Tworzenie i optymalizacja kampanii

Dowiedz się więcej o tworzeniu i optymalizacji kampanii.

Tworzenie i optymalizacja kampanii
Wpisy blogowe
Aktualności MarTech
E-booki do pobrania
Infografiki
Instrukcje

Wprowadzenie AppTrackingTransparency w iOS 14 wpłynie na reklamy. Odpowiedzią Facebooka jest protokół pomiaru wyników reklam, czyli pomiar zagregowanych zdarzeń. Z instrukcji dowiesz się, jak mierzyć zdarzenia, by skutecznie prowadzić kampanie.

Codziennie sprawdzasz, co dzieje się na Twojej stronie, przeklikując raporty w Google Analytics? Jednak te standardowe nie spełniają Twoich oczekiwań? Pokażemy Ci, jak możesz dostosować Google Analytics do swoich wymagań i ułatwić sobie analizę.

Jeśli masz stronę internetową i jednocześnie prowadzisz profil firmowy na Facebooku, możesz wdrożyć na stronę czat Messengera. Co więcej, jesteś w stanie monitorować kliknięcia użytkowników za pomocą Google Tag Managera.

Automatyzowanie działań w digital marketingu pozytywnie wpływa na usprawnianie komunikacji. Znając jej ogromne znaczenie w prowadzeniu biznesu, przedstawiamy instrukcję automatyzacji działań w social media za pomocą narzędzia NapoleonCat.

Planujesz zwiększyć ruch na stronie? Optymalizacja Cię nie ominie! Tworzenie strony internetowej opartej o Wordpress jest ściśle powiązane z SEO. Poprawnie wdrożone zmiany w witrynie zwiększają widoczność w wyszukiwarkach.

645 milionów użytkowników na świecie. Numer 1. wśród platform generujących leady. Zaawansowane opcje reklamowe. Możliwość zatrudniania, sprzedawania, uczenia się. To nie wszystko. LinkedIn udostępnia także funkcję wydarzeń, które możemy promować.

Chcesz wiedzieć, jakie frazy sprawiają, że w wynikach wyszukiwania pojawiają się strony z Twojej witryny? Połącz konto Search Console z Google Analytics. Przeprowadzimy Cię przez ten proces. Przygotowaliśmy instrukcję, z którą szybko zintegrujesz usługi.

Określenie bieżącej sytuacji strony internetowej to złożona kwestia. Trzeba znaleźć odpowiedź na pytanie, jak moja strona pozycjonuje się w Google. Z których fraz kluczowych łapie ruch, a z których nie. Jak wypada na tle konkurentów.

Optymalizacja strony pod kątem UX pozwala budować witrynę przyjazną. Web Vitals od Google nie tylko pomaga poznać poziom wrażeń użytkowników podczas korzystania ze strony, ale również sposoby na usprawnienie obszarów obejmujących ich doświadczenie.

Chcesz wiedzieć, z jakich kanałów uzyskujesz najbardziej wartościowy ruch? Dzięki tagowaniu linków z użyciem Campaign URL Builder dowiesz się, skąd użytkownik dotarł na stronę. Dane kampanii, pozwolą Ci zaprojektować skuteczne rozwiązania sprzedażowe.

Prezentacje