Kampanie promujące aplikacje

Wyróżnimy atuty Twojej aplikacji mobilnej i zwiększymy jej rozpoznawalność. Kampanie promujące aplikacje Google Ads sprawią, że aplikacja będzie cieszyła się zainteresowaniem, a to przełoży się na pobrania i aktywność użytkowników.

Coraz więcej użytkowników rezygnuje z przeglądania serwisów na rzecz korzystania z aplikacji mobilnych. Są wygodne, szybko działają i można z ich pomocą kupować. W wielu branżach posiadanie aplikacji staje się coraz popularniejsze, ale nawet dobry produkt potrzebuje reklamy. Pomożemy Ci wypromować Twoją aplikację.

Renata Grodzka
Renata Grodzka
Account Manager
  • tel. 601 240 168
Napisz do mnie

Aplikacje mobilne

W ciągu ostatnich lat rozwój technologii mobilnej nabrał niesamowitego tempa, czyniąc ją jednocześnie przystępną dla wszystkich. Liczba aktywnych użytkowników smartfonów i tabletów z roku na rok jest większa i nic nie wskazuje na zatrzymanie tego trendu.

Wraz z urządzeniami mobilnymi rozwinął się rynek aplikacji mobilnych. Aplikacje dostarczają użytkownikom rozrywki, służą im komunikacji, szukania informacji, kupowania itd. Umownie można podzielić je na 2 kategorie – aplikacje tworzone w celach zarobkowych i adresowane do szerokiego grona odbiorców oraz aplikacje przygotowywane przez marki dla klientów. W tym drugim przypadku stanowią bardzo często wartość dodaną do marki. Ułatwiają przeglądanie oferty i kontakt z firmą. Aplikacja, jak każdy produkt potrzebuje reklamy, dlatego Google Ads oferuje kampanie promujące aplikacje mobilne.

Promocja aplikacji mobilnych

Samo posiadanie przez markę aplikacji mobilnej nie wystarczy do tego, aby użytkownicy zdecydowali się na jej zainstalowanie. Jednym ze sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej jest kampania reklamowa w ramach Google Ads (dawniej Google AdWords). Aplikację możemy promować w wyszukiwarce, Google Play i innych aplikacjach, w YouTube i sieci reklamowej Google. Kampanie promujące aplikacje tym różnią się od innych kampanii Google Ads, że nie wymagają przez nas opracowania projektu reklamy.

Google wykorzystuje propozycje tekstów reklamy wraz z dostępnymi na stronie informacjami o aplikacji, tworząc różne formaty reklam. System testuje różne kombinacje reklam ustalając automatycznie kierowanie i stawki na podstawie wybranego przez reklamodawcę tekstu, stawki początkowej i budżetu oraz informacji o językach i lokalizacji.

Każda firma, która chce wypromować swoją aplikację, realizuje swój plan marketingowy. Google Ads daje możliwość wyboru celu kampanii, która przyczyni się osiągania celów reklamodawcy. Kampanię promującą aplikację możemy optymalizować pod kątem:

  • liczby instalacji – stawki i kierowanie kampanii optymalizowane są w celu uzyskania jak największej liczby pobrań lub instalacji i wykonania określonej akcji.
  • liczby działań w aplikacji – optymalizacja nakierowana jest na pozyskanie wartościowych użytkowników, a zdarzeniem konwersji jest kluczowe działanie w aplikacji.
  • wartości działania w aplikacji – reklama kierowana jest do użytkowników, którzy potencjalnie mają szansę z czasem stać się dla firmy źródłem przychodów.
     
Wypromujemy każdą aplikację mobilną!

Zalety kampanii promujących aplikacje

Promowanie aplikacji w ramach Google Ads daje wiele możliwości łączenia zasobów reklamowych. Przedstawiamy funkcjonalności systemu, dzięki któremu stworzymy kampanię promują aplikację:

  • Optymalizacja reklamy i stawek pod kątem celów marketingowych – reklamodawca decyduje o celu, pod który będziemy udoskonalać działania (instalacja aplikacji, działania w aplikacji czy wartość działania).
  • Miejsca docelowe o największym potencjale – system automatycznie kieruje reklamę do miejsc, w których istnieje największa szansa na zrealizowanie celu kampanii.
  • Wykluczenie stron internetowych i aplikacji – możemy wybrać konkretne strony, na których nie pojawi się reklama.
  • Różne formaty i sieci – system stworzy reklamę na podstawie otrzymanych danych (np. propozycja tekstu) i dostosuje do miejsca, w którym się pojawi.
  • Automatyczne ustalanie stawek – reklamy wyświetlane są na zmianę, co wiąże się z dostosowaniem stawek, tak by częściej wyświetlać te skuteczniejsze.

Status Google Partner PREMIER

Ideo Force od wielu lat posiada status Google Partner PREMIER. Status ten jest potwierdzeniem naszej wiedzy i umiejętności w zakresie Google Ads i tego, że grono naszych klientów stale się powiększa. Wzrost dotyczy również zysków, które mają odzwierciedlenie w korzyściach dla obu stron – klientów i naszej. Status Google Partner PREMIER to prestiżowy certyfikat, którym mogą poszczycić się tylko najlepsze firmy w branży.

Współpraca z nami oznacza pewność, że usługa prowadzona jest na najwyższym poziomie, a konsekwencją podejmowanych działań jest maksymalna efektywność kampanii. Powierzaj swoje interesy, tym którzy widza jak o nie zadbać. Google to potwierdza!

Jak pracujemy?

Aplikacje mobilne uzupełniają strategię marketingową. Warto zaznaczyć, że mogą służyć różnym celom, a także ułatwiać zarządzanie firmą. Stąd też rosnącą popularnością cieszą się aplikacje typowo biznesowe. Dobrze zaprojektowane aplikacje mobilne dla firm potrafią przynieść wymierne zyski oraz zwiększyć efektywność wykorzystywanych w firmie rozwiązań jak np. Intranetu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnego biznesu, we współpracy z Ideo oferujemy nowoczesne rozwiązania mobilne.

Tworzymy od podstaw kampanię promującą aplikację na istniejącym już koncie Google Ads naszego Klienta lub zakładamy nowe. Dodajemy wybrane przez Klienta teksty oraz elementy złożone z zasobów takich jak film, obraz i HTML5. Ustawiamy poszczególne parametry, a także konfigurujemy śledzenie konwersji w zależności od celu kampanii, co pozwoli uzyskać dane grupujące użytkowników na podstawie zachowania sprzyjającego jego realizacji. Pomagamy Klientom w wyborze celu, który w największym stopniu będzie wspomagał ich politykę biznesową. Dla niektórych firm będzie to pobranie aplikacji przez jak największą liczbę użytkowników, inne z kolei mogą oczekiwać działań w aplikacji. Jesteśmy w stałym kontakcie z Klientem, na bieżąco przekazując mu informacje o przebiegu kampanii.

promocja aplikacji

Zapytaj o ofertę
 

 

Google Ads - komponenty

Audyt konta Google Ads to proces oceny skuteczności, konfiguracji oraz prowadzonych kampanii. Audyt może ujawnić bolesne ukryte problemy, które należy rozwiązać. Zidentyfikowane problemy należy poprawić.
Jest to format reklamy, który pojawia się w Gmailu nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Reklamy są wyświetlane na karcie promocji kont Gmail wśród innych e-maili przesortowanych przez Google.
Kampanie reklamowe oparte na banerach to rozwiązanie znane i chętnie wykorzystywane od lat. Dobór odpowiednich dla grupy docelowej portali pozwala dotrzeć z komunikacją do konkretnych odbiorców.
Google Merchant Center to narzędzie, które pozwala w automatyczny sposób przesyłać do Google dane o produktach w Twoim sklepie online, a następnie wyświetlać je w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy. Przygotowujemy konto od samych podstaw.
YouTube rozrósł się do ogromnych rozmiarów, pokazując jednocześnie jak popularną formą komunikacji jest wideo. Wiele firm na całym świecie zdaje sobie z tego sprawę i wykorzystuje ten kanał do promocji swojej marki. YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie.
Jest to usługa porównywania cen. Reklamy produktowe w wyszukiwarce Google są wyświetlane w imieniu sprzedawców za pośrednictwem podmiotów świadczących usługę. odsyła zainteresowanego użytkownika do sklepu, gdzie może dokonać zakupu.
Remarketing jest jednym z najefektywniejszych narzędzi jakie udostępnia Google Ads. Dzięki niemu komunikacja kierowana jest do użytkowników, którzy mieli już kontakt z marką w sieci – np. odwiedzili stronę lub sklep online.
Jest to narzędzie reklamowe Google służące do reklamowania aplikacji w wyszukiwarce Google, Google Play, YouTube, Gmail i sieci reklamowej Google przy użyciu wspólnego zestawu reklam i celów biznesowych.
Linki sponsorowana są obecnie jedną z najbardziej skutecznych form reklamy w wyszukiwarce. Dzięki właściwie dobranym słowom kluczowym, ich przekaz jest dopasowany do oczekiwań odbiorcy.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas

Dlaczego my?

Nasi certyfikowani specjaliści, dzięki planowanym strategiom zwiększą sprzedaż Twoich produktów i usług, dotrą do precyzyjnie określonej grupy klientów, poprawią konwersję oraz zapewnią efektywne wykorzystanie budżetu.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który jest również doradcą marketingowym.

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.

Wszyscy nasi menedżerowie mają doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu kampaniami Google Ads.

Posiadamy wiedzę na temat projektowania stron internetowych, dlatego możemy stworzyć nowe funkcjonalności.

Dostosowujemy się do modelu i stylu komunikacji klienta (np. ticketowanie w Redminie, Asana).

Nasze kompetencje potwierdzone są certyfikatami: Google Premier Partner i Facebook Business Partners.

W naszym zespole są także programiści, graficy, copywriterzy i administratorzy.

Wśród naszych klientów są liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie.