Bing Ads

Reklama w Bing jest istotnym uzupełnieniem kampanii reklamowych w Google Ads.

System reklamowy Bing Ads jest analogicznym rozwiązaniem do Google Ads. Umożliwia prezentowanie reklam użytkownikom korzystającym z wyszukiwarki Bing. Promocja w sieci Bing Network jest istotna dla reklamodawców chcących dotrzeć do potencjalnych klientów w krajach takich jak: Stany Zjednoczone, Japonia, Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Kanada, Korea Południowa, Australia. W chwili obecnej reklama nie jest dostępna na Polskim rynku.

Paweł Korniak
Paweł Korniak
Business Development Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 208)
Napisz do mnie

Reklama w Bing

System reklamowy Bing Ads umożliwia korzystanie z kilku typów reklam:

  • reklamy tekstowe w wyszukiwarce,
  • dynamiczne reklamy tekstowe w wyszukiwarce,
  • reklamy produktowe,
  • reklamy natywne Microsoft Audience Ads,
  • reklamy zachęcające do instalacji aplikacji mobilnych.

Powyższe typy reklam są wykorzystywane w kampaniach realizowanych w wyszukiwarkach Bing, Yahoo, MSN i u partnerów oraz w sieci witryn contentowych. Podobnie jak w przypadku Google, Bing Ads również oferuje rozwiązania remarketingowe.

W zakresie uzupełniających informacji dodawanych do reklam mamy dostępne następujące rozszerzenia: lokalizacji, połączeń telefonicznych, linków do podstron, obrazów, aplikacji, opinii.

W przypadku rynków, na których dostępne są reklamy Bing Ads jest to doskonałe rozwiązanie pozwalające zdywersyfikować źródła pozyskiwania potencjalnych klientów dla reklamodawców.

Zalety Bing Ads

  • Niższy koszt za kliknięcie – CPC w Bing Ads jest średnio o kilkanaście procent niższy, niż w przypadku Google Ads.
  • Wyższy współczynnik konwersji – w wielu branżach reklamy w wyszukiwarce Bing zapewniają wyższy współczynnik konwersji, niż w przypadku Google.
  • Możliwość importu kampanii z Google Ads – system Bing Ads daje możliwość prostego kopiowania kampanii.
  • Mniejsza konkurencja – z racji tego, że Bing jest wyszukiwarką mniej popularną od Google, ilość konkurujących ze sobą reklamodawców jest również zdecydowanie niższa.

 

Zapytaj o ofertę na kampanie w Facebook Ads!

Obsługa Bing Ads

Pierwszym krokiem w przypadku reklamy w wyszukiwarce Bing, tak jak w przypadku każdego innego działania w zakresie performance marketingu, jest precyzyjne ustalenie z klientem celów i podmiotu kampanii oraz zapewnienie narzędzi pomiaru efektywności prowadzonej kampanii na podstawie wybranych wcześniej wskaźników.

Po określeniu planowanego budżetu oraz czasu realizacji kampanii przygotowywany jest harmonogram i określane są grupy docelowe, na których będzie realizowana kampania. Ostatni krok przed uruchomieniem kampanii to przygotowanie samych kreacji oraz określenie częstotliwości ich zmiany i sposobu testowania skuteczności każdej z nich. Na bieżąco analizujemy rezultaty działań i od razu reagujemy na wszelkie zmiany. Aby usprawnić proces realizacji projektu, jesteśmy w stałym kontakcie z Klientem. 

Dlaczego Ideo Force?

  • Działamy kompleksowo. Konfigurujemy wszelkie narzędzia związane z tematyką Bing Ads.
  • Nasze kampanie realizowane są przez osoby ze specjalistyczną wiedzą, znajomością mediów społecznościowych i doświadczeniem zdobytym przy setkach projektów, co przekłada się na wymierne efekty w kampanii.
  • Mamy na koncie zrealizowanych ponad 1000 projektów e-marketingowych.
  • Każdy Klient posiada swojego indywidualnego opiekuna, łączącego role kierownika projektów oraz doradcy marketingowego i biznesowego. 
  • Gwarantujemy stały kontakt z opiekunem i bieżąc raportowanie postępu prac.
  • Za pomocą odpoweidnich narzędzi stale analizujemy postępy uruchomionej kampanii reklamowej. 
  • Posiadamy kreatywny team grafików oraz copywriterów, którzy tworzą angażujący content. 
  • Skupiamy się przede wszystkim na korzyściach klienta wyrażonych w złotówkach.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy na rynku w Polsce i Europie - np.: Wolters Kluwer, Dyduś, ParadiseBaby, Melvit, Cobi, Szynaka Meble. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Zapytaj o ofertę