Prowadzenie social media

Przeciętny użytkownik internetu korzysta średnio przez 2 godziny dziennie z mediów społecznościowych. Jak zatem przełożyć naszych fanów na klientów?

Social media to obecnie najdynamiczniej rozwijający się kanał marketingu internetowego, dlatego warto zadbać o wizerunek swojej firmy właśnie w serwisach społecznościowych.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 190)
Napisz do mnie

Social media

Obecnie aktywność marek w social mediach jest już niemal obwiązkowa. Swoje profile prowadzą nie tylko duże brandy ale też małe i średnie firmy, które doceniły ich potencjał. Samo publikowanie postów już nie wystarczy – kluczowe jest budowanie społeczności i angażowanie jej poprzez serwowanie wartościowego i intersującego contentu.

W ramach naszych działań oferujemy aktywne prowadzenie profili w mediach społecznościowych, które wykreują pozytywny wizerunek Twojej marki w sieci i przełożą się na wzrost świadomości użytkowników internetu na temat produktów czy usług, które sprzedajesz.

Obecnie najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce jest nadal Facebook dlatego obecność w tym serwisie jest praktycznie obowiązkowa. Z przeprowadzonego przez nas badania, wśród użytkowników mediów społecznościowych, wynika że przeciętna osoba korzysta aktywnie z co najmniej dwóch serwisów. Dlatego oprócz działań na Facebooku, marki powinny być obecne również w innych serwisach dopasowanych do grupy docelowej.

Nasze działania w ramach usługi prowadzenia stron firmowych w mediach społecznościowych wpływają bezpośrednio na zwiększenie zaangażowania użytkowników SoMe, wzrostu liczby osób lubiących lub obserwujących profil, zwiększania rozpoznawalności brandu, która ma coraz większe znaczenie także w przypadku pozycjonowania strony www. Im więcej osób będzie wyszukiwać Twój brand w wyszukiwarce Google tym większa szansa, że strona będzie pojawiać się wyżej w wynikach wyszukiwania. Prowadzenie profili w mediach społecznościowych w efekcie prowadzi do pozyskania większej liczby konwersji i rozwoju biznesu.

Dlaczego warto być aktywnym?

  • Dotarcie do potencjalnych klientów – z samego Facebooka w Polsce korzysta obecnie ponad 20 milionów użytkowników internetu w Polsce, są wśród nich także Twoi klienci.
  • Budowanie świadomości marki – dzięki nieograniczonym możliwościom publikacji contentu oraz różnorodności form od statycznych postów, poprzez video, relacje czy transmisje na żywo mamy możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców.
  • Interakcja z użytkownikami w czasie rzeczywistym tylko media społecznościowe dają możliwość natychmiastowej reakcji na zapytania i potrzeby naszych potencjalnych klientów.
  • Budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki oraz ambasadorów marki w mediach społecznościowych mamy możliwość uzyskania od razu feedbacku od naszej społeczności, poprzez odpowiedni obór narzędzi jesteśmy w stanie angażować i budować zaufanie do naszej marki.
  • Możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej dzięki możliwościom reklamowych oferowanym przez serwisy społecznościowe możemy bardzo precyzyjnie targetotwać nasze komunikaty i docierać do ściśle określonej grupy odbiorców.
  • Wzrost ruchu na stronie internetowej – zaangażowanie użytkowników w mediach społecznościowych przekłada się w późniejszym okresie czasu na wzrostu ruchu na stronie www, internauci poszukując w sieci informacji na temat naszej marki w naturalny sposób trafią na stronę internetową.
  • Rozwijanie sprzedaży – budowanie zaangażowania, pozyskiwanie ambasadorów marki, szeroka komunikacja przekłada się na wzrost zainteresowania użytkowników produktami lub usługami, a w efekcie na wzrost sprzedaży.



 

Poprowadzimy Twój profil w mediach społecznościowych!

Jak działamy?

Właściwą obsługę profilu musi poprzedzić przekazanie niezbędnych materiałów przez Klienta oraz ustalenie ostatecznego kształtu publikowanych treści. Pracę rozpoczynamy od spotkania warsztatowego z klientem, na którym doprecyzowujmy kształt strategii działania, cechy komunikacji, zakres tematyczny publikowanych treści.

Z klientami pracujemy z reguły w sprintach tygodniowych. Każdy cykl składa się z kilku stałych etapów. Na koniec miesiąca przygotowywany jest raport z efektów uzyskanych na profilu.

Do obsługi każdego Klienta dedykowany jest zespół projektowy. W jego skład wchodzi Account Manager, Social Media Manager, Creative and Content Manager, Copywriter oraz Grafik.
 

prowadzenie profili w social media

Dlaczego my?

  • Już ponad 18 lat pomagamy naszym klientom zaistnieć w internecie.
  • Zrealizowaliśmy już ponad 1000 projektów e-marketingowych, w tym również projekty z obszaru social media.
  • Prowadzimy z sukcesami skuteczną komunikację marek w social media  - prowadzone przez profile niejednokrotnie trafiały na listę najbardziej angażujących w swojej kategorii wg rankingu Sotrender.
  • Wykorzystujemy wiele serwisów społecznościowych do prowadzenia zróżnicowanej komunikacji.
  • Posiadamy wysokie kwalifikacje - oprócz wiedzy i kompetencji w zakresie prowadzenia profili w social media w naszym zespole posiadamy zespół kreatywny odpowiedzialny za stworzenie koncepcji komunikacji oraz grafików odpowiedzianych za kreacje.
  • Każdy klient posiada swojego indywidualnego opiekuna, który łączy role kierownika projektów oraz doradcy marketingowego. Account Manager odpowiada za bieżącą komunikację z klientem oraz koordynację wszystkich prac w zespole projektowym.
  • W naszej pracy wykorzystujemy szereg narzędzi wspierających skuteczną komunikację w social media m.in. takich jak: SentiOne, Brand24, Sotrender i wiele innych.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce oraz Europie: Signia Hearing, Pratt & Whitney, Blanx, Uczelnia Techniczno – Handlowa, Bratex i wiele innych Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Oferujemy obsługę profili w serwisach społecznościowych:

Facebook

Największy serwis społecznościowy w Polsce. W ramach współpracy proponujemy kompleksowe prowadzenie fanpage (pisanie postów, tworzenie grafik, publikacja, budowanie społeczności, optymalizacja fanpage, promocja). Posty mogą mieć różną formę w zależności od ustalonej strategii. Prowadzenie działań marketingowych, a w szczególności działań wizerunkowych wymaga ustalenia harmonogramu. Nasze działania opierają się na ustalonym planie, obserwacji konkurencji oraz monitoringu trendów zarówno na światowych marek jak i dla konkretnej branży dla której prowadzimy profil.

Instagram

Razem z Facebookiem platforma ta umożliwia szybką, skuteczną, spersonalizowaną komunikację i dotarcie do ogromnej grupy odbiorców. Z Facebooka oraz z Instagrama korzysta dzisiaj na co dzień około 2,5 miliarda osób, które nie tylko śledzą aktywność swoich znajomych, ale i wchodzą w interakcje z ulubionymi markami. To aplikacja, której największa siła tkwi w atrakcyjnym wizualnie contencie. W ramach działań mamy możliwość również uruchomienia Instastories (Instagram relacje), czyli funkcji, która notuje świetne wyniki, a użytkownicy bardzo chętnie je przeglądają.

LinkedIn

Serwis, który łączy ludzi przede wszystkim na gruncie zawodowym. W LinkedIn użytkownicy inwestują czas, w celu ulepszenia swoich umiejętności, poszerzenia wiedzy zawodowej, budowy sieci kontaktów, a także szukania okazji zawodowych. Co jest bardzo ważne, to zaufanie użytkowników wobec LinkedIn i serwowanych na nim treści jest wysokie. Regularne publikowanie wartościowych i merytorycznych treści na tym serwisie pozwala na zbudowanie wizerunku eksperta w swojej dziedzinie i przekłada się na ogromne zaufanie naszych potencjalnych klientów.

Zapytaj o ofertę