Inbound Marketing

"Celem marketingu jest poznać i zrozumieć konsumenta tak dobrze, że produkt czy usługa doskonale mu pasują i sprzedają się same". Peter F. Drucker

Inbound Marketing jest aktualnie jedną z najpopularniejszych ideologii prowadzenia działań e-marketignowych, da się przedstawić jednym krótkim zdaniem: przyciągnij użytkowników, skonwertuj ich, zarób na nich i spraw, aby polecali Cię dalej.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Managing Director
  • tel. 500 226 626
Napisz do mnie

Zwiększamy rozpoznawalność firm

W pierwszym etapie Inbound Marketingu wykorzystujemy głównie wartości dodane oferowane przez firmy czy marki – czyli np. ebooki eksperckie ora Inicjowanie i podtrzymywanie kontaktów koreluje dodatnio z wysokiej jakości treścią, oraz inicjowanie i podtrzymywanie kontaktów z co-partnerami.

Potrzebne materiały opracowujemy samodzielnie przy wsparciu merytorycznym klienta bądź wykorzystujemy otrzymane materiały.

Jeśli jest taka potrzeba to pomagamy w znalezieniu eksperta do nawiązania współpracy, a także wyszukujemy i pomagamy w nawiązaniu kontaktu z influencerami.

Przyciągamy użytkowników na strony

Do przykładowych wykorzystywanych przez nas działań w ramach Inbound Marketingu mających na celu przyciągnięcie użytkowników na stronę można zaliczyć: pozycjonowanie w wyszukiwarkach na frazy ogólne oraz na frazy z długiego ogona, kampanie boksów sponsorowanych w wynikach wyszukiwania oraz kampanie displayowe (kontekstowe, tematyczne oraz remarketingową) poprzez Google Ads (dawniej Google AdWords), content marketing na łamach własnych portali (np. blog) i reklamy poprzez Facebook – remarketingową, ogólne oraz płatne posty.

Tworzymy dedykowane microsity dla pojedyńczych usług lub produktów.

To co wyróżnia nas od konkurencji to to, że podchodzimy całościowo do wszystkich kanałów komunikacji i jednocześnie każdy portal traktujemy indywidualnie.

Nasi certyfikowani specjaliści, dzięki planowanym strategiom zwiększą sprzedaż Twoich produktów i usług, dotrą do precyzyjnie określonej grupy klientów wykorzystując wszystkie dostępne możliwości.

Porozmawiajmy o marketingu
dla Twojej firmy!

Konwertujemy ruch na konwersje

Do działań Inbound Marketingowych mających na celu przekształcenie ruchu na sprzedaż lub leady, które stosujemy  można zakwalifikować: zastosowanie systemów marketing auto, praca nad i z listami remarketingowymi oraz listami subskrypcyjnymi. Na tym etapie niezmiernie ważne jest odpowiednie segmentowanie użytkowników produktów i usług, a także praca z systemami statystycznymi (nie tylko Google Analytics).

Analizujemy przychodzący ruch, dogłębnie badamy statystyki, podłączamy narzędzia śledzące użytkowników w ramach witryny – doskonale wiemy (i dostarczamy również Tobie tę informację) co robią Użytkownicy i który etap procesu decyzyjnego należy zoptymalizować.

Szczegółowym analiziom pod kątem użyteczności i dostępności poddawane sa sklepy internetowe.

Jednak to co czyni nas prawdziwymi liderami to to, że całościowo podpowiadamy w co zmienić w całej strategii komunikacji.

content marketing

Pomagamy domykać leady

Często domykanie leadów jest związane z ponownym przyciągnięcie użytkowników na stronę internetową – w tym celu korzystamy z następujących, przykładowych działań: prowadzenie dialogu z klientami poprzez Facebook, prowadzenie ankiet posprzedażowych, remarketignowe kampanie banerowe oraz e-mailowe, łączenie bazy klientów online z późniejszymi działaniami ofline (np. telemarketing), dystrybuowanie kuponów promocyjnych.

Korzystamy z takich narzędzi i rozwiązań jak: Google Analytics, Semstorm, SimilarWeb, Sotrender, Brand24, SentiOne, Newspoint.

Ponadto prowadzimy kampanie real-time marketingowe, a także dystrybuujemy kupony promocyjne dla aktualnych klientów sklepów – zarówno drogą elektroniczną jak i offline. Strategorie, które wdrażamy naszym klientom zawsze uwzględniają ten moment Inbound Marketingu i traktują go jako bardzo istotny.

Podtrzymujemy dobre relacje

Naszym partnerom rekomendujemy następujące, przykładowe rozwiązania w celu podtrzymywania dobrych relacji z ich klientami: posiadanie systemu lojalnościowego, komunikacja poprzez SMS/MMS do własnych baz, wykorzystanie aplikacji mobilnych do promocji, dedykowane newslettery dla aktualnych klientów, posiadanie i aktywne wykorzystywanie systemu CRM wraz z połączeniem z systemem statystycznym (np. Google Analytics).

Dodatkowo wykorzystujemy ankiety posprzedażowe oraz zarządzamy doświadczeniem użytkownika (CEM).

Liczne badania marketingowe dowodzą, że stali klienci i partnerzy biznesowi są najważniejszym dobrem dla firmy. Pozwalają generować zyski i obniżać koszty. Zatem kluczowym jest zadbanie o nich w odpowiedni sposób - należy zbudować ich lojalność i przywiązanie do marki. Muszą wiedzieć, że warto z Tobą współpracować.

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.