Jak zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego?

Zależy Ci na tym, aby większa ilość klientów zaczęła kupować w Twoim sklepie internetowym? Zadbaj o jego wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.
10 sierpnia 2021

Zastanawiasz się co zrobić by większa ilość klientów zaczęła kupować w Twoim sklepie internetowym? Chcesz zwiększyć wartość pojedynczego koszyka? A może zależy Ci na zaoferowaniu klientom nie tylko najlepszych produktów, a również usług dodatkowych z nimi związanych? Podstawowym aspektem jest jednak dobra pozycja Twojego sklepu w wynikach wyszukiwania, gdyż konkurencja jest coraz większa, a TOP-owe frazy coraz ciężej zdobyć. W poniższym artykule poznasz odpowiedź jak dobrze rozpocząć pozycjonowanie sklepu internetowego.

Spis treści:

  1. Pozycjonowanie sklepu internetowego, a konkurencja
  2. Udogodnienia oferowane przez konkurencję
  3. Frazy kluczowe, które generują ruch
  4. Nie zapomnij o blogu, który wesprze sprzedaż
  5. Jak wyszukiwać tematy na bloga
  6. Zadbaj o techniczne SEO
  7. Szybkość sklepu internetowego
  8. Zoptymalizuj tytuły i opisy
  9. Wzbogać sklep o dane strukturalne
  10. Certyfikat SSL
  11. Opinia o sklepie i oferowanych produktach
  12. Strony produktowe, które generują sprzedaż
  13. Streszczenie
  14. Podsumowanie

Pozycjonowanie sklepu internetowego, a konkurencja

Rozpoznanie rynku i analiza konkurencji to podstawa przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac związanych z pozycjonowaniem sklepu. Zapotrzebowanie rynku na produkty i usługi jest coraz większe i większa ilość klientów zmienia swoje nawyki, dlatego zamiast kupować coś stacjonarnie woli to zrobić online. Jest to więc bardzo dobra informacji dla wszystkich właścicieli e-commerce, jednakże ze zmianą nawyków klientów zmienia się również cały rynek. Mowa głównie o tym, że coraz więcej firm przenosi się właśnie do sieci, a co za tym idzie rośnie konkurencja. Dla klienta końcowego jest to oczywiście ogromna zaleta, gdyż im większa konkurencja tym lepsza jakość oferowanych usług, wsparcie sprzedażowe oraz lepsze ceny, gdyż aby wyjść poza konkurencję należy mieć nieposzlakowaną opinię, dobrej jakości produkty i świetne ceny. A to dla wielu przedsiębiorców niełatwy orzech do zgryzienia.

Na początku ilość produktów w sklepie internetowym przeważnie jest niewielka, a dopiero z czasem podczas rozwoju sklepu ich ilość rośnie. Podstawowym aspektem jest skupienie się na tych produktach, które generować mogą największą sprzedaż. Należy więc zbadać, np. przy pomocy narzędzia Senuto jak dana fraza jest popularna i jak dużą ma konkurencję, gdyż im więcej sklepów z danym towarem tym ciężej będzie wyjść przed szereg. Ciekawym pomysłem jest również znalezienie niszy rynkowej i sprzedaż produktów, w których konkurencja jest niewielka lub nie ma jej wcale. W takim przypadku na wstępie mamy uproszczoną drogę, jednakże przychody mogą być nie do końca zadowalające – chyba, że mówimy o jakimś produkcie, który za chwilę stanie się hitem i popyt na niego będzie bardzo wysoki.

Udogodnienia oferowane przez konkurencję

Research rynku ma również na celu sprawdzenie co oferuje konkurencja i podglądnięcie czego w naszym sklepie brakuje. Możliwe, że czas wysyłki jest dosyć długi, a jak nie od dziś wiadomo każdy klient chciałby otrzymać towar najszybciej jak to możliwe, dlatego wyszczególnienie, że towar zostanie wysłany np. w ciągu 24h może być świetnym pomysłem. Często nawet nie cena jest kluczowym elementem, a właśnie szybki czas dostawy zamówienia.

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco z naszymi artykułami. Nie przegap najciekawszych tekstów.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi świadczenie usług na Twoją rzecz. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Coraz więcej sklepów decyduje się również na darmową wysyłkę zamówień i trzeba przyznać, że jest to jedno z kuszących udogodnień, a które wielu klientów zwraca uwagę. Polityka zwrotów również ma bardzo duże znaczenie w wyborze przez klienta danej oferty sklepu. Nie od dziś wiadomo, że to właśnie w sklepach, które oferują darmowe zwroty towaru koszyki są często o wiele większe niż w przypadku e-commerców bez tego udogodnienia. O wiele łatwiej dobrać kilka rzeczy jeśli na wstępie wiemy, że za zwrot nie zapłacimy ani złotówki.

Frazy kluczowe, które generują ruch

Odpowiedni dobór fraz kluczowych ma szczególnie ważne znaczenie w przypadku pozycjonowania sklepu. Niewielkie sklepu mają niestety o wiele mniejsze szanse, gdyż o ile oferują jakieś niszowe produkty z małą konkurencją to w przypadku np. butów damskich czy laptopów konkurencja jest naprawdę wysoka i budżety jakie „pakowane” są w takie sklepy są wysokie i przytłoczyć mogą nie jednego przedsiębiorcę. Dlatego też zamiast bić się o TOP-owe frazy może warto zastanowić się czy to nie na frazach z długiego ogona zwiększymy naszą sprzedaż. Frazy bardziej szczegółowe o wiele prościej będzie wypozycjonować i to czasami nawet niewielkim kosztem, dzięki czemu całkiem szybko osiągnąć będzie można satysfakcjonujące wyniki.

Zrzut ekranu serwisu x-kom.pl oferującego m.in. laptopy, telefony, tablety, itp.

Często spotkać można sytuację, gdy to sklep internetowy nie posiada odpowiednich słów kluczowych, które generować mogą zyski. Niejednokrotnie zauważyć można, gdy to w tytułach, nagłówkach widoczne są numery SKU produktu zamiast ważne keywordsy. Niestety ID produktu nie przyniesie takiej sprzedaży jaką mógłaby przynieść np. fraza „klimatyzacja lg 3,5 kv z wi-fi”. Oczywiście oprócz najważniejszej frazy kluczowej dla danego produktu musimy również pamiętać o frazach pobocznych jakimi mogą być np. „klimatyzacja lg sterowana smartfonem” lub „klimatyzacja do salonu z wi-fi” itp. Użytkownicy wpisują różnorodne słowa kluczowe, dlatego jednym z kluczowych elementów pozycjonowania jest właśnie odpowiedni ich dobór.

Zobacz także: Jak dobrać słowa kluczowe w kontekście e-commerce?

Każdy specjalista SEO rozpoczynając pracę nad konkretnym projektem analizuje słowa kluczowe, które generować mogą ruch, gdyż to właśnie za to jest odpowiedzialny. Jeśli już dane keywordsy zostaną znalezione można zabrać się za ich umieszczanie na stronie oraz tworzenie nowych podstron gdzie zostaną umieszczone, jednakże na wstępie trzeba mieć stworzony właśnie taki plik z analizą fraz kluczowych. Najlepiej od tych z największym potencjałem po te z mniejszą ilością wyszukiwań.

Zapytaj o ofertę na profesjonalne teksty dopasowane do SEO.
Zapytaj o ofertę!

Nie zapomnij o blogu, który wesprze sprzedaż

Blog jest jednym z narzędzi, które weprzeć mogą sprzedaż i to w całkiem dużym stopniu. W obecnych czasach niemalże każda strona internetowa, która oferuje produkty, bądź usługi posiada w swojej strukturze bloga internetowego, który to generować może ruch. Jeśli strona go nie posiada to albo dobrze sobie radzi wspierając się innymi kanałami albo jeszcze o tym nie wie, że dzięki niemu zyskałaby „zastrzyk” ruchu na stronie.

W tym miejscu warto wspomnieć, że wpisy z bloga nie będą w żadnym stopniu wpisami strikte sprzedażowymi, a bardziej powinny mieć charakter pomocniczy dla użytkownika. Nie powinny one naciskać na sprzedaż danego rozwiązania, a być bardziej w charakterze doradczym. Dzięki temu użytkownik nie czuje presji, że jest to coś sponsorowanego, a bardziej ma na celu mu pomóc. Niekoniecznie tak jest i pomimo, że użytkownik myśli, że ma to cel pomocniczy to każdy właściciel będzie w tym widział interes. Nic w tym oczywiście strasznego, gdyż na tym to powinno polegać – blog powinien wspierać sprzedaż, jednakże nie na siłę, a w sposób delikatny.

Jak wyszukiwać tematy na bloga?

Pisać można o wszystkim jednakże warto by informacje jakie zostaną opublikowane na blogu sklepowym były również wyszukiwane, gdyż nie sztuką jest napisać tekst, a napisać go w taki sposób by użytkownik po jego przeczytania sięgnął po produkt z oferty danego sklepu. Podczas wyszukiwania tematów warto skorzystać z pomocnych narzędzi jakimi mogą być Senuto i ich baza słów kluczowych, Semstorm z narzędziem do wyszukiwania keywords’ów bądź najzwyklejsze podpowiedzi Google, które również pomóc mogą w znalezieniu słów kluczowych z potencjałem. Dobrym pomysłem w przypadku wpisów z bloga jest tworzenie pewnego rodzaju rankingów, w których w prosty sposób dodać będzie można produkty ze sklepu internetowego. Takie rankingi bardzo dobrze się czytają i pomimo, że mają pewnego rodzaju charakter reklamowy, jeśli są dobrze napisane to użytkownik nie powinien tego zauważyć.

Zrzut ekranu z frazą "prezenty" z narzędzia Answer The Public.

Zawsze sprawdzą się również wpisy blogowe, które zbierać będą produkty, jakie wręczone będą mogły zostać jako prezent dla kogoś bliskiego. Po samych podpowiedziach Google zauważyć można, że często użytkownicy szukają prezentów do 20, 50, 100 czy 200 zł. Tak więc prezenty z kwotą są już pewnego rodzaju pomysłem na tworzenie takich treści. Następnie oprócz wpisów powiązanych z kwotami w jakich można kupić dany produkt podzielić się mogą one również na kategorie, w których doradzane będą produkty niezbędne do danego rozwiązania. Dzięki temu tworzyć można w ramach bloga zestawienia najlepszych produktów z danego sklepu, które przy okazji podlinkowywane byłyby gdzieś w treści artykułu internetowego.

Zadbaj o techniczne SEO

To co widoczne jest na stronie, czyli content znajdujący się na kartach produktowych, podstronach kategorii oraz innych miejscach sklepu to jedno, natomiast bardzo ważne w temacie pozycjonowania sklepu jest również techniczne SEO czyli to co niewidoczne gołym okiem.

Szybkość sklepu internetowego

Jednym z takich elementów jest np. szybkość strony internetowej, która nie tylko ma wpływ na SEO, ale również bezpośrednio na użytkownika, gdyż nikt z nas nie lubi jak strona się długo ładuje. Jeśli trwa to zbyt długo często pojedyńcza sesja również nie trwa zbyt długo. Żyjemy w czasach szybkiego internetu, jednakże jeśli coś trwa za długo nie wpływa to dobrze na doświadczenia użytkownika. Podobnie analizuje to również Google i strony, które ładują się za długo znajdują się niżej w rankingach niż szybkie witryny.

Analiza szybkości strony internetowej Zalando.pl w narzędziu PageSpeed Insights od Google.

Często spowolnienia powodują pliki graficzne znajdujące się na stronie, a w przypadku sklepu internetowego jest ich sporo. Obrazy powinny być wyraźne i jak najlepszej rozdzielczości, jednakże nie mogą zajmować zbyt wiele przestrzeni na serwerze, gdyż będą się one zbyt długo ładowały. Należy pamiętać, że szybkość ładowania się witryny będzie różna na urządzeniach mobilnych, a wersji desktopowej, jednakże w przypadku e-commerce najważniejszy jest ruch z mobile, dlatego ten kanał trzeba jak najlepiej zoptymalizować.

Zoptymalizuj tytuły i opisy

Szczególnie ważne są tytuły, które są znacznikami „title” zarówno dla podstron produktów jak i kategorii głównych w serwisie. Muszą one zawierać słowa kluczowe z jak największym potencjałem by pozyskiwać ruch z TOP-owych fraz. Często w tytułach zawiera się nie tylko nazwę danego produktu, a również jakieś cechy szczególne co znacznie pozwala pozyskać ruch z długiego ogona (tzw. long tail). Należy również pamiętać, że znacznik title to jedno, a nagłówek pierwszego rzędu (H1) to drugie. Są one najważniejszymi elementami biorąc pod uwagę SEO dlatego zarówno w jednym jak i drugim muszą znaleźć się słowa kluczowe z potencjałem.

Oprócz tytułów, które widoczne są w wynikach wyszukiwania należy pamiętać również o opisach meta name description. Co prawda z przekazywanych informacji przez Google nie są one brane pod uwagę przy ustalaniu pozycji w rankingu to warto o nich pamiętać. Odpowiednio zoptymalizowane opisy powalają zwiększyć współczynnik klikalności (CTR). Zastosowanie tam elementów, które będą się wyróżniać na pewno zadziałają pozytywnie. Mowa np. o emotikonach, które w sposób graficzny wyróżnią się przed konkurencją. Ponadto zastosowanie takich wyrażeń jak „darmowa dostawa” lub „wyprzedaż” czy „ogromne rabaty” z pewnością sprawią, że takie podstrony będą się lepiej klikały.

Wzbogać sklep o dane strukturalne

Same tytuły i opisy to nie wszystko. Są one bardzo ważne, jednakże oprócz nich warto wdrożyć również dane strukturalne, dzięki którym produkty sklepu zostaną w jeszcze lepszy sposób zaprezentowane w wynikach wyszukiwania. Jak można zauważyć powyżej najpopularniejszym formatem są opinie. Format gwiazdek wyświetlany w SERP-ach wygląda naprawdę bardzo ciekawie i wyróżnia się często będąc nawet na drugiej czy trzeciej pozycji. Nazwa tego formatu danych strukturalnych to „review”.

Wyniki wyszukiwania z zapytania "kawa ziarnista".

Bardzo ciekawym formatem danych uporządkowanych jest „FAQPage” czyli najczęściej zadawane pytania. Jeśli zostanie to odpowiednio zaimplementowane jest szansa, że pytania pojawią się pod poszczególnym wynikiem wyszukiwania. Z jednej strony użytkownik znaleźć tam może odpowiedź na zadawane pytanie i nie odwiedzi strony internetowej sklepu, jednakże lepiej by wynik wyszukiwania był inny niż standardowy. Ta korzyść jest większa, gdyż jak to się potocznie mówi – „lepiej mieć niż nie mieć”.

Certyfikat SSL

Bezpieczeństwo to podstawa – zwłaszcza w sklepie internetowym gdzie przetwarzane są dane klientów, które są często bardzo wrażliwe. Mowa w tym miejscu głównie o metodach płatności, gdyż o ile dane adresowe nie są tak bardzo delikatne to dane karty kredytowej już tak. Ponadto po zmianach z 2018 roku odnośnie ochrony danych osobowych RODO wszelkie dane klientów powinny być zabezpieczone najlepiej jak to możliwe. W innym przypadku otrzymać można kary, które są dosyć wysokie. Inną sprawą jest to, że jeśli strona nie posiada odpowiednich zabezpieczeń przeglądarka wyświetla informację o niezabezpieczonej stronie co wpływa w dużym stopniu na zaufanie klienta. Nie ma się jednak co dziwić, gdyż dokonując zakupów w sieci bezpieczeństwo jest najważniejsze.

Wyszukiwarka również nie promuje stron nie posiadających odpowiednich zabezpieczeń, dlatego też SSL to podstawa. Warto pamiętać, że certyfikat wydawany jest przeważnie na rok, dlatego należy ustawić sobie przypomnienie lub wykupić go na dłuższy okres czasu by nie dopuścić do momentu, w którym strona wyświetli się użytkownikowi z adresem URL, który rozpoczynał się będzie od „http”.   

Opinia o sklepie i oferowanych produktach

Szczególnie ważna jest opinia o sklepie i oferowanych w nim produktach. Na nic zdadzą się pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania jeśli opinia o sklepie jest bardzo słaba. Należy więc pamiętać by dbać o ogólną opinię i dostarczać klientom towary i usługi jak najwyższej jakości, a z pewnością przełoży się to na dobrą opinię.

Biorąc pod uwagę PR, opinie na zewnętrznych serwisach typu Opinieo, Ceneo, Trustpilot sprawiają, że budujemy zaufanie do marki, gdyż są to niezależne serwisy, a na takich opiniami nie można tak prosto „sterować”.

Na własnej stronie można zawsze ukryć nieprzyjemną opinię, o czym z pewnością wiedzą klienci, a na zewnątrz nie jest już to tak proste. Oczywiście można próbować, by taka opinia została usunięta lub zepchnięta na dół, jednakże trzeba się będzie nad tym wiele nagimnastykować. Dodatkowo w takich serwisach często umieszczone są odnośniki do sklepu co wpływa pozytywnie na pozycjonowanie.

Innym elementem biorąc po uwagę opinię klientów są komentarze do produktów zakupionych w sklepie. Tutaj sprawa jest bardzo podobna jak w pierwszym przypadku, gdyż potencjalny klient, który przegląda dany produkt z pewnością chętniej go kupi jeśli będzie miał on dodaną co najmniej jedną lub kilka opinii. Czytając opinie klienci również dłużej przeglądają stronę oraz chętniej przeglądają inne produkty – nawet w celu porównania produktów i opinii do nich przypisanych. Należy w tym miejscu wspomnieć również o aspekcie SEO, gdyż każda opinia to dodatkowy content, który generowany jest na stronie. Jest to również treść pisana przez użytkownika, a więc w pewnym stopniu jest ona bezpłatna. Wpływa ona bezpośrednio na pozycjonowanie, a im więcej opinii pisanych przez użytkowników tym lepiej, gdyż większą ilość contentu z pewnością zauważą roboty wyszukiwarek.

Strony produktowe, które generują sprzedaż

Strony produktowe są jednymi z najważniejszych podstron w sklepie internetowym. To tutaj klient może sprawdzić dane techniczne produktu, przeczytać jego opis czy sprawdzić opinię. Strona ta musi być więc odpowiednio zaplanowana i intuicyjna by użytkownik się tu nie zagubił. Jednym z najważniejszych elementów na takich podstronach musi być przycisk z zakupem lub dodaniem produktu do koszyka. Intuicyjność to podstawa, jednak wszelakie aspekty SEO nie powinny zostać pominięte.

Zrzut ekranu z wyników wyszukiwania Google na zapytanie "buty damskie na".

Na co zwrócić uwagę na stronach produktowych biorąc pod uwagę SEO?

  • Odpowiedni znacznik title to podstawa – musi on zawierać nazwę produktu, model i inne cechy, które budować mogą widoczność w wynikach wyszukiwania.
  • Opis description, który widoczny jest również w wyszukiwarce – w przypadku e-commerce musi on być zachęcający do sprzedaży. W tym miejscu warto dodać takie elementy, które zachęcać mogą do kliknięcia.
  • Nagłówek pierwszego stopnia (H1) będący najczęściej nazwą produktu oraz nagłówki niższych rzędów (H2, H3, H4, …), w którym zawarte powinny być słowa kluczowe.
  • Opis produktu ma również bardzo duży wpływ na pozycjonowanie. W sklepach internetowych często opisy się powtarzają, gdyż są kopiowane ze stron producentów, a więc mamy do czynienia z duplicate content. Idealnym rozwiązaniem jest użycie opisu pobranego od producenta wraz z dedykowanym opisem przygotowanym tylko dla naszego sklepu. Trzeba sobie zdawać jednak sprawę, że w niewielkim e-commerce można sobie na to pozwolić, ale w sklepie z tysiącami produktów sprawa już się komplikuje.
  • Zdjęcia produktów, które zaprezentują w odpowiedni sposób produkt. Muszą być czytelne, dobrej jakości, jednakże przy jak najmniejszym rozmiarze, gdyż im więcej kilobajtów do załadowania tym wolniejsza strona. Zdjęcie posiadać musi jednak odpowiedni opis, gdyż widzą go nie tylko użytkownicy, ale również roboty Google. Mowa głównie o tytule zdjęcia (title) i opisie alternatywnym (alt), które również generować mogą ruch z Google Grafika – oczywiście jeśli zostaną odpowiednio uzupełnione we frazy kluczowe.
  • Linkowanie innych produktów ze sklepu jest szczególnie ważne, jednak często zapominane. Kolejnym elementem układanki SEO, o którą należy zadbać na stronach produktowych są produkty podobne lub te najbardziej polecane z konkretnej kategorii. Będzie działać to bardzo dobrze i nie mowa w tym miejscu tylko o pozycjonowaniu, gdyż takie odnośniki zwiększają linkowanie wewnętrzne, ale z pewnością takie bloczki wydłużą czas odwiedzin na stronie i powiększą wartość koszyków. 

Streszczenie

  • Zastanawiasz się co zrobić by większa ilość klientów zaczęła kupować w Twoim sklepie internetowym? Podstawowym aspektem jest jednak dobra pozycja Twojego sklepu w wynikach wyszukiwania.
  • Podstawowym aspektem jest skupienie się na tych produktach, które generować mogą największą sprzedaż. Ciekawym pomysłem jest również znalezienie niszy rynkowej i sprzedaż produktów, w których konkurencja jest niewielka lub nie ma jej wcale.
  • Odpowiedni dobór fraz kluczowych ma szczególnie ważne znaczenie w przypadku pozycjonowania sklepu. 
  • Blog jest jednym z narzędzi, które weprzeć mogą sprzedaż i to w całkiem dużym stopniu.
  • Podczas wyszukiwania tematów na bloga warto skorzystać z pomocnych narzędzi jakimi mogą być Senuto i ich baza słów kluczowych, Semstorm z narzędziem do wyszukiwania keywords’ów bądź najzwyklejsze podpowiedzi Google.
  • Jednym z takich elementów jest np. szybkość strony internetowej, która nie tylko ma wpływ na SEO, ale również bezpośrednio na użytkownika, gdyż nikt z nas nie lubi jak strona się długo ładuje.
  • Szczególnie ważne są tytuły, które są znacznikami „title” zarówno dla podstron produktów jak i kategorii głównych w serwisie. Muszą one zawierać słowa kluczowe z jak największym potencjałem by pozyskiwać ruch z TOP-owych fraz.
  • Warto wdrożyć również dane strukturalne, dzięki którym produkty sklepu zostaną w jeszcze lepszy sposób zaprezentowane w wynikach wyszukiwania.
  • Bezpieczeństwo to podstawa – zwłaszcza w sklepie internetowym gdzie przetwarzane są dane klientów, które są często bardzo wrażliwe, dlatego też SSL to podstawa.
  • Należy pamiętać by dbać o ogólną opinię i dostarczać klientom towary i usługi jak najwyższej jakości, a z pewnością przełoży się to na dobrą opinię.
  • Strony produktowe są jednymi z najważniejszych podstron w sklepie internetowym. Strona ta musi być więc odpowiednio zaplanowana i intuicyjna by użytkownik się tu nie zagubił.
  • Na stronach produktowych biorąc pod uwagę SEO warto zwrócić uwagę na odpowiedni znacznik title, opis description, nagłówek, opis produktu, zdjecia produktu oraz linkowanie innych produktów.

Podsumowanie

Pozycjonowanie sklepu internetowego jest dosyć skomplikowanym i długotrwałym procesem, jednakże jeśli działania zostaną odpowiednio zaplanowane – od budowania contentu na stronie po zdobywanie linków z miejscówek zewnętrznych pierwsze efekty widoczne mogą być już bardzo szybko. Oczywiście wiele zależy od konkurencji dla danej branży i produktu, jednakże często walka nawet z najlepszymi może okazać się zwycięska. Cały proces wymaga jednakże czasu i cierpliwości, jednakże może się znacznie opłacić, gdyż wyniki organiczne przynieść mogą szerokie grono klientów poszukujących danego rozwiązania. Przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań związanych z pozycjonowaniem sklepu warto zainwestować czas w rozpoznanie rynku i analizę konkurencji. Dokładne przygotowanie pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze. 

Sebastian Sanecki
AUTOR
SEO Specialist
Napisz do mnie
UDOSTĘPNIJ
in tw fb
Ocena artykułu:
Twoja ocena:
Średnia ocen użytkowników 3.0 na podstawie 17 ocen

Inne wpisy