E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Zmiany algorytmu Google w 2018

1 lutego 2019
Google stale udoskonala oferowane możliwości. Każda zmiana ma na celu ułatwienie użytkownikom korzystanie z wyszukiwarki, a przede wszystkim dostarczania im coraz lepszych i bardziej trafnych wyników. Jakie zmiany zapewnił nam Google w 2018?
Czytaj dalej

Zmiany w SEO w 2018 roku

18 stycznia 2019
Mobile-First Index, Speed Update, czy też nowa wersja Search Console. Przełom roku to idealny czas na podsumowania, zarówno te osobiste jak i zawodowe. Te pierwsze zapewne każdy z nas ma już za sobą. Zobaczmy zatem, co takiego wydarzyło się w branży SEO.
Czytaj dalej

O czym warto jeszcze pamiętać w SEO

28 września 2018
Pozycjonowanie witryny, któż z nas markerów i właścicieli stron internetowych nie miał z nim do czynienia? Co jednak gdy wdrożyliśmy wszystkie popularne metody budowania pozycji, a efektów wciąż brak? Podpowiadamy co jeszcze możesz zrobić.
Czytaj dalej

Jak bezpiecznie dla SEO wdrożyć protokół SSL

27 lipca 2018
Przeglądarka Chrome informuje użytkowników o niebezpiecznym połączeniu na stronach, na których nie wdrożono certyfikatu SSL. Sprawdź jak bezpiecznie przejść na SSL bez spadków w organicznych wynikach wyszukiwania.
Czytaj dalej

Interaktywne raporty SEO w Google Data Studio

6 lipca 2018
Google Data Studio to narzędzie, które pomaga stworzyć przejrzyste, intuicyjne, a przede wszystkim interaktywne raporty dostępne dla każdego. Prezentując dane przy pomocy tego narzędzia możemy być pewni, że są one aktualne i prawidłowe.
Czytaj dalej

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach głosowych

6 kwietnia 2018
Jak pokazują prognozy, do 2020 roku połowa zapytań kierowanych do Google ma mieć charakter komend werbalnych. Wyszukiwanie głosowe, bo o nim mowa, to nie ciekawostka, a dynamicznie rosnący trend, który zyskuje rzeszę fanów na całym świecie.
Czytaj dalej