Pozycjonowanie stron internetowych Kielce

82% użytkowników mobilnych wyszukuje firm za pomocą usługi "zobacz w pobliżu". 

Marketing internetowy to szerokie pojęcie, na które składa się między innymi optymalizacja strony www pod wyszukiwarki internetowe. Doświadczenie, jakie mamy w branży e-marketingowej i e-commerce pozwala nam na skuteczne pozycjonowanie, w tym również pozycjonowanie lokalne.

pozycjonowanie stron kielce

Paweł Kotowicz
Paweł Kotowicz
Account Manager w Ideo Force
  • +48 41 20 10 728 (wew.: 246)
Napisz do mnie

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie ma na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Najczęściej działania poprawiające pozycję w wynikach wyszukiwania związane są z Google. Jest to najpopularniejsza wyszukiwarka nie tylko w Polsce, ale i na świecie. W przeciwieństwie do linków sponsorowanych (reklama Google Ads), które widoczne są od razu po uruchomieniu kampanii, efektów pozycjonowania strony internetowej nie zobaczymy od razu.

Na pozycjonowanie stron internetowych wpływają działania SEO, linkowanie i algorytm trust rank. SEO, czyli optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek dotyczy wszystkiego, co znajduje się na stronie (np. treści i słów kluczowych, kodu witryny) oraz poza nią (np. informacje z social media). Link building to pozyskiwanie wartościowych linków kierujących na stronę, a takie znajdują się na forach czy blogach, oraz poprawne linkowanie w obrębie witryny. Na trust rank wpływa posiadanie przez stronę certyfikatu SSL, wiek witryny czy treści.

Pozycjonowanie sklepów internetowych w Kielcach

Widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania jest niezbędna do tego, aby móc dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów. Pozycjonowanie serwisów w e-commerce to inaczej pozycjonowanie firmy w świadomości konsumentów. 

Wysokie pozycje w Google to efekty takie, jak:

  • Zwiększone wyniki sprzedaży.
  • Zyskanie przewagi konkurencyjnej.
  • Budowanie zaufania potencjalnych klientów.
  • Zainteresowanie Twoją ofertą użytkowników.
  • Pozyskanie nowych klientów. 
  • Promocja firmy w Internecie.

Strona e-commerce może być pozycjonowana w sposób szeroki lub tradycyjny. Do fraz kluczowych tradycyjnych zaliczamy te, które mają nie więcej, niż dwa słowa. Z uwagi na dużą konkurencyjność, ich cechą jest niska siła przebicia oraz wyższa objętość wyszukiwania i większy koszt. Jeśli widzimy więcej, niż dwa słowa kluczowe, mamy do czynienia z typem pozycjonowania szerokiego, znanego pod nazwą długiego ogona (long tail). W tym przypadku sprawa ma się nieco inaczej. Dotarcie do klienta jest łatwiejsze, objętość wyszukiwania jest niższa, a cena wypozycjonowania jednej frazy mniejsza.  

Wypozycjonujemy stronę internetową z Kielc!

Pozycjonowanie stron Kielce

Jak użytkownicy szukają lokalnych usług dotyczących pozycjonowania w Kielcach? Oczywiście za pomocą fraz regionalnych. Dość istotne jest to, że wielu przedsiębiorców prowadzących biznes w konkretnym mieście lub regionie (np. restauracja, salon meblowy, usługi fryzjerskie), nie zawsze ma stronę internetową. Część firm rozważając pozycjonowanie w wyszukiwanie Google, dopiero decyduje się na stworzenie strony internetowej. Widać to po najczęściej używanych frazach w Google na przykładzie Kielc:

  • pozycjonowanie stron Kielce,
  • Kielce pozycjonowanie stron,
  • pozycjonowanie Kielce,
  • pozycjonowanie lokalne,
  • pozycjonowanie stron w Kielcach, 
  • tworzenie stron internetowych Kielce,
  • strony www Kielce,
  • strony internetowe Kielce,
  • agencja SEO Kielce,
  • tworzenie stron www.

Pozycjonowanie lokalne umożliwia internautom szybkie odnalezienie firmy w Google. Obok prowadzenia działań typowo pozycjonerskich, konieczne będzie założenie wizytówki w Google Moja Firma. Wpływ na wynik wyszukiwania będzie miała włączona na urządzeniu usługa lokalizacyjna, historia lokalizacji i adres IP użytkownika. 

pozycjonowanie w kielcach

Jak pracujemy?

Punktem wyjściowym jest audyt SEO – analiza witryny pod kątem wyszukiwarek. Mając pełne dane o stronie, opracujemy plan działania. Pozycjonowanie stron internetowych obejmuje wybór typu pozycjonowania (szerokie lub tradycyjne) i realizację usługi zgodnie z przyjętym rozwiązaniem. Oczywiście bierzemy pod uwagę rodzaj witryny, np. pozycjonowanie sklepów w wyszukiwarce Google wymaga podejścia skoncentrowanego na uzyskaniu jak największej przewagi konkurencyjnej, którą odzwierciedla sprzedaż. Ponadto wybranie, wdrożenie i optymalizację fraz kluczowych, przygotowanie treści, dostosowanie strony www pod mobile. 

Klientowi, który decyduje się na pozycjonowanie lokalne zakładamy wizytówkę firmy w Google i zapewniamy zarządzanie nią. Content to jeden z ważniejszych czynników wpływających na pozycjonowanie strony. Spełnia dwie funkcje: ma służyć użytkownikom i wspomagać SEO. Jakie treści przygotowujemy na strony naszych klientów? Przede wszystkim zgodne z wymogami pozycjonowania, ale teksty pisane przez copywriterów Ideo Force są również:

  • oryginalne,
  • wartościowe merytorycznie,
  • interesujące,
  • wysokiej jakości,
  • dopasowane do koncepcji strony,
  • zgodne z polityką firmy,
  • angażujące.
Zapytaj o rozwiązanie dedykowane dla Ciebie 

Pozycjonowanie stron Kielce – ile kosztuje?

Proces pozycjonowania firmy w wyszukiwarce Google ma na celu zwiększenie widoczności strony i utrzymanie wysokiej pozycji w wynikach. Z uwagi na jego złożoność, cena ustalana jest indywidualnie. Przygotowanie pełnej oferty wraz z kosztami, możliwe jest po uzyskaniu dokładnych informacji o działaniach klienta oraz jego konkurencji. 

Co wpływa na cennik pozycjonowania? Przede wszystkim są to czynniki takie, jak: rodzaj branży i skala działalności firmy (rynek lokalny, ogólnopolski, międzynarodowy), typ serwisu (np. rozbudowany e-commerce, e-sklep z małym asortymentem, tradycyjna strona www), dotychczasowa pozycja strony w wyszukiwarce i jej historia (data powstania, wdrażane rozwiązania) narzędzia, specjaliści zaangażowani w poszczególne zadania, częstotliwość raportowania, czas współpracy agencji i marki, założenia dotyczące oczekiwanej pozycji strony w Google lub innej wyszukiwarce.  

W pozycjonowaniu płaci się za:

  • Audyt SEO, który jest podstawą do poznania sytuacji i opracowania strategii działania.   
  • Linkowanie wewnętrzne i pozyskiwanie linków na innych witrynach (blogi, fora, itp.).
  • Wybór i wdrożenie fraz kluczowych oraz ich późniejszy monitoring, tak by móc prowadzić prace na podstawie słów o największym potencjale.  
  • Konfigurację narzędzi wraz ich późniejszą obsługą.
  • Przygotowanie i optymalizację treści, a także właściwe rozmieszczenie słów kluczowych na stronie.
  • Analizę, która prowadzona na bieżąco daje pełny wgląd efektywność przyjętych założeń.  
  • Przygotowanie raportów o przebiegu prac i wynikach.
  • Dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych, w tym zadbanie o funkcjonalność strony, responsywność i szybkość.    

Chcesz poznać cenę usługi? Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną ofertę.

Porozmawiajmy o pozycjonowaniu Twojej strony internetowej!

Pozycjonujemy strony internetowe w całej Polsce

Prowadząc biznes, nie zamykaj się na jedno miasto. Zadbaj o rozpoznawalność swojej marki również w innych regionach Polski, co z pewnością przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i zysków. Doskonale wiemy, jak wypromować biznes w każdym miejscu Polski. Zobacz, jak realizujemy pozycjonowanie dla innych miast:

Dlaczego Ideo Force?

  • Już kilkanaście lat prowadzimy usługi w zakresie marketingu internetowego, e-commerce, w tym pozycjonowania stron i sklepów online.
  • Korzystamy z przyjaznych technik pozycjonowania, w zgodzie z wytycznymi Google.
  • Kielce i inne miasta mogą korzystać z naszych usług – specjalizujemy się pozycjonowaniu na rynek lokalny.
  • Budujemy pozycję marek w wyszukiwarce, wzmacniając ich znaczenie na rynku zarówno przez pozycjonowanie, jak i reklamę. Jesteśmy specjalistami od Google Ads - nasi pracownicy regularnie szkolą się z najnowszych form promocji.  
  • Nasz zespół ma rozległe doświadczenie i wiedzę z obszaru marketingu online. Naszą mocną stroną jest nie tylko pozycjonowanie serwisów, ale tworzenie stron www, kreacje graficzne, copywriting czy zarządzanie witrynami.
  • Zwiększamy sprzedaż w e-commerce, budujemy rozpoznawalność w sieci, kształtujemy wizerunek marek.
  • Nasi klienci współpracują z  indywidualnym opiekunem, który dba o każdy aspekt projektu (SEO, content, programistyka, linkowanie), pełniąc również rolę doradcy w sprawach marketingu internetowego.  
  • W pracy, korzystamy z wielu narzędzi (m.in.: MajesticSEO, SurferSEO, Google Search Console, Ahrefs), które pozwalają nam na pracę uwzględniająca wszystkie aspekty pozycjonowania  i tym samym maksymalną skuteczność mająca odzwierciedlenie w wynikach.  
  • Naszymi klientami są marki odnoszące sukcesy, zarówno w Polsce, jak i w Europie. Wśród nich są: Wolters Kluwer, iParts, NC Investment, Wapteka, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie?

  • Długotrwały efekt
  • Niski koszt pozyskania ruchu
  • Docieranie do wartościowych użytkowników
  • Wysoki współczynnik konwersji
  • Zaznaczenie pozycji rynkowej
  • Skalowalność
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron, performance marketingu, social media marketingu oraz poprawie użyteczności. Kompleksowo obsługujemy e-commerce. Dobieramy najlepsze rozwiązania oraz nieustannie służymy naszą radą, wiedzą i doświadczeniem.

Pozycjonowanie - komponenty

Audyt SEO, to profesjonalna analiza strony internetowej. Przeprowadzamy go w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie i przy pomocy specjalistycznych narzędzi. Badamy wszystkie parametry, wpływające na pozycjonowanie strony. Jednocześnie sprawdzamy, jak wygląda sytuacja w branży, w której działasz Ty i Twoja konkurencja. Dzięki temu zdobywamy szersze spojrzenie na problem.
Pozycjonowanie szerokie jest szczególnie efektywne w przypadku sklepów online czy serwisów z bardzo dużą ilością podstron i regularnie uaktualnianymi treściami. Przed rozpoczęciem działań przygotowujemy listę schematów i kombinacji fraz kluczowych, które są wyszukiwane przez użytkowników i na które serwis będzie pozycjonowany.
W celu precyzyjnego trafienia do wybranej grupy klientów i zainteresowania ich ofertą, konieczne jest efektywne pozycjonowanie serwisu i zdobycie wysokich miejsc w wyszukiwarkach internetowych. Sklepy internetowe, które często sprzedają te same produkty co inne ecommercy, często borykają się z problemem przebicia się nad konkurencję. W zależności od sklepu stosujemy kilka różnych technik pozwalających na osiągnięcie sukcesu.
Bez unikalnej i wartościowej dla użytkowników treści skuteczne pozycjonowanie jest niemożliwe. W ramach usługi copywritingu SEO oferujemy tworzenie treści przeznaczonych do publikacji w serwisach zewnętrznych (w ramach pozyskiwania linków pod pozycjonowanie), przygotowanie treści na stronę www lub ich przeredagowanie z uwzględnieniem czynników SEO (np. artykułów na bloga).
Wzrost liczby użytkowników smartfonów sprawił, że Google wprowadził algorytm Mobile First-Index. Oznacza to, że właściciele stron internetowych chcąc wyświetlać się wyżej muszą również zadbać o wersję na telefony komórkowe i tablety. Kompleksowo dbamy o optymalizację witryny dla użytkowników tych urządzeń, przygotowujemy pełny audyt, tworzymy odpowiedni content, wybieramy celne frazy kluczowe i na nie pozycjonujemy witrynę.
Celem pozycjonowania lokalnego jest wypromowanie stron internetowych, które przedstawiają produkty lub świadczą usługi w okolicy, w której użytkownik obecnie się znajduje. W pierwszej kolejności naszej pracy poznajemy cele i wymagania klienta, a następnie przeprowadzamy audyt SEO, który daje nam wskazówki do dalszych działań. Następnie tworzymy strategię pozyskania wartościowych odnośników lokalnych, którą kolejno skrupulatnie realizujemy i raportujemy.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.