Badania użyteczności

"Dzisiejsze wiadomości na temat oczekiwań i doświadczeń klientów to jutrzejsze zyski". J. Robinson

Przeprowadzamy zaawansowane badania użyteczności. Dostarczamy naszym klientom raporty z audytów wraz z konkretnymi radami optymalizacyjnymi (konkretnymi wskazówkami i wytycznymi). Dzięki naszym badaniom znacznej poprawie ulega współczynnik konwersji serwisów, e-sklepów i aplikacji.

Mateusz Bober
Mateusz Bober
Account Manager, UX/UI Designer
  • 17 860 21 86 (wew.: 159)
Napisz do mnie

Badamy użyteczność

Szacuje się, że ekspert ds. użyteczności stron (web usability), potrafi wykryć aż 60 proc. błędów w serwisie internetowym, podczas profesjonalnego audytu. Jesteśmy przekonani, że nasz zespół konsultantów, bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu, potrafiłby znaleźć ich jeszcze więcej.

Przeprowadzimy kompleksową analizę Twojej witryny, sklepu internetowego czy też aplikacji. Porównamy ją ze stronami konkurencji, zweryfikujemy pod kątem współczesnych trendów oraz dobrych praktyk uznanych w sieci. Otrzymane wyniki posłużą nam do przygotowania szczegółowych raportów - jakościowych, ilościowych, według scenariuszy użycia lub list kontrolnych.

Każdy z nich może dostarczyć bezcennej wiedzy, pomagającej optymalizować stronę i uczynić ją bardziej przyjazną dla użytkowników. A wiadomo, że dobrze wykonany, funkcjonalny serwis zachęca do ponownych odwiedzin.

Przeprowadzamy testy A/B

Testy A/B to nieoceniona pomoc podczas sprawdzania użyteczności serwisów internetowych. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej w 2013 roku przez Econsultancy, aż 70% firm, które z nich korzystało, odnotowało wzrost konwersji. Przygotowujemy kilka rozwiązań określonego elementu strony (układu informacji, budowy koszyka zakupowego, formularza rejestracji itp.). Projektujemy je korzystając z naszej bogatej wiedzy, doświadczenia i znajomości rynku. Jak jednak wybrać najlepsze z propozycji?

W uzyskaniu odpowiedzi pomagają nam sami użytkownicy. Testują różne warianty, a my weryfikujemy ich efektywność obserwując jak są wykorzystywane. Znajdujemy ewentualne problemy i trudności i je likwidujemy. Największą zaletą tego typu działań są „twarde” dane. Poddajemy je wnikliwej analizie i na jej podstawie wdrażamy najlepsze rozwiązania.

Korzystamy z najbardziej znanych rozwiązań na rynku do przeprowadzania testów A/B.

Badamy użytkowników online

Chciałbyś wiedzieć kto i jak często odwiedza Twoją stronę internetową? Skąd się o niej dowiedział? A może zastanawiasz się jak internauci z niej korzystają? Takie dane pozwalają precyzyjnie rozwijać firmę i odpowiednio dobierać prowadzone wokół niej działania.

Nasi specjaliści mogą się tego dla Ciebie dowiedzieć, analizując zachowania użytkowników za pomocą profesjonalnych narzędzi. Wieloletnie doświadczenie pozwaliło nam wypracować efektywne metody badań.

Przeprowadzane przez nas audyty dostarczą odpowiedzi na wiele nurtujących Cię pytań, a nam pomogą wyciągnąć odpowiednie wnioski. Dzięki nim jesteśmy w stanie określić kluczowe miejsca Twojego serwisu i odpowiednio je zmodyfikować.

Zawsze dążymy do zwiększania efektywności strony i wskaźników konwersji. W końcu to one są miarą Twojego sukcesu!

Udoskonalamy funkcjonalności

Każda strona internetowa musi być właściwie skonstruowana - powinna zostać oparta na przemyślanym projekcie i odpowiedniej architekturze. Dzięki temu, w sposób czytelny i intuicyjny, można zaprezentować użytkownikom jej poszczególne elementy oraz ułatwić nawigację w jej obrębie.

W osiągnięciu tego efektu pomaga projektowanie funkcjonalne. Przygotujemy dla Ciebie specjalistyczny dokument, zawierający szczegółowy opis rozmieszczenia oraz zasad działania poszczególnych elementów witryny. Wskażemy Ci co na Twojej obecnej stronie jest wykonane dobrze, co źle i jak powinno zostać zmienione.

Dzięki raportowi wiadomo jak prawidłowo przebudować istniejący serwis lub przygotować od podstaw zupełnie nowy. Posługiwanie się naszymi wytycznymi pozwala ograniczyć częstotliwość koniecznych zmian w przyszłości, obniżyć koszty modyfikacji strony do minimum i trwale zwiększyć jej efektywność.

Projektujemy makiety stron

Makiety stron internetowych to nic innego, jak schematy odpowiedniego rozmieszczenia poszczególnych elementów witryny. Dla każdego projektanta czy webdevelopera ich tworzenie powinno być pierwszym i najważniejszym krokiem przy podejmowaniu zlecenia. My o tym wiemy! Przygotujemy dla Twojej witryny lub sklepu online przemyślane makiety, w których uwzględnimy wszelkie informacje dotyczące parametrów technicznych oraz sposobu działania.

Dla naszych Klientów tworzymy wersje uproszczone makiet (low fidelity), które zawierają podstawowe elementy i dane, wystarczające do prawidłowego funkcjonowania serwisu. Dla bardziej wymagających klientów oraz złożonych projektów opracowujemy koncepcje rozbudowane (high fidelity) - mające postać interaktywnych makiet, obejmujących wszystkie kluczowe obszary i mechanizmy serwisu.

Zadbamy o to, żeby użytkownicy pokochali Twoją stronę.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: prototypowanie stron internetowych.

Optymalizujemy sklepy internetowe

W naszej historii pomogliśmy już wielu sklepom internetowym poprawić ich konwersje, a z kilkoma pracujemy na stałe wciąż optymalizując aktualne wyniki oraz opracowując plany nowych funkcjonalności.

W ramach optymalizacji sklepów internetowych dokonujemy analizy eksperckiej, przeprowadzamy testy multiwariacyjne (w tym test A/B), wykonujemy badania z użyciem "Heatmap" i nagrań wideo sesji użytkowników, dokonujemy badań jakościowych i ilościowych użytkowników oraz przeprowadzamy testy scenariuszy "Call to Action".

Pracujemy nad analizą lejka konwersji (lejka sprzedaży) oraz wdrażamy narzędzia testujące szybkość i poprawność działania strony.

Dla wielu naszych klientów prowadzimy również działania polegające na wyszukiwaniu nowych metod generowania sprzedaży.

Zapytaj o ofertę