Pozycjonowanie stron internetowych Kraków

Prawie 80% użytkowników skupia się jedynie na wynikach organicznych.

Marketing internetowy obejmuje działania zakresu SEO. Pozycjonowanie firmy w wyszukiwarce jest jednym ze skutecznych i trwałych sposobów na zbudowanie rozpoznawalności w Internecie. Wysoka pozycja strony www nie tylko generuje ruch, ale wpływa na konwersję, która często kończy się sprzedażą.

pozycjonowanie kraków

Tomasz Kwiatkowski
Tomasz Kwiatkowski
Account Manager w Ideo Force
  • 12 37 64 826 (wew.: 291)
Napisz do mnie

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie to działania obejmujące SEO, link building i trust rank. Jednak jeszcze przez rozpoczęciem pracy konieczne jest skorzystanie z usługi prowadzonej w ramach pozycjonowania, mianowicie audytu SEO. W jego zakres wchodzi analiza czynników on-site (np. słowa kluczowe, nagłówki, kod HTML) i off-site (np. linki prowadzące do strony).

SEO to optymalizacja strony pod wyszukiwarki internetowe, link building to linki udostępnianie na innych stronach oraz prawidłowe linkowanie wewnątrz witryny, a trust rank jest współczynnikiem określającym stopień zaufania Google do witryny. Wszystkie te składowe są niezwykle ważne i nie możemy dopuścić do zaniedbania któregokolwiek z nich.

Pozycjonowanie stron internetowych w Google daje firmom szerokie możliwości realizacji celów związanych z prowadzeniem biznesu.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Strony internetowe różnią się od siebie, nie tylko strukturą, ale rodzajem świadczonych usług. Jednak każda ze stron ma na celu sprzedawanie - usług, produktów, informacji oraz budowanie lojalności, zaangażowania, wzbudzanie zainteresowania. Strona firmowa ma przyciągać uwagę potencjalnego nabywcy. Sprzedaż w przypadku stron internetowych jest pojęciem szerokim. Obok standardowych witryn, firmy prowadzą swoją działalność w ramach e-commerce

Samo prowadzenie strony internetowej nie wystarczy do odniesienia sukcesu. Witryna musi być widoczna w wynikach wyszukiwania. Sklepy online, bez względu na skalę działalności i oferowany asortyment, aby sprzedawać, powinny przede wszystkim podejmować działania zmierzające do poprawy i umocnienia pozycji witryny w wyszukiwarce. Marki chcąc przyciągać nowych klientów, decydują się na podjęcie wysiłków zmierzających do poprawy pozycji witryny w wyszukiwarce Google i tym samym zwiększenia przewagi konkurencyjnej.

Pozycjonowanie strony internetowej e-commerce wymaga nieco innego podejścia, niż ma to miejsce w przypadku stron nie będących sklepami. W tej sytuacji świetnie sprawdza się metoda pozycjonowania szerokiego (long tail, czyli na tzw. długi ogon). Słowa kluczowe z długiego ogona to wyrażenia szczegółowe, które w pełni formułują potrzebę użytkownika. Z uwagi na to, że są one wpisywane przez konsumentów mających w miarę zdefiniowaną potrzebę zakupową, jest pewne, że wynik wyszukiwania będzie odpowiadał ich oczekiwaniom. Natomiast wyrażenia złożone z jednego lub dwóch słów (pozycjonowanie tradycyjne) mają setki wyszukiwań, a więc skuteczne pozycjonowanie strony internetowej w tym przypadku wymaga większego wysiłku i czasu.

Pozycjonowanie stron w Krakowie przez naszą agencję SEO obejmuje pozycjonowanie sklepów internetowych. Co zyska Twój sklep dzięki wysokim pozycjom w Google i innych wyszukiwarkach? 

  • Nowych klientów.
  • Zainteresowanie potencjalnych klientów. 
  • Umocnienie pozycji na rynku.
  • Poprawę  i stabilność sprzedaży.
  • Przewagę nad konkurencją.
  • Wysoką konwersję.
  • Rozpoznawalność. 

Kompleksowo zajmiemy się pozycjonowaniem Twojej witryny!

Pozycjonowanie stron Kraków

Pozycjonowanie na rynku lokalnym jest wręcz konieczne do tego, aby umożliwić klientowi szybkie dotarcie do firmy (siedziby lub na stronę internetową) czy telefoniczne się z nią. Łatwy kontakt klienta z firmą sprawia, że coraz więcej firm dostrzega potencjał, jakie niesie za sobą pozycjonowanie lokalne. Najczęściej wpisywane przez użytkowników wyrażenia kluczowe dotyczące pozycjonowania stron na rynek lokalny obejmujący Kraków to m.in.: pozycjonowanie stron Kraków, agencja SEO Kraków, pozycjonowanie strony Kraków, pozycjonowanie Kraków, SEO Kraków. 

Skąd wynika popularność tej usługi? Firmy doskonale wiedzą o zaletach pozycjonowania, które nie obejmuje zasięgiem całej Polski, dotyczy określonego obszaru. Zapotrzebowanie na tego typu usługi podyktowane jest przede wszystkim wynikami, które marki osiągają dzięki wdrażanym działaniom SEO. A oto korzyści, które daje pozycjonowanie lokalne:

  • Rozpoznawalność marki na określonym terytorium, np. w Krakowie i okolicach.
  • Dotarcie z ofertą i usługami do klientów lokalnych.
  • Większa widoczności strony lub sklepu internetowego w Google.
  • Przewaga konkurencyjna nad innymi lokalnymi firmami.
  • Wzrost konwersji i sprzedaży.
  • Promocja firmy na rynku lokalnym.
  • Budowanie profesjonalnego wizerunku marki otwartej na potrzeby klienta.

Pozycjonowanie stron na rynek lokalny doskonale sprawdza się w przypadku firm oferujących swoje usługi (np. fryzjerskie) na terenie danego miasta. Osoby chcące skorzystać z usług lub kupić produkt, po wpisaniu frazy w wyszukiwarkę otrzymują wyniki z najbliżej położonymi firmami. Dlatego też skuteczne pozycjonowanie lokalne obejmuje stworzenie wizytówki Google Moja Firma. Jest to narzędzie poprzez które firma może zaprezentować informacje o swojej działalności w wynikach wyszukiwania, Mapach i innych usługach Google. Użytkownik zobaczy na wizytówce lokalizację firmy, dane kontaktowe (adres i numer telefonu), godziny otwarcia, opinie klientów, zdjęcia. Warto wiedzieć, że usługa ta skierowana jest jedynie do firm działających w Internecie, mających lokalizację fizyczną.

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych, które wykonujemy nie dotyczy tylko firm z Krakowa. Nasza agencja SEO zajmuje się pozycjonowaniem na terenie całej Polski, jednak w tym przypadku koncentrujemy wysiłki na wyznaczonym obszarze działalności firmy.

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że rynek krakowski jest pełen turystów w większości posługujących się językiem angielskim. Warto to uwzględnić tworząc strategię pozycjonowania regionalnego. To znaczy, że konieczne jest stosoanie odpowiednch fraz, np.: 

  • Restaurant Cracow,
  • Restaurant in Cracow,
  • Restaurant Kraków,
  • The best restaurant in Cracow.

Pozycjonowanie lokalne ma dużą moc w czasach, gdzie urządzenia mobilne to nierozerwalna część dnia każdego z nas.
Pamiętaj o jego wdrożeniu!

Jak pracujemy?

Usługi, które świadczymy w zakresie e-marketingu i e-commerce dotyczą nie tylko pozycjonowania stron www, ale również działań wspierających widoczność w sieci. Zajmujemy się kompleksowym prowadzeniem kampanii Google Ads, badaniami użyteczności, obsługą profili social media, administrowaniem stron www, doradztwem marketingowym, analityką internetową. Ponadto tworzymy content, w tym projekty graficzne, treści na strony, materiały video i wiele innych. Rozwiązania, które oferujemy dotyczą m.in. budowania wizerunku, zwiększania ruchu, generowania leadów i podnoszenia sprzedaży.

Pozycjonowanie stron jest działaniem złożonym z wielu etapów. Wymaga przygotowania i niemałej wiedzy o marce, branży i konkurencji. Dlatego pierwszym krokiem jest przeprowadzenie z naszym klientem szczegółowego wywiadu na temat jego działalności (w tym także poznanie środowiska i konkurencji) oraz uzyskanie informacji dotyczącej  dotychczasowego pozycjonowania strony (jeśli takowa miała miejsce). Dopiero wtedy, gdy uzyskamy pełną wiedzę w tym temacie, będziemy w stanie zająć się pozycjonowaniem kompleksowo. 

Pozycjonowanie stron Kraków – co wchodzi w zakres usługi?

  • Audyt SEO – jest niezbędny do tego, aby pozycjonowanie stron było skuteczne. To szereg działań mających pokazać kondycję strony www czy widoczność witryny w Google pod kątem fraz, w tym konkurencji.
  • Wybór słów kluczowych – z pomocą narzędzi wybieramy frazy kluczowe z największym potencjałem, czyli takie, które umożliwią stronie osiągnięcie wysokich pozycji. Frazy kluczowe są przez nas na bieżąco optymalizowane. 
  • Link building – pozyskanie linków zewnętrznych, czyli linków do prowadzących do strony na innych serwisach. Link building obejmuje poprawne linkowanie wewnętrzne, czyli prawidłowe umiejscowienie odnośników do podstron w obrębie serwisu. 
  • Tworzenie i dystrybucja contentu – użyteczne, poprawne stylistycznie i zoptymalizowane pod SEO treści, mają ogromny wpływ na pozycjonowanie strony internetowej. Content musi mieć wartość przede wszystkim dla użytkownika - to on czyta treści.
  • Konfiguracja i obsługa narzędzi – narzędzia są niezbędne do skutecznego pozycjonowania stron. Agencja SEO, która stawia na efektywność, korzysta z pełnych wersji programów i ich funkcji. Korzystamy również z usług Google (np. Google Analytics, Google Search Console).
  • Analiza – monitorowanie wdrażanych rozwiązań i śledzenie rezultatów jest nieodłącznym elementem pozycjonowania. Wynikiem analiz są raporty, na podstawie których klient otrzymuje zalecenia dotyczące dalszych zmian.
Zapytaj o rozwiązanie dedykowane dla Ciebie 

Pozycjonowanie stron Kraków – ile kosztuje?

Jedną z ważniejszych kwestii omawianych jeszcze przed rozpoczęciem pracy jest cennik pozycjonowania. Jednak odpowiedź na to, ile dokładnie kosztuje usługa jest złożona, a określenie budżetu wymaga głębszej analizy. Jako że każda firma i strona ma swoją historię, na cenę wpływają czynniki, takie jak:

  • branża i rozmiar działalności marki,
  • liczba fraz i ich konkurencyjność,
  • typ pozycjonowania (tradycyjne vs. long tail)
  • narzędzia,
  • historia strony www,
  • zaangażowanie specjalistów,
  • rodzaj strony (np. witryna e-commerce),
  • audyt SEO,
  • analiza i raportowanie,
  • czas obowiązywania umowy.

Jak pokazują powyższe elementy, współpraca agencji z marką jest wieloaspektowa. Pozycjonowanie stron www wymaga czasu. Z pewnością nie da się wypracować efektów  w ciągu miesiąca. Jednak zaangażowanie zarówno specjalistów, jak i właściciela z czasem przyniesie oczekiwane efekty, za którymi idą konkretne korzyści, np. większy dochód ze sprzedaży czy rozpoznawalność marki wśród konsumentów i innych firm. 

Porozmawiajmy o pozycjonowaniu Twojej strony internetowej!

Pozycjonowanie stron w innych miastach Polski

Nasze działania pozycjonerskie obejmują swoim zakresem nie tylko Kraków. Podbijamy rynek całej Polski. Zdajemy sobie sprawę, że zamykanie się na jeden region, może nie wydobyć z biznesu całego potencjału. Doskonale wiemy jak zwiększać sprzedaż i sprawić, aby Klient cieszył się wysokimi pozycjami w wyszukiwarce. Zobacz, jak działamy w innym miastach:

Dlaczego Ideo Force?

  • Od kilkunastu lat wspieramy naszych klientów w pozycjonowaniu ich firm. Mamy na koncie setki projektów związanych z poprawą widoczności w sieci i ponad 1000 projektów z zakresu marketingu internetowego.
  • W ramach usługi pozycjonowania wykonujemy działania zgodne ze standardami i wytycznymi Google. Nie bez powodu posiadamy status Google Premier Partner.
  • Nasz zespół ma rozległe doświadczenie i wiedzę z obszaru marketingu online. Naszą mocną stroną jest nie tylko pozycjonowanie serwisów, ale tworzenie stron www, kreacje graficzne, copywriting czy zarządzanie witrynami.
  • Generujemy ruch w e-commerce, zwiększamy sprzedaż, poprawiamy położenie strony w Google i innych wyszukiwarkach, budujemy pozycję lokalną firm – jesteśmy agencją, która wykorzystuje wiele form działań wpływających na kondycję marki w sieci. 
  • Od początku współpracy nasz klient ma kontakt z indywidualnym opiekunem, który jest jednocześnie kierownikiem projektu i doradcą w sprawach e-marketingu. W zakres jego kompetencji wchodzi nadzór nad działaniami SEO, link building, PPC,  czy z zakresu programistyki, content marketingu, grafiki.
  • Pozycjonowanie stron w naszym wydaniu obejmuje wykorzystanie najskuteczniejszych na rynku narzędzi, które zapewniają efektywność naszym działaniom. Niektóre z nich to: SEMSTORM, MajesticSEO, SurferSEO, Searchmetrics, Google Search Console, Narzędzia dla Webmastera Bing, Ahrefs, Sentione i wiele innych.
  • Nasi klienci to znaczące na rynku firmy zarówno w Polsce, jak i Europie. Wśród nich są: Wolters Kluwer, iParts, Wapteka, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Udzielamy się w Krakowie

semKRKsemKRK

Jesteśmy związani z semKRK. Jest to ogólnopolski barcamp o szerokiej tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki. Podczas eventu, wybitni eksperci z branży prowadzą merytoryczne prelekcje, a także ma miejsce rozdanie nagród semKRK Awards. Ideo Force na wydarzeniu występowało wielokrotnie, zarówno w roli prelegenta, jak również finalisty konkursu.  

 

uek

Uniwersytet Ekonomiczny

Ideo Force silnie łączy się z Uczelniami. Wierzymy, że przekazywanie wiedzy to inwestycja w lepsze jutro, dlatego tak chętnie podejmujemy współpracę z uczelniami. Jedną z nich jest UEK - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, który wyróżnia się wysokim poziomem kształcenia. W ramach współpracy nasi specjaliści przeprowadzili wykłady otwarte w dziedzinie analityki działań marketingowych. 

 

Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki

Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie - jest to niepubliczna krakowska uczelnia działająca od 2000 roku. Specjalizuje się w tematyce zarządzania, informatyki i ekonometrii oraz z finansów i rachunkowości. W ramach konserwatorium i zajęć ćwiczeniowych chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem ze studentami WSEI. 

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie?

  • Długotrwały efekt
  • Niski koszt pozyskania ruchu
  • Docieranie do wartościowych użytkowników
  • Wysoki współczynnik konwersji
  • Zaznaczenie pozycji rynkowej
  • Skalowalność
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron, performance marketingu, social media marketingu oraz poprawie użyteczności. Kompleksowo obsługujemy e-commerce. Dobieramy najlepsze rozwiązania oraz nieustannie służymy naszą radą, wiedzą i doświadczeniem.

Pozycjonowanie - komponenty

Audyt SEO, to profesjonalna analiza strony internetowej. Przeprowadzamy go w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie i przy pomocy specjalistycznych narzędzi. Badamy wszystkie parametry, wpływające na pozycjonowanie strony. Jednocześnie sprawdzamy, jak wygląda sytuacja w branży, w której działasz Ty i Twoja konkurencja. Dzięki temu zdobywamy szersze spojrzenie na problem.
Pozycjonowanie szerokie jest szczególnie efektywne w przypadku sklepów online czy serwisów z bardzo dużą ilością podstron i regularnie uaktualnianymi treściami. Przed rozpoczęciem działań przygotowujemy listę schematów i kombinacji fraz kluczowych, które są wyszukiwane przez użytkowników i na które serwis będzie pozycjonowany.
W celu precyzyjnego trafienia do wybranej grupy klientów i zainteresowania ich ofertą, konieczne jest efektywne pozycjonowanie serwisu i zdobycie wysokich miejsc w wyszukiwarkach internetowych. Sklepy internetowe, które często sprzedają te same produkty co inne ecommercy, często borykają się z problemem przebicia się nad konkurencję. W zależności od sklepu stosujemy kilka różnych technik pozwalających na osiągnięcie sukcesu.
Bez unikalnej i wartościowej dla użytkowników treści skuteczne pozycjonowanie jest niemożliwe. W ramach usługi copywritingu SEO oferujemy tworzenie treści przeznaczonych do publikacji w serwisach zewnętrznych (w ramach pozyskiwania linków pod pozycjonowanie), przygotowanie treści na stronę www lub ich przeredagowanie z uwzględnieniem czynników SEO (np. artykułów na bloga).
Wzrost liczby użytkowników smartfonów sprawił, że Google wprowadził algorytm Mobile First-Index. Oznacza to, że właściciele stron internetowych chcąc wyświetlać się wyżej muszą również zadbać o wersję na telefony komórkowe i tablety. Kompleksowo dbamy o optymalizację witryny dla użytkowników tych urządzeń, przygotowujemy pełny audyt, tworzymy odpowiedni content, wybieramy celne frazy kluczowe i na nie pozycjonujemy witrynę.
Celem pozycjonowania lokalnego jest wypromowanie stron internetowych, które przedstawiają produkty lub świadczą usługi w okolicy, w której użytkownik obecnie się znajduje. W pierwszej kolejności naszej pracy poznajemy cele i wymagania klienta, a następnie przeprowadzamy audyt SEO, który daje nam wskazówki do dalszych działań. Następnie tworzymy strategię pozyskania wartościowych odnośników lokalnych, którą kolejno skrupulatnie realizujemy i raportujemy.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.