bing oraz LinkedIn Ads miały charakter międzynarodowy. Ich celem była promocja województwa, w krajach takich jak Niemcy, Austria, Norwegia oraz Holandia. Zarówno w jednym, jak i w drugim systemie reklamowym prowadziliśmy kampanie przekierowujące użytkowników do strony Klienta, co pozwoliło nam na efektywne przyciągnięcie ruchu do strony PROT. Prowadząc kampanie w Bing wykorzystywaliśmy frazy związane z turystyką w Polsce, dzięki czemu skutecznie dotarliśmy do odbiorców potencjalnie zainteresowanych ofertą turystyczną Podkarpacia, realizując cel Klienta.

Wyniki

  • Wartościowy ruch w witrynie PROT.
  • Wzrost świadomości marki wśród grupy docelowej.
  • Zwiększenie zainteresowania ofertą turystyczną Podkarpacia.
  • Zagospodarowanie „niszowych” kanałów reklamowych i dotarcie do użytkowników, którzy z nich korzystają.

Wnioski

Skuteczne przygotowanie kampanii sprawiło, że dotarliśmy do odbiorców zainteresowanych ofertą turystyczną regionu i pozyskaliśmy więcej wartościowych użytkowników strony www. Efektywna optymalizacja kampanii, przygotowanie atrakcyjnego przekazu reklamowego i dobór odpowiednich fraz kluczowych, przyczynił się do zwiększenia świadomości marki wśród grupy docelowej. Stałe monitorowanie przebiegu prowadzonych działań, pozwoliło na maksymalizację efektów w postaci tańszego ruchu, bez utraty jego jakości.

Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.