Zadania i cele
Przez ostatni rok pracowaliśmy nad zwiększeniem ruchu użytkowników w serwisie i zachęceniem ich do skorzystania z oferty klienta. Ze względu na szeroki asortyment i równie dużą grupę docelową, podjęliśmy intensywne działania pozycjonerskie.
Zaczęliśmy jednak od analizy serwisu pod kątem funkcjonalności i SEO, które dostarczyły danych potrzebnych do jego optymalizacji. Dobraliśmy frazy kluczowe, zajęliśmy się pozycjonowaniem i budowaniem Link Popularity. Współpraca obejmowała także doradztwo w zakresie content marketingu oraz monitoringu marki przy użyciu specjalistycznych narzędzi.
Stworzenie serwisu www, jego modyfikacje, aktualizacje oraz rozbudowa także stały się naszym udziałem. Mechanizm strony oparliśmy na autorskim systemie Edito CMS wyposażonym w zestaw funkcjonalności ułatwiających prace redakcyjne i administracyjne. Zawiera on także liczne narzędzia ułatwiające prace związane z późniejszym pozycjonowaniem serwisu. Więcej o realizacji serwisu internetowego możecie przeczytać tutaj.
Współpraca z Wolters Kluwer trwa już od kilku lat – zarówno na płaszczyźnie technologicznej, jak i e-marketingowej. W tym czasie zrealizowaliśmy dla klienta liczne projekty - część z nich została opisana tutaj.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost ruchu organicznego 50%.
- Wzrost wartości transakcji 78%.
- Wzrost ilości użytkowników księgarni internetowej 51%.
- Wzrost ilości transakcji odbywających się za pomocą serwisu 52%.