E-commerce

Ponad połowa Polaków robi zakupy za pośrednictwem Internetu, a wiele wskazuje na to, że trend ten będzie się wzrastać.

Sprowadzamy klientów do Twojego sklepu internetowego, optymalizujemy konwersję oraz tworzymy spójną strategię sprzedażową (cenową oraz komunikacyjną). Generujmy efekty w e-commerce!

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 190)
Napisz do mnie

Jesteśmy partnerem strategicznym

Nieustannie dążymy do podnoszenia naszych kompetencji, rozwijania umiejętności i dogłębnego poznawania rynku. Dbając stale o te elementy jesteśmy w stanie dostarczać naszym Klientom najwyższej jakości usługi, kompleksową obsługę e-marketingową oraz pomóc osiągnąć sukces.

Prowadzimy kompleksowe działania e-marketingowe dla e-commerce: przyciągamy użytkowników do sklepu, przekształcamy ruch na sprzedaż lub leady, ponownie przyciągamy klientów, odzyskujemy utracone koszyki, konwertujemy klientów na ambasadorów marki.

Zdobywamy zaufanie dzięki naszej wiedzy, profesjonalizmowi i bogatemu doświadczeniu. Troskliwie opiekujemy się powierzanymi nam markami i projektami, dążąc do ich ciągłego rozwoju. W każdej chwili służymy naszym klientom radą, dobieramy najlepsze z istniejących rozwiązań i pomagamy odnaleźć się firmom w internetowej rzeczywistości.

Sprowadzamy ruch i klientów

Głównie za pomocą pozycjonowania, reklamy w wynikach wyszukiwania (Google Ads, dawniej Google Adwords), e-mailingu, content marketingu oraz reklamy w social media (m.in. na Facebooku oraz Instagramie) sprowadzamy najbardziej adekwatny ruch do sklepu internetowego.

e-commerce Ideo Force

To co wyróżnia nas od konkurencji to to, że podchodzimy całościowo do wszystkich kanałów komunikacji i jednocześnie każdy sklep internetowy traktujemy indywidualnie.

Nasi certyfikowani specjaliści, dzięki planowanym strategiom zwiększą sprzedaż Twoich produktów i usług, dotrą do precyzyjnie określonej grupy klientów wykorzystując wszystkie dostępne możliwości.

Jak prowadzić sprzedaż online?

Efektywne prowadzenie sprzedaży online to wymagające zadanie. Wiele sklepów internetowych zakładanych i prowadzonych jest bez takich kluczowych aspektów jak: strategie sprzedażowe, określenie grupy docelowej, a co za tym idzie – bez skutecznych działań marketingowych.

W swoim portfolio posiadamy kilkaset zrealizowanych z powodzeniem kampanii marketingowych w sektorze e-commerce. Pomagamy naszym Klientom w sprawieniu, że ich sklep internetowy wyróżni się na tle konkurencji – a to jeden z głównych wymogów do zwiększenia sprzedaży online.

 

Prowadzimy kampanie

Najpopularniejszymi sposobami zdobywania wartościowego ruchu dla sklepów internetowych są: pozycjonowanie na szeroki ogon fraz kluczowych oraz kampanie poprzez Google Ads (dawniej Google AdWords).

W ramach realizowanych działań dobierzemy najlepsze słowa kluczowe, które zapewnią wzrost popularności sklepu w możliwie krótkim czasie, a co za tym idzie zwiększą jego potencjał sprzedażowy.

Naszą wysoką jakość potwierdzają certyfikaty Google - między innymi: Google Partner PREMIUM oraz Google Partners Rising Star Google Analytics Individual Qualification, Profesjonalista w e-handlu.

Oczywiście to tylko dwa elementy wchodzące w skład prowadzanych przez nas działań.

Konwertujemy ruch na klientów

Zgodnie z ideą Inbound Marketingu, według której pracujemy, po zdobyciu wartościowego ruchu należy podejmujemy działania zmierzające do przekonwertowania do na konkretne transakcje.

Analizujemy przychodzący ruch, dogłębnie badamy statystyki, podłączamy narzędzia śledzące użytkowników w ramach witryny – doskonale wiemy (i dostarczamy również Tobie tę informację) co robią Użytkownicy i który etap procesu zakupowego należy zoptymalizować.

Analizujemy sklepy internetowe pod kątem użyteczności i dostępności. Jednak to co czyni nas prawdziwymi liderami to to, że całościowo podpowiadamy właścicielom sklepów co zmienić w strategii, aby zwiększyć ilość i wartość transakcji.

Przyciągamy (ponownie) klientów

Ponowne przyciągnięcie klientów jest jedną z fundamentalnych zasad skutecznego marketingu w e-commerce. My wykorzystujemy do tego klika sposobów: systemy lojalnościowe, remarketing poprzez e-maile oraz remarketing z wykorzystaniem Google Ads (dawniej Google AdWords) lub platform RTB (w tym automation marketing).

To co wyróżnia nas na tle konkurencji, to że łączymy formy e-marketingowe z tradycyjnymi metodami marketingu offline - np. prowadzimy procesy bezpośredniego dialogu telemarketingowego z późniejszymi procedurami e-mailingu - a to wszytsko na bazie CRM.

Ponadto prowadzimy kampanie real-time marketingowe, a także dystrybuujemy kupony promocyjne dla aktualnych klientów sklepów – zarówno drogą elektroniczną jak i offline. Strategorie, które wdrażamy naszym klientom zawsze uwzględniają ten moment Inbound Marketingu i traktują go jako bardzo istotny.

Wdrażamy programy partnerskie

Liczne badania marketingowe dowodzą, że stali klienci i partnerzy biznesowi są najważniejszym dobrem dla firmy. Pozwalają generować zyski i obniżać koszty.

Zatem kluczowym jest zadbanie o nich w odpowiedni sposób - należy zbudować ich lojalność i przywiązanie do marki. Muszą wiedzieć, że warto z Tobą współpracować.

Pomagają w tym programy lojalnościowe i afiliacyjne oparte na różnych mechanizmach. Nasi eksperci z chęcią pomogą Ci przygotować, zaplanować i przeprowadzić odpowiednie działania, dopasowane zarówno do Twoich potrzeb, jak i oczekiwań odbiorców.

Dostarczymy Ci odpowiedniej wiedzy i narzędzi, ułatwiających zarządzanie relacjami. Wiemy też, jak istotna jest prawidłowa obsługa klienta, dlatego pomożemy Ci zaplanować i rozwinąć odpowiednie działania w tym zakresie.

Zapytaj o ofertę
 

 

Dobór potrzeb do klientów

Sukces każdego sklepu internetowego uzależniony jest od jego klientów. Ważny jest każdy element prowadzenia sprzedaży online – od pierwszego kontaktu klienta ze sklepem, przez analizę jego zachowania, po działania posprzedażowe.

Gdy źle określimy grupę docelową, bądź będziemy ściągać niewłaściwy ruch na stronę – nie będzie on konwertował. Nieintuicyjny interfejs witryny sklepu może utrudniać decyzje zakupowe klientów. Z kolei jeżeli nie prowadzimy efektywnych działań remarketingowych/posprzedażowych, pozyskani klienci szybko mogą zapomnieć o naszym sklepie. Warto pamiętać, aby wszystkie wspomniane czynniki współpracowały ze sobą – wtedy mamy potencjał na finalny sukces.

Rozwiązania do prowadzenia sprzedaży online doradzane są naszym Klientom indywidualnie, w zależności od potrzeb. Nie działamy po omacku, bez wcześniejszego researchu – w szerokim gronie specjalistów dokładnie określamy jakie kanały najszybciej przyniosą pożądane efekty.

Komponenty e-commerce

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji to słowo klucz w każdym działaniu, które ma kierować ruch na stronę docelową i prowadzić do wykonania określonych czynności przez użytkownika. Zwiększamy  konwersję dzięki rozbudowanej analityce i optymalizacji stron pod kątem UX. Specjalizujemy się również w działaniach z zakresu SEO i SEM.

Porównywarki cenowe

Porównywarki cenowe są doskonałym narzędziem dla wsparcia e-sprzedaży. To jeden z najlepiej konwertujących kanałów w tym segmencie. Zajmujemy się przygotowaniem, wdrożeniem i optymalizacją kont oraz dedykowanych product feed'ów. Pomagamy wykorzystać dodatkowe narzędzia marketingowe, które oferują porównywarki cen.

Sprzedaż na Allegro, Ebay

Allegro i Ebay to najbardziej rozwinięte platformy zakupowe na rynku e-commerce. Można je wykorzystać jako doskonałe wsparcie dla sprzedaży i dodatkowy kanał dotarcia do potencjalnych odbiorców. Działając na tych platformach, korzystamy z narzędzi wspierających automatyzację sprzedaży, monitorowanie i analitykę spływających danych.

Zakładanie sklepu internetowego

Wszystkich naszych klientów, działających w obszarze e-commerce, obsługujemy kompleksowo. Pomagamy również tym, którzy w e-commerce stawiają pierwsze kroki. Tworzymy biznes plany dla nowych e-sklepów, opracowujemy kompleksowe strategie związane z ich rozwojem i promocją. Zajmujemy się całą stroną techniczną – pomagamy w doborze najlepszych platform i narzędzi. Na koncie mamy autorski CMS – edito.

Zwiększanie sprzedaży w sklepie internetowym

Wartość koszyka zakupowego zależy od wielu czynników. Zwiększanie sprzedaży to dla nas wieloetapowy proces. By go osiągnąć, podejmujemy działania z zakresu optymalizacji: strony, oferty, procesu zakupowego, komunikatów marketingowych, a także analizy potrzeb i zachowań konsumenta na stronie oraz zewnętrznej promocji oferty sklepu. 


Zapytaj o ofertę