Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym

"Sama wiedza nie wystarczy, trzeba jeszcze umieć ją stosować". Johann Wolfgang Goethe

Wysokość sprzedaży jest jednym z tych czynników, które decydują o powodzeniu marki na rynku. Wiemy, jak skutecznie wpływać na jej poziom.

Mateusz Bober
Mateusz Bober
Account Manager, UX/UI Designer
  • tel. 723 988 859
Napisz do mnie

Jak sprzedawać więcej?

Ilość transakcji czy wartość przeciętnego koszyka zakupowego jest zależna od wielu czynników. Składają się na nią między innymi takie elementy jak popularność i znajomość marki, atrakcyjność samej oferty handlowej, jak i zapotrzebowanie rynkowe na konkretny produkt czy usługę.

Z tego względu niezwykle ważnym jest realizowanie opracowanego scenariusza zwiększania sprzedaży. Kluczowym dla odniesienia sukcesu jest przede wszystkim znajomość swojego klienta, jego potrzeb, oczekiwań i możliwości.

Dzięki temu możliwe jest nie tylko opracowanie atrakcyjnej oferty, ale także dobór odpowiednich narzędzi promocji i komunikacji, które zachęcą odbiorcę do zainteresowania się konkretną marką i jej produktami.

A przykucie uwagi konsumenta, to już połowa drogi do konwersji.

Jesteśmy ekspertami od e-commerce

Regularnie organizujemy konferencje biznesowe gromadzące osoby z branży e-commerce

Cykliczne wydarzenia pod nazwą "Lunch z e-commerce" służą poszerzeniu wiedzy z zakresu e-commerce oraz networkingowi. Nasi klienci mają zagwarantowane bezpłatne wejściówki.

 

Zwiększanie sprzedaży - rozwiązania

Zwiększanie sprzedaży, to wielopłaszczyznowa aktywność skupiona wokół marki i jej oferty. Z jednej strony ma na celu dotarcie z odpowiednim przekazem do właściwego odbiorcy, z drugiej zachęcić go do zakupów, a jeszcze z trzeciej musi usunąć wszystkie przeszkody z procesu zakupowego.

Zakupowe „call to action”

Wielokrotnie spotykaliśmy się z sytuacjami, w których firmy (a w szczególności e-commerce) nie osiągały optymalnej wielkości sprzedaży. Marki były rozpoznawalne, miały wysokie pozycje w Google, ruch na serwisach internetowych był na zadowalającym poziomie a jednak ilość konwersji była niższa niż przewidywane.

Potencjalne problemy mogą znajdować się na różnych, czasem bardzo subtelnych płaszczyznach. Mogą dotyczyć użyteczności serwisu, źle kierowanych przekazów reklamowych, czy zachęty do działania (tzw. call to action). Trzeba pamiętać, że przy całej różnorodności grup docelowych u podstaw każdy konsument jest osobą wygodną, lubiącą mocno personalizowane komunikaty, a często też mocno niezdecydowaną.

Zapytaj o ofertę
 

 

Efekty naszych prac

Poniższy wykres pokazuje jakie wyniki udało się wygenerować w ciągu zaledwie kilku miesięcy współpracy dla jednego z naszych klientów e-commerce:

Jeśli interesuje Cię zwiększenie sprzedaży sklepie, koniecznie skontaktuj się z nami. Opracujemy najlepszą strategię marketingową dla Twojej marki.

 

Reklama to dopiero początek

Uruchomienie kampanii to dopiero początek. Reklama nie może żyć swoim życiem, wymaga ciągłej pracy i konsekwentnego ulepszania. Za reklamą muszą pójść  kolejne działania. Bazą do prowadzenia kampanii, jak również jej rozpoczęcia, jest pogłębiona analiza i dokładne badania. Co powinno być przedmiotem analizy? Możemy tutaj wyróżnić prowadzone przez na działania, mianowicie:

  • Tworzenie benchmarków, czyli zaawansowana diagnoza konkurencyjnych serwisów w danej branży.
  • Badanie ścieżki zakupowej klientów, a więc monitorowanie zachowań i doświadczeń klientów na stronie.
  • Badania użyteczności na użytkownikach, to jest zidentyfikowanie problemów z zastosowaniem eksperckich metod badawczych.

Pamiętajmy, że celem analizy i prowadzenia badań jest zawsze wniosek. W Ideo Force analizowaniem i badaniami zajmują się specjaliści, których doświadczenie i znajomość narzędzi pozwala wysuwać trafne wnioski. Jednak to nie wszystko.

Co jeszcze?

  • Optymalizacja konwersji UX oraz zwiększanie współczynnika konwersji, czyli badanie użyteczności strony, zachowań użytkowników oraz wprowadzanie zmian mających doprowadzić do zakupu.
  • Tworzenie treści i wartościowy content poprzez nasycenie strony wartościowym tekstem o  wysokiej przydatności dla użytkownika strony.

Jeden partner to wiele korzyści

Szybko, elastycznie i wszystko od jednego partnera! Jeden partner biznesowy to wiele korzyści - na przykład:

  • Generuj więcej sprzedaży i zwiększ bazę klientów.
  • Zwiększ ruch w swoim sklepie (poprzez prowadzone przez nas kampanie).
  • Zmaksymalizuj zwrot z inwestycji w wydatki marketingowe (takie jak PPC, marketing afiliacyjny, e-mail marketing czy pozycjonowanie) dzięki naszemu wsparciu optymalizacyjnemu.
  • Popraw doświadczenie użytkowników, a co za tym idzie spraw by polecali Twój sklep.
  • Popraw użyteczność sklepu poprzez testy wielowymiarowe, które możemy przeprowadzać.
  • Skup się na tym na czym się znasz, a marketing twojego sklepu zostaw nam – specjalisto! Ty rozwijaj bazę produktową, relacje z partnerami oraz zajmij się logistykom, a resztę zostaw nam.
  • Zyskaj czas - rozpoczynając współpracę masz pewność, ze zajmiemy się wszystkim.
  • Zyskaj dostęp do konsultanta - wyróżnia nas to, że oprócz prac nad sklepem w każdej chwili służymy naszym klientom radą. Z przyjemnością odpowiadamy na pytania i pomagamy podejmować właściwe decyzje e-marketingowe.

Jako agencja e-commerce generujemy sprzedaż w e-commerce, pomagamy, doradzamy. Dajemy elastyczność i partnerskie podejście!

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.
kontakt // ideoforce.pl